۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰
کد خبر: 55416163

برای طی کردن مسیر جاده دوهزار از تهران باید به خوبی در مورد جزئیات و ویژگی های مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید.

مسیر جاده دوهزار از تهران

سلام نو-سرویس گردشگری: برای اینکه از تهران به جاده دوهزار مازندران بروید باید به خوبی در مورد مسیر جاده دوهزار از تهران اطلاعات بیشتری به دست آورید. هر ساله افراد زیادی از جاده دوهزار و سه هزار بازدید می کنند. این دو جاده زیبایی منحصر به فردی دارند و به همین دلیل افراد زیادی طرفدار رانندگی در این دو جاده هستند. ابتدای جاده دو هزار از شهر خرم آباد که زیر مجموعه تنکابن می باشد آغاز می گردد. بنابراین شما باید از تهران به این روستا بروید تا بتوانید از ابتدای جاده رانندگی نمایید و از مسیر لذت ببرید. در مسیر جاده دوهزار دیدنی های خاصی قرار گرفته اند و جاذبه های طبیعی منحصر به فردی را در این جاده مشاهده می کنید.

چگونه از تهران به جاده دوهزار برویم ؟

در صورتی که می خواهید مسافت جاده دوهزار از تهران را طی کنید باید به خوبی جزئیات مسیر را بشناسید. زمانی که می خواهید از تهران خارج شوید باید وارد اتوبان تهران، سمنان گردید. با وارد شدن به این اتوبان می توانید به سمت مازندران و جاده دوهزار حرکت نمایید. از تهران تا جاده دوهزار باید حدود ۲۳۶ کیلومتر طی کنید. دقت داشته باشید که زمان رسیدن تان به این جاده بستگی به سرعت و نوع ماشین تان دارد. در صورتی که با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی نمایید می توانید در عرض دو ساعت و نیم به مقصد برسید. اگر سرعت تان بالاتر باشد می توانید در عرض دو ساعت به مقصد برسید. البته در صورتی که در مسیر توقف داشته باشید و یا ترافیک در مسیر باشد نمی توانید سریع به مقصد برسید.

مسیر جاده دوهزار از تهران و شهرها و روستاهای مسیر

در صورتی که می خواهید با اطمینان خاطر مسیر جاده دوهزار از تهران را طی کنید باید به خوبی در مورد جزئیات جاده اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورتی که بدانید در مسیرتان چه شهرها و روستاهایی قرار گرفته اند می توانید از روی آنها مقصد اصلی را پیدا کنید. زمانی که از طریق اتوبان سمنان، تهران از شهر تهران خارج می شوید می توانید روستاهای زیادی مانند سولقان، سنگان وسط، سنگان بالا و ... را مشاهده نمایید. تالون، لانیز، کوشک و ... از دیگر روستاهایی هستند که در مسیر قرار گرفته اند. شهر سیاه بیشه به عنوان یکی از شهرهای سرسبز مسیر می باشد که می توانید در این شهر توقف کنید و از دیدنی های آن بازدید نمایید.

مسیر جاده دوهزار از تهران

مسیر تهران تا دوهزار

در مسافت جاده دوهزار از تهران می توانید روستاهای زیبا و سرسبزی را مشاهده کنید که تماشای آنها بدون شک خاطرات خوشی برایتان رقم می زند. روستاهای زیادی را رد می کنید تا به مرزآباد می رسید. مرزآباد یکی از شهرهای مسیر است که جاذبه های گردشگری و طبیعی منحصر به فردی دارد. در این شهر روستاهای زیادی قرار گرفته اند که هر یک از آنها بافت خاصی دارند. پس از اینکه تعداد روستاهای زیادی را رد می کنید به چالوس می رسید. در مسیرتان می توانید تابلوی هر یک از روستاها را مشاهده نمایید. بعد از رد کردن چالوس باز هم می توانید روستاهای زیاد و شهرهایی مانند نمک آبرود را مشاهده کنید. بعد از رد کردن سلمان شهر به جاده دوهزار نزدیک می شوید.

امکانات جاده دوهزار از تهران

در مسیر جاده دوهزار از تهران امکانات زیادی قرار گرفته است. بنابراین شما می توانید به راحتی در این مسیر رانندگی کنید و از امکانات جاده استفاده نمایید. پمپ بنزین های زیادی در مسیر مشاهده می شوند تا شما باک بنزین خودروی خود را در پمپ بنزین ها پر کنید. همچنین می توانید از مجتمع های گردشگری و فروشگاه های اغذیه فروشی که در مسیر هستند استفاده کنید. از آنجایی که برای رسیدن به هر یک از مکان ها حدود ۵ کیلومتر قبل، تابلو قرار گرفته شما به راحتی می توانید در جاده توقف داشته باشید و از امکانات جاده استفاده نمایید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که جاده دوهزار از تهران به راحتی طی می شود. ولی زمانی که وارد جاده دوهزار سه هزار می شوید باید با احتیاط رانندگی کنید تا مشکلی برای خودتان و خانواده تان به وجود نیاید.

مسیر جاده دوهزار از تهران با ماشین و اتوبوس

شما می توانید مسیر جاده دوهزار از تهران را با ماشین و اتوبوس بروید. برای رانندگی در برخی از بخش های جاده دوهزار شما باید از ماشین های شخصی استفاده نمایید. ابتدای جاده دوهزار آسفالت می باشد و شما می توانید با استفاده از اتوبوس های گردشگری وارد این جاده شوید. در صورتی که به قصد گردشگری در جاده، وارد مسیر دوهزار می شوید می توانید ماشین را در جاده پارک کنید و به ارتفاعات مازندران بروید. برخی از بخش های جاده پیچیدگی زیادی دارد و شما نمی توانید از ماشین شخصی برای رفتن به این بخش ها استفاده کنید. افرادی که به آفرود علاقه دارند می توانند این بخش ها را با ماشین آفرود طی کنند.

جاده دوهزار و سه هزار تنکابن - مجله مِستر بلیط

جاده تهران تا دوهزار

سرعت اتوبوس نسبت به ماشین شخصی کمتر است، بنابراین مسافت جاده دوهزار از تهران با اتوبوس در زمان بیشتری طی می شود. اگر می خواهید سریعتر به جاده دو هزار برسید می توانید از ماشین شخصی تان استفاده کنید. هر یک از ویژگی ها و امکاناتی که در مسیر وجود دارد را بررسی کنید و سپس رانندگی تان را آغاز نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید