۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 55415831

هواشناسی استان یزد اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته در ندوشن و صدرآباد شهرستان میبد، روستای طزرجان شهرستان تفت، روستای هفتهر شهرستان میبد، روستای بنادک سادات شهرستان مهریز و روستای کذاب از توابع شهرستان اشکذر شاهد بارش برف بوده ایم.

بارش عجیب برف در استان یزد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، هواشناسی استان یزد با اعلام بیشترین بارش‌ها از ایستگاه‌های هواشناسی ندوشن و صدرآباد میبد به میزان ۱۵ سانتی متر برف طی شبانه روز گذشته خبر داد.

براساس اعلام هواشناسی استان یزد، طی ۲۴ گذشته بیشترین بارش‌ها از ایستگاه‌های هواشناسی ندوشن و صدرآباد شهرستان میبد به میزان ۱۵، روستای طزرجان شهرستان تفت به میزان ۱۳، روستای هفتهر شهرستان میبد به میزان ۱۰، روستای بنادک سادات شهرستان مهریز به میزان ۹ و روستای کذاب از توابع شهرستان اشکذر به میزان ۸ سانتی متر باش برف گزارش شده است؛ همچنین میزان یک میلی متر بارش باران از ایستگاه فرودگاه شهر یزد ثبت شده است.

کمینه دمای استان طی شبانه روز گذشته مربوط به ایستگاه بیداخوید شهرستان تفت با دمای ۱۷- درجه و بیشینه دما طی این مدت نیز از شهرستان هرات با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد گزارش شد. دمای شهر یزد نیز در ۲۴ ساعت گذشته از ۳- تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید