۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
کد خبر: 55415714

کردستان پر از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است از این رو اقامت در آن مهم است، با ما همراه باشید و درباره چند هتل محبوب در کردستان بدانید.

چند هتل محبوب در کردستان

سلام نو _ سرویس گردشگری: استان کردستان سرزمینی سرسبز و جذاب و یکی از مقاصد عالی طبیعت‌گردی در ایران است. اگر اهل کسب تجربه‌های جدید و سفر به مناطق دست‌نخورده و بکر هستید، حتما در برنامه سفر خود، شهرهای دیار طبیعت، فرهنگ و هنر را قرار دهید. در هرکدام از شهرهای این استان زیبا نظیر سنندج، مریوان، بانه، سقز، اورامان، بیجار و قروه می‌توانید هتل مناسب و تمیزی پیدا کنید.

هتل‌های محبوب‌تر کردستان

هتل شادی سنندج

در دوردست درختانی سبز سربه‌آسمان کشیده‌اند و رنگ سبزشان با آبی آسمان تلفیقی زیبا خلق کرده است. شما هنگامی که مشغول دیدن این مناظر هستید و فنجانی چای در دست دارید، منظره زیبای دیگری را خلق می‌کنید. گردشگران بیشترین امتیاز را به برخورد مؤدبانه و مهربان کادر هتل داده‌اند. اکثر کادر این هتل جوان هستند. در میان هتل های سنندج، هتل شادی جوان‌ترین کادر را دارد. امکانات دیگر هتل شادی سنندج استخر، جکوزی، سونا، رستوران، کافی شاپ، مینی بار، سالن ورزش، زمین ورزش، سالن بیلیارد و سالن ماساژ است. این هتل به جاهای دیدنی سنندج نزدیک است.

آدرس: سنندج، بلوار پاسداران، شهرک علوم پزشکی.

چند هتل محبوب در کردستان

هتل جهانگردی سنندج

یکی از شیک‌ترین هتل‌های سنندج، هتل جهانگردی است. این هتل سه ستاره دارد. هتل جهانگردی در سال ۴۶ ساخته شد. در سال ۹۴ برای افزایش کیفیت خدمات، این هتل بازسازی شد. جهانگردی از هتل های سنندج است که قامت کوتاهی دارد. هتل جهانگردی ۲ طبقه دارد که برای رفت‌وآمد آسان‌تر است. این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری دارد. در حیاط این هتل درختان کهن و بوته‌های پر از گل به چشم می‌خورد. بوی گل‌ها لذت مسافرت را چند برابر می‌کند. علاوه بر جنگل کوچک داخل حیاط، هتل ۳ ستاره به پارک جنگلی آبیدر نزدیک است. از پنجره‌های این هتل به‌راحتی منظره خارق‌العاده پارک جنگلی پیداست. شیطنت پرندگان، بازی پرتوهای نور، بوی خوش طبیعت و نوای دلنشین جانوران این پارک، مسافران را به خود جذب می‌کند. ویژگی مهم دیگر هتل نزدیکی آن به مرکز شهر و جاهای دیدنی سنندج است. امکانات دیگر هتل جهانگردی اینترنت، پارکینگ، رستوران و فروشگاه است.

آدرس: سنندج بلوار پاسدارن، سه را شالمان، جنب امور آب.

هتل‌های کردستان، محبوب و خوب

هتل هدایت سنندج

این هتل تک ستاره است و به اندازه همین یک ستاره امکانات دارد و از ارزان‌ترین هتل های سنندج محسوب می‌شود.

چند هتل محبوب در کردستان

هدایت سنندج ۳ طبقه و ۲۱ اتاق دارد. در این ۳ طبقه امکاناتی برای اقامت کوتاه مدت دارد؛ اگر بچه کوچک یا سالمند دارید، بهتر است این هتل را انتخاب نکنید. علت این توصیه نبود آسانسور در هتل است. بعضی اتاق‌ها سرویس اختصاصی ندارند و باید از سرویس عمومی هر طبقه استفاده کنید. البته اگر سفر شما کاری است، مشکلی نخواهید داشت.

بعضی اتاق‌های هتل پنجره ندارند و نزدیک غروب هوای اتاق خیلی دلگیر می‌شود. این اتاق‌ها نورگیر روبه راهرو دارند. مزیت مهم این هتل تمیزبودن آن است. با اینکه سرویس‌های هتل مشترک هستند؛ اما سرویس‌ها بسیار تمیز هستند. هدایت از هتل های سنندج است که صرفه اقتصادی دارد. اگر ساعت‌های کمی در هتل هستید، نیازی به هزینه اضافه نیست. شما جایی برای استراحت دارید. مزیت مهم دیگر نزدیکی این هتل به مراکز خرید سنندج است؛ پس برای خرید سوغات سنندج مسافت زیادی طی نمی‌کنید.

آدرس: سنندج، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان فردوسی.

هتل فرهنگیان سنندج

معمولاً به کارمندان آموزش‌وپرورش، هتل فرهنگیان پیشنهاد می‌شود. این هتل برای کارمندان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است. افرادی که کارمند نیستند می‌توانند به‌صورت آنلاین اتاق رزرو کنند؛ اما فرهنگیان حتماً باید حضوری اقدام به گرفتن اتاق کنند.

چند هتل محبوب در کردستان

هتل فرهنگیان امکانات مناسبی برای اقامت دارد. هتل فرهنگیان قیمت مناسبی دارد. فرهنگیان از شیک‌ترین هتل های سنندج نیست. این هتل ۳ سوئیت مجزا و مجهز دارد. این هتل برای اقامت‌های طولانی مدت مناسب است.

هتل زریوار

هتل چهار ستاره و شیک زریوار همان طور که از نامش پیدا است، در جوار دریاچه زیبای زریوار، شهر مریوان در استان کردستان واقع شده است. این هتل دارای منظره‌ای بسیار چشمگیر از این دریاچه بی‌نظیر است. خصوصا رستوران این هتل که در طبقه هفتم آن قرار گرفته است، نمایی فوق‌العاده از دریاچه و کوه‌های اطراف دارد و می‌تواند لذت میل کردن یک وعده غذایی خوشمزه همراه با لذت بردن از مناظر اطراف را برای میهمانان فراهم کند.

از جاذبه‌های اطراف هتل می‌توان پل تاریخی گاران، روستاهای سرسبز و کوهستانی دزلی و درکی و چشمه آب‌معدنی بل را نام برد. قایق‌سواری در دریاچه نیز از تفریحات فراموش‌نشدنی این هتل به شمار می‌رود.

امکانات هتل: رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر، صندوق امانات، پارکینگ، لابی، اینترنت، ماهواره، قایق‌سواری، اینترنت پرسرعت، تالار پذیرایی

آدرس: کردستان، مریوان، ضلع شرقی دریاچه زریوار، بلوار دریاچه، هتل زریوار مریوان

چند هتل محبوب در کردستان

هتل نوروز مریوان

هتل نوروز یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی شهر مریوان واقع در استان کردستان است. این هتل در یکی از خوش‌آب و هواترین نقاط این شهر واقع شده است و به مناطق دیدنی و تفریحی و مراکز خرید دسترسی مناسبی دارد. امکانات رفاهی هتل نیز برای اقامتی آرام و راحت، کافی و مناسب هستند.

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، رستوران

آدرس: کردستان، مریوان، میدان نوروز

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید