۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
کد خبر: 55416240

برای طی کردن فاصله انزلی تا جاده دوهزار باید به خوبی در مورد جزئیات، شهرها و روستاهای بین مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید.

فاصله انزلی تا جاده دوهزار

سلام نو-سرویس گردشگری: بسیاری از افرادی که به بندر انزلی می روند مایل هستند از جاده های زیبای شهرهای شمالی بازدید کنند. یکی از جاده های زیبایی که مربوط به شهر تنکابن می باشد، جاده دوهزار است. بنابراین برای اینکه در مورد فاصله انزلی تا جاده دوهزار اطلاعات بیشتری به دست آورید باید به خوبی جزئیات این فاصله را بررسی کنید. با بررسی کردن جزئیات مسیر می توانید در کمترین بازه زمانی به مقصد برسید و با آگاهی کافی از شهرها و روستاهایی که در بین مسیر هستند بازدید کنید. در صورتی که می خواهید از دیدنی های مسیر بندر انزلی تا جاده دوهزار بازدید کنید مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. بنابراین فاصله تقریبی انزلی تا جاده دوهزار را بدون توقف در زمان در ادامه توضیح می دهیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

جزئیات فاصله بندر انزلی تا جاده دوهزار

مسافت انزلی تا جاده دوهزار، ۱۹۰ کیلومتر می باشد. بنابراین شما باید مدت زمان زیادی در مسیر باشید و با آگاهی کافی این مسیر را رانندگی کنید. در صورتی که تاکنون در این مسیر رانندگی نکرده اید بهتر است مراقب باشید و با احتیاط بیشتری این مسیر را طی نمایید. در صورتی که سرعت شما بالای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و اصلا در مسیر توقف نکنید حدو ۳ ساعت و نیم طول می کشد تا به مقصد برسید. اما اگر سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد و بخواهید در مسیر توقف نمایید می توانید در عرض ۴ ساعت این مسیر را طی کنید. البته مدت زمان توقف شما اگر طولانی باشد، طول می کشد تا به مقصدتان برسید.

شهرها و روستاهای بین فاصله انزلی تا جاده دوهزار

برای طی کردن مسیر انزلی تا جاده دوهزار، شهرها و روستاهای زیادی را مشاهده می کنید. شما می توانید در این شهرها و روستاها توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری آنها بازدید نمایید. بعد از اینکه دهکده ساحلی انزلی را رد می کنید به طالب آباد می رسید. از طریق جاده رشت، انزلی مسیرتان را ادامه می دهید تا به حسن رود می رسید. پس از رد کردن حسن رود، تعداد روستاهای بیشماری را مشاهده می کنید که هر یک از آنها بافت خاصی دارند. پس از رد کردن چندین روستا به خمام می رسید. خمام جاذبه های گردشگری متنوعی دارد، بنابراین اگر مایل باشید می توانید در این مکان توقف نمایید.

فاصله انزلی تا جاده دوهزار

مسیر انزلی تا جنگل زیبای دوهزار

در فاصله انزلی تا جاده دوهزار بعد از رد کردن خمام به روستای کته سر می رسید. روستاهای کلاچاه اول و دوم را که رد کردید وارد خشکبیجار می شوید. پس از رد کردن خشکبیجار روستاهای زیادی هستند تا شما به لشت نشاء می رسید. بعد از در کردن لشت نشاء روستاهای زیادی قرار گرفته اند که هر یک از آنها زیبایی منحصر به فردی دارند. پس از رد کردن این روستاها وارد شهر آستانه اشرفیه می شود. این شهر جاذبه های گردشگری زیادی دارد که بسیاری از افراد هرساله از آنها بازدید می کنند. پس از اینکه از شهر آستانه اشرفیه خارج می شوید روستاهای زیادی قرار گرفته تا به لاهیجان می رسید.

لاهیجان یکی از شهرهای زیبای مسیر انزلی تا جاده دوهزار می باشد که می توانید از آن در بین مسیرتان بازدید کنید. پس از رد کردن لاهیجان تعداد روستاهای زیادی مانند دیزین و مناطقی مانند شیخانبر را مشاهده خواهید کرد. پس از اینکه این روستاها را رد می کنید می توانید تابلوی شادکلایه را در مسیر مشاهده کنید و وارد این روستا شوید. شلمان، رودسر؛ کلاچای، چابکسر، رامسر و روستاهای زیادی را در مسیر مشاهده می کنید تا نهایت به جنگل دوهزار می رسید. در مسیر بندر انزلی تا جاده دوهزار می توانید تعداد تابلوهای زیادی را مشاهده می کنید که هر یک از آنها فاصله شهرها و روستاهای بین مسیر را اعلام کرده اند.

امکانات جاده بندر انزلی تا جاده دوهزار

از آنجایی که شهرهای زیادی در فاصله انزلی تا جاده دوهزار وجود دارند، امکانات متنوعی را شما در جاده مشاهده خواهید کرد. به طور کلی شما در مسیر بندر انزلی تا جاده دوهزار، می توانید جاذبه های طبیعی و شهرهای گردشگری متنوعی را مشاهده کنید. اگر در این شهرها توقف داشته باشید می توانید از امکانات آنها استفاده نمایید. در مسرتان پمپ بنزین های زیادی قرار گرفته اند. بنابراین می توانید با خیال راحت، باک بنزین خودروی خود را پر کنید. فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و دکه های اغذیه فروشی زیادی را در مسیر مشاهده می کنید تا وسیله های مورد نیازتان را بخرید.

فاصله انزلی تا جاده دوهزار

فاصله بندر انزلی تا جنگل زیبای دوهزار

فاصله انزلی تا جاده دوهزار با ماشین و اتوبوس

شما فاصله انزلی تا جاده دوهزار را با ماشین می توانید سریعتر طی کنید. مسیر بندر انزلی تا جاده دوهزار را می توانید با اتوبوس های گردشگری طی کنید. از آنجایی که سرعت اتوبوس ها کمتر است، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا شما به مقصد برسید. در صورتی که بخواهید در مسیر توقف داشته باشید مدت زمان بیشتری طول می کشد تا وارد جنگل دوهزار شوید. از آنجایی که جاذبه هاش گردشگری مسیر انزلی تا جاده دوهزار زیاد است، بسیاری از افراد در این مسیر توقف می کنند. زمان توقف در هر یک از شهرهای بین مسیر باید بهترین مکان را جهت توقف انتخاب نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید