در پی بارش برف و باران و کاهش دما مدارس برخی شهرها در استان‌های مختلف کشور امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل شدند.

مدارس کدام شهرها امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل هستند؟

به گزارش سلام نو، مدارس پردیس، رودهن و دماوند به علت برودت هوا و تداوم بارش برف، سه‌شنبه ۱۱ بهمن غیرحضوری شدند.

به گزارش آموزش و پرورش استان تهران، مدارس پردیس، رودهن و دماوند به علت برودت هوا و تداوم بارش برف، سه‌شنبه ۱۱ بهمن غیرحضوری شدند.

همه مدارس مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت صبح و عصر امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری بود.

آموزش در مدارس لواسانات و رودبار قصران غیرحضوری شد

همچنین اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: به دلیل برودت هوا، ادامه یافتن بارش برف و لغزندگی سطح معابر، آموزش در مدارس لواسانات و رودبارقصران، روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری خواهد بود.

همچنین پیش از این، اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اعلام کرد: با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، همه مدارس پردیس، رودهن و دماوند در نوبت صبح روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است.

مدارس شهرستان خدابنده غیر حضوری شد

با توجه به بارش برف در شهرستان خدابنده و کاهش دما در روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه طرف صبح مدارس ابتدایی شهرستان خدابنده به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

بر این اساس و بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان زنجان مدارس در سایر شهرستان‌ها و مقاطع تحصیلی بصورت عادی در مدارس حضور خواهند یافت.

مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی خلخال غیرحضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت مدارس شهرستان خلخال را در پی پارش برف و برودت هوا؛ روز سه شنبه ۱۱ بهمن را اعلام کرد.

به دلیل بارش برف و برودت هوا، در شهرستان خلخال فعالیت آموزشی دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح به‌صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

کدام مدارس آذربایجان شرقی ۱۱ بهمن تعطیل هستند

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه کلیبر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

مدارس چاراویماق

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه چاراویماق، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمام مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعدادهای درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.

صوفیان

با توجه به برودت هوا و یخبندان مدارس در بخش رودقات منطقه صوفیان روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به صورت غیر حضوری خواهد بود.

با توجه به برودت هوا و یخبندان در منطقه صوفیان فعالیت آموزشی مدارس شهری و سایر مدارس روستایی در کلیه مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

شبستر

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه #شبستر، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

اسکو

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس روستایی شهرستان اسکو (روستاهای دهستان گنبرف و روستاهای اسکندان، آمقان، عنصرود، کهنمو و کندوان) سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس روستاهای مذکور در شیفت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی شاد خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعدادهای درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.

تسوج

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه تسوج، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تیکمه‌داش

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه تیکمه‌داش، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح غیرحضوری است.

سراب

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه سراب، مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یکساعت تاخیر آغاز می‌شود.

مهربان

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه مهربان، مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یکساعت تاخیر آغاز می‌شود.

ورزقان

با توجه به بارش برف و برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه ورزقان مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یکساعت تاخیر آغاز می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه آزمون مرحله اول پایش عملکرد یادگیری مدارس استعدادهای درخشان در موعد مقرر و برابر برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد گردید.

خواجه

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه خواجه، مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

خاروانا

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه خاروانا، فعالیت آموزشی مدارس این منطقه سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنائی روستایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

عجب‌شیر

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در برخی روستاهای بخش قلعه چای و قوری چای عجب شیر، مدارس روستاهای قوزلوجه، آلمالو، یایچی و هرگلان و مسیر روستاهای قوری چای شامل دیزج، چنار و حوری سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح به شکل غیر حضوری و از طریق شاد پیگیری خواهد شد.

بارش برف، مدارس برخی از شهرستان‌های اصفهان را مجازی کرد

جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: به علت شدت بارش برف، کولاک و کاهش دما و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناشی از لغزندگی معابر و جاده‌های ارتباطی و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه دار بودن بارش‌ها، تمامی تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، بویین میاندشت، خوانسار و چادگان سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه مجازی خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید