اداره کل هواشناسی استان تهران در گزارش امروز ۹ بهمن ۱۴۰۱ از بارش برف و باران تا پایان هفته خبر داد و پیش بینی کرد که آلودگی هوا افزایش می یابد.

پیش‌بینی جدید سازمان هواشناسی تهران / بارش برف و باران در راه است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران برای وضعیت جوی این استان از امروز تا پایان هفته بارش برف و باران در استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی، از امروز تا پایان هفته با فعالیت متناوب سامانه بارشی، شاهد وزش باد در نیمه جنوبی و در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف همراه با پدیده مه و گاهی کولاک خواهیم بود.

عمده بارش‌ها از اواخر وقت روز دوشنبه تا چهارشنبه صبح (۱۰ تا ۱۲ بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.

کاهش نسبی دما در تهران

برای روز سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۰بهمن‌) نیمه ابری تا ابری و در صبح بارش باران، گاهی بارش پراکنده برف و وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۱ بهمن‌) ابری و در بعضی ساعات بارش برف و باران همراه با وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای منفی ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید