رئیس فدراسیون فوتبال درباره انخاب سرمربی تیم ملی گفت: اخیرا دیدم در فضای مجازی گزینه‌ای مطرح شده در حالی که از طریق فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با وی انجام نشده بود.

 انتخاب سرمربی جدید تیم ملی به کجا رسید؟
به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب‌نیوز، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از نشست امروز(یک‌شنبه) فراکسیون ورزش با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت کمک داور ویدیوئی (VAR)، گفت: شرکتی که همینک با آن وارد مذاکره شده‌ایم با صدا وسیما، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان قرارداد دارد و دوربین‌های آن‌ها را تامین کرده که مهم این است این شرکت تایید شده و ما باید کمک داور ویدیوئی (VAR) را به هر طریقی که شده راه‌اندازی کنیم و نباید شرایط به نحوی پیش برود که تاجیکستان و ترکمنستان در AFC کمک داور ویدیوئی (VAR) داشته باشند و ما هنوز به دنبال آن باشیم که با چه شرکتی قرارداد ببندیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: سال آینده باید در لیگ برتر کمک داور ویدیوئی (VAR) داشته باشیم تا اشتباهات داوری نیز به حداقل برسد. این موضوع حق تماشاگران فوتبال است.

او در پاسخ به این سوال که حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها چه زمانی حداکثری خواهد شد؟ گفت: این موضوع آهسته آهسته انجام خواهد شد.

تاج درباره اتفاقات ناگوار رخ داده در فوتبال پایه مشهد، گفت: این موضوع را باید از طریق دادستان مشهد پیگیر شوند چرا که آن‌ها به صورت تخصصی روی این موضوع کار می‌کنند. آن چه که در رسانه‌ها مطرح شده، همه‌ی واقعیت نبوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال نیز، گفت: در این زمینه نیز ضرورت‌هایی وجود دارد که ما آن‌ها را دنبال خواهیم کرد و این مساله یکی از اولویت‌های اصلی فدراسیون فوتبال است.

وی درباره مطرح شدن برخی گزینه‌ها و طی شدن روند گذشته و نگرانی‌ها بابت تکرار ماجرای ویلموتس، گفت: اخیرا دیدم در فضای مجازی گزینه‌ای مطرح شده و بسیاری در مورد آن اظهارنظر کردند در حالی که از طریق فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با وی انجام نشده بود.

تاج در مورد وضعیت تیم ملی المپیک فوتبال کشورمان نیز، گفت: تصمیم مشترکی مبنی بر انتخاب آقای کاشانی برای سمت مدیر تیم ملی امید گرفته شده که این تصمیم مشترک از جانب فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک بوده است. سرمربی این تیم نیز به‌زودی انتخاب خواهد شد چرا که یک سال و هفت ماه دیگر باید در المپیک حاضر شویم ولی اولویت اصلی فدراسیون فوتبال تیم ملی بزرگسالان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید