در صورت موافقت با افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، مبلغ مستمری این افراد چقدر می شود؟

 مبلغ مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سال ۱۴۰۲ / این افراد یارانه یک میلیونی می‌گیرند

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، آنگونه که سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرده است پیشنهاد شده که مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در سال آینده ۴۰ درصد افزایش پیدا کند.

به گفته حسن لطفی این تصمیم در جلسه‌ای با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، سازمان اداری و استخدامی، بنیاد شهید، کمیته امداد و سازمان بهزیستی گرفته شده اما هنوز نهایی نیست و جزئیات آن باید بررسی شود.

اما در صورت موافقت با افزایش ۴۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، یارانه ماهانه این گروه چقدر می‌شود؟

در سال ۱۴۰۱ یارانه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بین ۴۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است. به این ترتیب که خانوار یک نفره ماهانه ۴۲۰ هزار تومان، خانوار دو نفره ماهی ۶۰۰ هزار تومان و خانوار سه نفره ماهانه ۸۴۰ هزار تومان یارانه و مستمری نقدی دریافت می‌کردند.

این مبلغ برای خانوارهای چهار نفره معادل یک میلیون و ۸۰ هزار تومان و برای خانواره‌های۵ نفره و بیشتر یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان بوده است.

حالا با احتساب افزایش ۴۰ درصدی یارانه ماهانه این گروه، کف مستمری ماهانه این گروه ۵۸۸ هزار تومان و سقف آن احتمالا یک میلیون و ۸۴۸ هزار تومان است.

این دریافتی جدای از یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی است که این خانوارها دریافت می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۳۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • مددجوی شديد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    22 1
    سلام خواهشمندم از مسؤلین بودجه قانون حمایت از حقوق معلولین بیشتر افزايش دهد باتشکر
  • راضیه IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    21 2
    باسلام ازشما تقاضا دارم که مستمری رابیشتر کنید چون بچه من مشکل داره وکارگر هستیم به نان شب محتاج هستیم آخه از کجا پول بیارم ببرمش پیش دکتر تمام خیران هم فقط به افراد خاص کمک می کنند ماراکه نمی بینند
  • بشری IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    19 1
    سلام خواهش میکنم کمیته امدادفکری به حال ماکه نه مسکن داریم وازپس اجاره های کلان برنمیایم ومقدارمستمری ناچیزکه سهم کودکمان هم نمیشودبکنند😔😔
  • مژگان رضاپور IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    13 1
    سلام من معلول شدیدمژگان رضاپورهستم که حق پرستاری یک میلیون وپانصدتومانی به من تابحال واریزنشده فروردینم هیچی نریختن نه عیدی نه بسته خانوار‌ها حق پرستاری من بیوه ومعلوم شدیدهستم که بادخترم نه خانه ای داریم ونه اسبابی برای زندگی هیچ حقوقی هم ندارم ماحتی سهام عدالتم نداریم لطفاپیگیری کنید
  • حسین IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    9 1
    سلام چرا حقوق رو واریزنمیکنید. عیدی هم که واریز نکردین. من نه خونه دارم نه شغل. میرم بهزیستی که وام بگیرم میگن وام رو واریز کنیم حقوقتو قطع میکنیم. خوب قسط های وام را از کجا بدم؟
  • احمد اصغری از مشهد مقدس IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    8 1
    سلام بنده خودم همسرم که معلولیت خیلی شدید جسمی و نخاعی هستند ازنوع ( ام اس اچ دی ال وان و ضایعه نخاعی هستند ) و پسرم که او هم معلولیت خیلی شدید جسمی و ذهنی هستند ) با یک مستمری ناچیز چکار کنم که حقوق دو تا شان دو بسته ایزیلایف ( پوشاک) نمی شود من چکار کنم که به وقت جنگ هم نزدیک دو سال در منطقه عملیاتی بودم یعنی از این مملکت به این پهناوری پنجاه متر به من نوعی نمی‌رسد که یک آلونک برای خودم و این دو تا معلول بسازم که چهار روز بعد برف و بارون روی سرمان نریزد با با پنجاه متر نه پنج هکتار آن هم برای سر پناه نه برای عیش و نوش برای زندگی و عبادت با خداوند
  • کیوان پورخلیل IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    5 0
    سلام کیمسون پزشکی رفتم دکتر کفت بستری می کنم من بستری شدم دو باور ثبت نام الان خبر نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید