اگر نمی دانید از تهران تا مازندران چند کیلومتر است در این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این مسیر کسب کنید.

از تهران تا مازندران چند کیلومتر است؟

سلام نو-سرویس گردشگری: برای اینکه از تهران به مازندران بروید باید به خوبی در مورد مسیری که می خواهید طی کنید اطلاعات بیشتری به دست آورید. برای بسیاری از افراد این پرسش به وجود می آید که از تهران تا مازندران چند کیلومتر است. همچنین آنها مایل هستند بدانند که در مسیر خود از چه شهرها و روستاهایی رد می شوند. زمانی که شما می خواهید سفر خود را آغاز کنید باید در مورد ویژگی های مسیر اطلاعات بیشتری کسب نمایید. امروزه بسیاری از افراد با استفاده از ماشین شخصی خود از تهران به مازندران می روند. آنها برای اینکه این مسیر را به درستی طی کنند باید به خوبی در مورد تمام جزئیات مسیر آگاهی داشته باشند. برخی از مهمترین نکاتی که در مورد مسیر تهران تا مازندران اهمیت دارد را در ادامه معرفی می کنیم.

از تهران تا مازندران چند کیلومتر است ؟

مسافت تهران تا مازندران ۲۷۶ کیلومتر می باشد. اگر سرعت خودرویتان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید در عرض ۳ ساعت به مقصد برسید. البته اگر در مسیر ترافیک باشد و بخواهید در مسیر توقف کنید مدت زمان بیشتری طول می کشد تا در مسیر رانندگی کنید. در صورتی که ترافیک در جاده به وجود نیاید و سرعت تان بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر باشد می توانید در عرض دو ساعت و نیم این مسیر را رانندگی کنید. بسیاری از افرادی که این مسیر را رانندگی کرده اند به خوبی با جزئیات و ویژگی های مسیر آشنا هستند. اما برخی از افراد به خوبی در مورد ویژگی ها و جزئیات مسیر آشنایی ندارند.

از تهران تا مازندران چند کیلومتر است و از کدام مسیر باید برویم ؟

برای اینکه بدانیم از تهران تا مازندران چند کیلومتر است باید به خوبی در مورد مسیری که می خواهید طی کنید اطلاعات بیشتری به دست آورید. برای اینکه تهران را به قصد مازندران ترک کنید باید از طریق اتوبان یاسینی از تهران خارج شوید. در واقع شما باید از سمت فیروزکوه به مازندران بروید تا سریعتر به مقصد برسید. در مسیری که طی می کنید می توانید روستاها و شهرهای زیادی را مشاهده نمایید. خسروآباد، سعیدآباد، شمس آباد، بومهن و ... از جمله شهرهایی هستند که می توانید آنها را در جاده دماوند مشاهده کنید. این شهرها فاصله زیادی با تهران ندارند.

از تهران تا مازندران چند کیلومتر است؟

تهران تا مازندران

بعد از اینکه بومهن را رد می کنید باید وارد جاده فیروزکوه شوید. فاصله تهران تا مازندران از طریق جاده فیروزکوه کمتر است. در جاده فیروزکوه روستاهای زیادی قرار گرفته اند که می توانید در این جاده توقف نمایید و از امکانات جاده استفاده کنید. مقدار زیادی از جاده فیروزکوه را که طی کنید سرانجام به فیروزکوه می رسید می توانید از این شهر بازدید نمایید. بعد از رد کردن این شهر وارد جاده سرسبزی می شوید که رانندگی در این مسیر بدون شک برایتان لذت بخش خواهد بود. روستاهای زیادی در این مسیر سرسبز قرار گرفته اند.

در فاصله تهران تا مازندران یکی از شهرهای مهمی که می توانید از آن بازدید کنید قائمشهر است. شهر قائمشهر دیدنی های زیادی دارد که می توانید از این دیدنی ها بازدید کنید. بعد از رد کردن قائمشهر و چندین روستا که در نزدیکی شهر قائمشهر هستند به مازندران می رسید. شهر ساری به عنوان مرکز استان مازندران شناخته می شود که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. شما می توانید از این شهر در یک الی دو روز بازدید کنید تا سفری لذت بخش داشته باشید.

برای رفتن از تهران به مازندران ماشین بهتر است یا اتوبوس ؟

با اینکه به خوبی متوجه شدیم از تهران تا مازندران چند کیلومتر است، ولی باید بدانیم که زمان رسیدن مان به مقصد با ماشین و اتوبوس فرق می کند. در صورتی که از ماشین شخصی استفاده کنیم می توانید سریعتر به مقصد برسیم. چرا که ماشین اندازه کوچک تری دارد و راننده به راحتی آن را کنترل می کند. اما اگر می خواهید با تورهای گردشگری و اتوبوس ها به مازندران بروید باید بدانید که مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. چرا که اتوبوس ها بزرگ تر هستند و تعداد مسافرین زیادی دارند. به همین دلیل راننده اتوبوس نمی تواند با سرعت بالا این مسیر را رانندگی کند. اتوبوس ها در مسیر توقف می کنند و به همین دلیل شاید ۴ ساعت طول بکشد تا به مقصد برسید.

از تهران تا مازندران چند کیلومتر است؟

جاده تهران تا مازندران

از تهران تا مازندران چند کیلومتر است و چه امکاناتی در مسیر وجود دارد ؟

به طور کلی باید به خوبی بدانید که در مسیر تهران تا مازندران امکانات زیادی وجود دارد و این مسئله موجب شده تا به راحتی مسیر را طی کنید. شما می توانید در هر کجای مسیر که می خواهید توقف نمایید و از امکانات جاده استفاده کنید. مجتمع گردشگری در جاده قرار گرفته تا شما برای صرف وعده غذایی از امکانات مجتمع استفاده کنید. همچنین می توانید در مسیر پمپ بنزین های زیادی را مشاهده کنید و باک بنزین ماشین خود را در پمپ بنزین ها پر کنید. دکه های اغذیه فروشی، سوپرمارکت ها و فروشگاه های زیادی را در مسیر مشاهده می کنید که برای خرید وسیله های ضروری می توانید به آنها مراجعه نمایید. از آنجایی که شهرهای زیادی در مسیر قرار گرفته اند شما به راحتی می توانید تمامی وسیله های مورد نیازتان را خریداری کنید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید