کردستان دیدنی‌های شگفت‌انگیزی دارد و اقامت در آن مهیج است، از این رو با ما همراه باشید تا بدانیم بهترین هتل‌های کردستان کجاست.

بهترین هتل‌های کردستان کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: اکثر ما دوست داریم تجربیات جدید داشته باشیم. به کافه‌ای جدید برویم، با آدم‌های جدید معاشرت کنیم، خوراکی‌های جدید بخوریم یا به شهرهایی که نرفته‌ایم سفر کنیم. بعضی تجربه‌ها هرچقدر هم که تکرار شوند باز هم جدید هستند؛ مثلاً لذت‌بردن از طبیعت تکراری نمی‌شود. شهرهایی که طبیعت بکر دارند هم هیچ موقع تکراری نمی‌شوند. استان کردستان، استانی است که سرسبزی، مهمانوازی، موسیقی و رقصش، تجربه همیشه‌تازه سفر برای شما است. به همین جهت در ادامه به تعدادی از بهترین هتل‌های کردستان برای اقامتی راحت می‌پردازیم.

کردستان و اقامت در بهترین هتل‌های آن

هتل شادی اورامان سنندج

هتل شادی اورامان از شیک‌ترین هتل های سنندج محسوب می‌شود. این هتل با نام هتل سنگی اورامان هم شناخته می‌شود. اورامان تخت یکی از شهرهای اطراف سنندج است. بعضی افراد اورامان و اورامان تخت را با نام بهشت گمشده می‌شناسند. با دیدن طبیعت اورامان تخت به درستی این نام ایمان می‌آورید. بافت تاریخی اورامان تخت پلکانی است به همین علت به این منطقه را هزار ماسوله می‌نامند. بافت سنتی این شهر متعلق به دوران پارینه سنگ است. این مطالب را گفتیم تا تصویری واضح از محل اقامتتان داشته باشید.

بهترین هتل‌های کردستان کجاست؟

هتل سنگی بافتی زیبا ولی عجیب دارد. این هتل سه ستاره دیواره‌هایی از جنس سنگ دارد؛ اما داخل آن مرمت و بازسازی شده است. حتماً برای چند شب اتاق بگیرید تا بتوانید شب و روز بهشت گمشده را ببینید. هنگام صبح رطوبت و شبنم صبحگاهی پنجره‌ها را نم می‌زند. وقتی پنجره را باز می‌کنید از صدای زیبا پرندگان وحشی مست می‌شوید. با قدم‌زدن در روستا مردم مهمانوازی را می‌بینید که بسیار به شما احترام می‌گذارند و از ته دل دوست دارند شما مهمانشان باشید.

بعد از گشت‌وگذار در روستا سری به رودخانه سیروان بزنید و از آب گوارای آن بنوشید. هتل شادی اورامان را با اقامتگاه‌ های بومگردی سنندج اشتباه نگیرید. امکانات این هتل بیشتر از اقامتگاه‌هاست؛ اگر دوست دارید سفری امن در دل طبیعت داشته باشید و کمی از دغدغه‌ها روزمره راحت شوید، حتماً به این هتل سر بزنید. این هتل تا مراکز مهم مانند فرودگاه و ترمینال حدود چند ساعتی فاصله دارد.

آدرس: سنندج، سروآباد، شهرستان اورامان تخت

هتل آبیدر

آبیدر ستاره کم دارد؛ اما در ارائه خدمات کم نمی‌گذارد. این هتل از هتل‌های اقتصادی است. هتل‌ های سنندج برای هر بودجه‌ای مناسب هستند.

بهترین هتل‌های کردستان کجاست؟

آبیدر از ارزان‌ترین هتل های سنندج است. امکانات هتل برای اقامت کوتاه مدت مناسب است. امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، اینترنت و از همه مهم‌تر صندوق امانات در هتل آبیدر وجود دارد؛ اگر وسیله‌ای قیمتی و باارزش همراه دارید و می‌ترسید در حین تفریح آن را گم کنید، حتماً از صندوق امانات این هتل کمک بگیرید. وقتی نگرانی نداشته باشید سفر بیشتر به دلتان می‌چسبد. آبیدر نزدیک به فرودگاه، ترمینال و بازار سنندج است.

آدرس: سنندج، خیابان فردوسی، جنب سینما بهمن.

هتل هاله

رزرو هتل هاله بانه یا هتل لاله سابق، که تنها هتل ۵ ستاره بانه است می تواند یک تجربه عالی برای شما باشد؛ این هتل با امکاناتی مثل رستوران، استخر، اینترنت رایگان، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

چند هتل بهتر در کردستان

هتل داوینکو

هتل تفریحی داوینکو بانه، یکی از هتل‌های مُجلّلِ شهر تجاری بانه کردستان است که دارای گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری میباشد. این هتل ضمن مجهّز بودن به سیستم مدیریت هوشمند و امکانات رفاهی جهت ارائه‌ی خدمات اقامتی، دارای بخش‌هایی همچون رستوران ویژه، رستوران سنّتی، صبحانه‌خوری، کافی‌شاپ، تالار پذیرایی . مجلّل، غذای آماده‌ی سالم و با کیفیت، خشکشویی با مدرن‌ترین ماشین‌آلات و سالن جلسات اداری و آموزشی می‌باشد.

بهترین هتل‌های کردستان کجاست؟

هتل داوینکو یکی از هتل‌های نوساز خوب بانه است که در سال ۱۳۹۷ کارش را شروع کرده است؛ این هتل به خاطر موقعیت مکانی خوبی‌ای که دارد چشم‌اندازی عالی از طبیعت بکر بانه را به مسافرانش هدیه می‌دهد و با امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ (با ظرفیت ۶۰ خودرو)، خدمات خانه‌داری، صبحانه و ...سعی دارد دل مهمانانش را به دست بیاورد.

هتل کرد

هتل کرد یکی از هتل‌های نوساز و چهار ستاره شهر سقز است که در میدان مادر ساخته شده و به دیدنی‌های این شهر دسترسی بسیار خوبی دارد. از این هتل با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به پارک کوثر بروید یا با چند دقیقه سواری به دیدن جاذبه‌هایی چون مسجد دو مناره، حمام حاج صالح و مسجد شیخ مظهر بروید. امکانات هتل: استخر، سونا،‌ جکوزی، سالن بدن‌سازی، پارکینگ، اینترنت، رستوران، کافی‌شاپ، روم‌ سرویس، آسانسور، پارکینگ، لابی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خشکشویی

آدرس: کردستان، سقز، میدان مادر (کمربندی بانه)

هتل نوروز مریوان

هتل نوروز یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی شهر مریوان واقع در استان کردستان است.

بهترین هتل‌های کردستان کجاست؟

این هتل در یکی از خوش‌آب و هواترین نقاط این شهر واقع شده است و به مناطق دیدنی و تفریحی و مراکز خرید دسترسی مناسبی دارد. امکانات رفاهی هتل نیز برای اقامتی آرام و راحت، کافی و مناسب هستند. امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، رستوران

آدرس: کردستان، مریوان، میدان نوروز

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید