افزایش حقوق سربازان در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شد که کمیسیون اجتماعی موافق و دولت مخالف با این پیشنهاد بود.

دولت با افزایش حقوق سربازان در سال۱۴۰۲ مخالفت کرد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، در جلسه امروز مجلس موضوع افزایش حقوق سربازان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ مطرح شد و دولت با این موضوع مخالفت کرد.

کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز برای افزایش حقوق سربازان مجرد به تفکیک منطقه عملیاتی و غیرعملیاتی و متاهل برای درج در بودجه ۱۴۰۲ پیشنهاداتی را ارائه کرد.

عباس گودرزی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده از سوی نمایندگان در نشست روز دوشنبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای درج در لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: در این نشست نحوه افزایش حقوق سربازان متاهل و مجرد مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت درباره افزایش حقوق سربازان در بودجه ۱۴۰۲ تصویب شد که ارقام مطرح شده به عنوان پیشنهاد به کمیسیون تلفیق ارجاع شود تا در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس و تایید شورای نگهبان اعمال گردد.

گودرزی تصریح کرد: بر اساس این پیشنهاد برای سربازان مجرد منطقه غیرعملیاتی ۵ میلیون و ۴۰ هزار تومان و برای سربازان مجرد منطقه عملیاتی مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای درج در بودجه ۱۴۰۲ تعیین شد.

وی تاکید کرد: در این پیشنهاد آمده است که برای سربازان متاهل نیز مبلغ ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان تعیین شود.

مخالفت دولت با افزایش حقوق سربازان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد: افزایش حقوق سربازان در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شد که کمیسیون اجتماعی موافق و دولت مخالف با این پیشنهاد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید