۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 55415798

کردستان هتل‌های خوبی دارد، اگر به فکر سفری اقتصادی و اقامت در ارزان‌ترین هتل‌های کردستان هستید با ما همراه باشید.

ارزان‌ترین هتل‌های کردستان

سلام نو _ سرویس گردشگری: در هرکدام از شهرهای استان کردستان نظیر سنندج، مریوان، بانه، سقز، اورامان، بیجار و قروه می‌توانید هتل مناسب و تمیزی پیدا کنید. به همین منظور در ادامه به تعدادی از هتل‌های ارزان و مقرون به صرفه در کردستان می‌پردازیم.

چند هتل ارزان و مقرون به صرفه

هتل شار

این هتل دوستاره بانه در خیابان حبشی واقع شده است و دارای 30 باب اتاق است.

هتل سامان

یکی از هتل‌های ارزان قیمت و البته مناسب بانه که در سال 1380 افتتاح و در سال 1394 به منظور سرویس‌دهی بهتر بازسازی شده است؛ این هتل امکاناتی مثل تلویزیون در لابی، پارکینگ غیر رایگان با ظرفیت بیست خودرو، صبحانه، سیستم گرمایش و سرمایش و ... دارد که برای یک اقامت ارزان و بی دردسر مناسب به نظر می‌رسد.

هتل ستاره طلایی بانه

این هتل دو ستاره بانه یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت بانه است؛ که برای یک سفر اقتصادی می‌توانید رویش حساب کنید؛ از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت بیست خودرو، سیستم گرمایش و سرماش، صبحانه و ...اشاره کرد.

ارزان‌ترین هتل‌های کردستان

هتل هدایت سنندج

این هتل تک ستاره است و به اندازه همین یک ستاره امکانات دارد و از ارزان‌ترین هتل های سنندج محسوب می‌شود. هدایت سنندج 3 طبقه و 21 اتاق دارد. در این 3 طبقه امکاناتی برای اقامت کوتاه مدت دارد؛ اگر بچه کوچک یا سالمند دارید، بهتر است این هتل را انتخاب نکنید. علت این توصیه نبود آسانسور در هتل است. بعضی اتاق‌ها سرویس اختصاصی ندارند و باید از سرویس عمومی هر طبقه استفاده کنید. البته اگر سفر شما کاری است، مشکلی نخواهید داشت.

بعضی اتاق‌های هتل پنجره ندارند و نزدیک غروب هوای اتاق خیلی دلگیر می‌شود. این اتاق‌ها نورگیر روبه راهرو دارند. مزیت مهم این هتل تمیزبودن آن است. با اینکه سرویس‌های هتل مشترک هستند؛ اما سرویس‌ها بسیار تمیز هستند. هدایت از هتل های سنندج است که صرفه اقتصادی دارد. اگر ساعت‌های کمی در هتل هستید، نیازی به هزینه اضافه نیست. شما جایی برای استراحت دارید. مزیت مهم دیگر نزدیکی این هتل به مراکز خرید سنندج است؛ پس برای خرید سوغات سنندج مسافت زیادی طی نمی‌کنید.

آدرس: سنندج، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فردوسی.

ارزان‌ترین هتل‌های کردستان

هتل فرهنگیان سنندج

معمولاً به کارمندان آموزش‌وپرورش، هتل فرهنگیان پیشنهاد می‌شود. این هتل برای کارمندان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است. افرادی که کارمند نیستند می‌توانند به‌صورت آنلاین اتاق رزرو کنند؛ اما فرهنگیان حتماً باید حضوری اقدام به گرفتن اتاق کنند. هتل فرهنگیان امکانات مناسبی برای اقامت دارد. هتل فرهنگیان قیمت مناسبی دارد. فرهنگیان از شیک‌ترین هتل های سنندج نیست. این هتل 3 سوئیت مجزا و مجهز دارد. این هتل برای اقامت‌های طولانی مدت مناسب است.

وقتی در این هتل اقامت می‌کنید انگار در خانه خود هستید با این تفاوت که باید قوانین خاصی را رعایت کنید. قوانین هتل فرهنگیان شامل رعایت نظافت و ساعت تخله اتاق است. رعایت این قوانین هتل فرهنگیان را به یکی از بهترین هتل های سنندج تبدیل کرده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ترمینال 15 دقیقه است. خیالتان از فاصله هتل تا این مراکز مهم راحت باشد و با آسودگی اقدام به خرید بلیط اتوبوس سنندج کنید.

آدرس: سنندج، خیابان پاسداران، ابتدای خیابان جام ‌جم

هتل‌های ارزان‌تر و اقتصادی کردستان

آبیدر

آبیدر ستاره کم دارد؛ اما در ارائه خدمات کم نمی‌گذارد. این هتل از هتل‌های اقتصادی است. هتل‌ های سنندج برای هر بودجه‌ای مناسب هستند.

ارزان‌ترین هتل‌های کردستان

آبیدر از ارزان‌ترین هتل های سنندج است. امکانات هتل برای اقامت کوتاه مدت مناسب است. امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت و از همه مهم‌تر صندوق امانات در هتل آبیدر وجود دارد؛ اگر وسیله‌ای قیمتی و باارزش همراه دارید و می‌ترسید در حین تفریح آن را گم کنید، حتماً از صندوق امانات این هتل کمک بگیرید. وقتی نگرانی نداشته باشید سفر بیشتر به دلتان می‌چسبد. آبیدر نزدیک به فرودگاه، ترمینال و بازار سنندج است.

آدرس: سنندج، خیابان فردوسی، جنب سینما بهمن.

مجتمع اقامتی هشت چنار

اگر زمان یا بودجه اجازه می‌داد به شما توصیه می‌کردیم هر چهار فصل سال به سنندج سفر کنید. در این سفرها به مجتمع هشت چنار سری بزنید و از عبور فصل‌ها لذت ببرید. اولین نکته درباره این مجتمع نام زیبای آن است که از چنارهای داخل حیاط گرفته شده است. این هتل شاید ستاره نداشته باشد؛ اما فضای رمانتیک آن هزار ستاره دارد. در هر فصل حیاط این مجتمع رنگی خاص می‌گیرد. بهار فضای این عمارت را عطر گل‌های رنگارنگ می‌گیرد. تابستان رنگ سبز حیاط شما را شیدا می‌کند. در پاییز حیاط به شکل بومرنگی متحیرکننده درمی‌آید.

ارزان‌ترین هتل‌های کردستان

در آخر هم زمستان، فصلی که حیاط سفید پوش می‌شود و آرامش را به بیننده منتقل می‌کند. طبیعت در بوم این ساختمان جلوه دیگری دارد.

گذشته از طبیعت متحیرکننده، این مجتمع در گوشه‌ای از حیاط خود گلخانه نقلی را جا داده است. در این گلخانه گیاهان بومی با قیمت مناسبی فروخته می‌شوند. سوئیت‌های هشت چنار امکانات مناسبی دارند. امکانات این مجتمع درست به اندازه خانه‌ای نقلی است. هتل چنارها رستوران ندارد و شما برای غذا باید به رستوران های سنندج مراجعه کنید. نبود رستوران به معنی بدبودن هتل های سنندج نیست. پارکینگ، استخر و اتاق چمدان‌ها از امکانات هشت چنار است. بهترین قسمت این هتل وجود بالکن در اتاق‌هاست.

آدرس: نرسیده به سنندج، ابتدای جاده همدان، بعد از پمپ بنزین افق.

هتل آزادی

هتل آزادی یک هتل تک ستاره میان‌رده و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر سقز است که در سال ۱۳۶۳ تاسیس شده است. این هتل با امکانات رفاهی مطلوب و کافی و با نیروهای مجرب و کارآمدش، در تلاش است تا اقامتی خوش همراه با آرامش و خاطره‌ای ماندگار را برای میهمانان خود فراهم سازد.

ارزان‌ترین هتل‌های کردستان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید