کردستان غذاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد که می‌توان در رستوران‌های آن امتحان کرد، با ما همراه باشید تا بدانیم بهترین رستوران‌های کردستان کجاست.

بهترین رستوران‌های کردستان کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: رستورانها و کافه ها در سالهای اخیر به مکان هایی برای تفریح تبدیل شده اند. تعداد زیادی از رستوران های با سابقه و جدید در کردستان مشغول به فعالیت هستند؛ بنابراین معرفی بهترین رستوران های کردستان به ساکنین این شهر و مسافران و گردشگران کمک میکند تا تمام گزینه های پیش روی خود را بررسی کنند و از میان آنها مکان مورد علاقه خود را برای صرف غذا، نوشیدنی و گذراندن اوقاتی خوش، انتخاب کنند.

رستوران‌های بهتر در کردستان

رستوران جهان نما

تجربه ثابت کرده گردشگران سراغ رستورانی را می‌گیرند که به جاهای دیدنی شهری که به آن سفر کرده‌اند، نزدیک باشید. به همین دلیل فهرست معرفی رستوران های سنندج را با رستورانی آغاز کردیم که به جاهای دیدنی این شهر نزدیک است. این رستوران محیطی سنتی دارد؛ در نتیجه احساس می‌کنید در منزل یکی از اهالی سنندج مهمان غذایی خوشمزه شده‌اید.

این رستوران اتاقک‌هایی برای صرف غذای مشتریان در نظر گرفته‌ است. در این اتاقک‌ها که طراحی سنتی دارند، می‌توانید روی زمین بنشینید و غذایی جانانه به بدن بزنید.

بهترین رستوران‌های کردستان کجاست؟

سرآشپز رستوران جهان نما سنندج یدطولایی در پخت غذاهای محلی دارد. این سرآشپز دلمه‌هایی می‌پزد که در عمرتان نظیرش را نخورده‌اید. در منوی رستوران جهان نما انواع خوراکی‌های ایرانی و فرنگی خودنمایی می‌کند.

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان طالقانی، بین صلاح الدین عیوبی و خیابان امام، روبه‌روی دخانیات

شماره تماس: ۰۸۷۳۳۱۶۴۲۱۲

رستوران لیندو

به گردشگرانی که دنبال رستورانی مدرن و تازه‌ساز در سنندج می‌گردند، رستوران لیندو را پیشنهاد می‌کنیم. لیندو، درواقع هم کافه است و هم رستوران. این رستوران در دو طبقه ساخته شده است. طبقه دوم رستوران لیندو نمایی تماشایی‌تر به شهر زیبای سنندج دارد. از آنجایی که با یکی از کافه رستوران های سنندج روبه‌رو هستیم، منوی این کافه رستوران به لحاظ تنوع غذا، چیزی کم و کسر ندارد.

حتی اگر گرسنه هم نیستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه رستوران لیندو بزنید و بستنی‌های خوشمزه آن را امتحان کنید. کافه رستوران لیندو به لحاظ موقعیت شهری نیز در مکان خوش‌مسیری واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی سنندج نزدیک است. رستوران لیندو مدیر خوش‌انصافی دارد و غذاهای این رستوران نسبت به قیمتی که دارند می‌ارزد.

آدرس: کردستان، سنندج، سه راه شالمان‌

شماره تماس: ۰۸۷۳۳۶۶۸۴۸۴

بهترین رستوران‌های کردستان کجاست؟

رستوران باغ سیب

سنندج به لحاظ آب‌وهوا و جاذبه‌های طبیعی یکی از زیباترین شهرهای ایران است. اگر می‌خواهید در این شهر از آب‌وهوای خوش دور نباشید و در کنار تماشای طبیعت، غذایی جانانه میل کنید، رستوران باغ سیب سنندج را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران محیطی دل‌انگیز و تماشایی دارد. با ورود به رستوران باغ سیب، چشمتان به آب‌نمای زیبایی روشن می‌شود.

در کنار این آب نما نیز فضای سبزی زیبا، دلبرایی می‌کند. سرآشپز رستوران باغ سیب به پخت غذاهای کبابی شهرت دارد. جوجه‌ کباب، مرغ سوخاری و زرشک پلو از غذاهای اصلی رستوران باغ سیب به حساب می‌آیند. جالب است بدانید سر آشپز رستوران باغ سیب، جوجه لاری خوشمزه‌ای می‌پزد که نظیرش را در هیچ کدام از باغ رستوران های سنندج پیدا نمی‌کنید. به غذاهای خوشمزه‌ای که اشاره کردیم، کباب سلطانی و بختیاری را هم اضافه کنید.

آدرس: کردستان، سنندج، میدان جهاد، اول جاده دوشان، بالاتر از تالار ناصری

بهترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌های کردستان

کافه رستوران ایتالیایی چاو سنندج

منوی رستوران چاو هم غذاهای ایتالیایی و هم غذاهای ایرانی را شامل میشود. کیفیت غذاهای ایتالیایی این رستوران عالی است و طرفداران زیادی دارد.

بهترین رستوران‌های کردستان کجاست؟

غذاهای ایرانی هم طی چند سال گذشته به منوی چاو اضافه شده است. ساعات کاری رستوران چاو از ۱۲ تا ۱۵ و ۱۸ تا ۲۲:۳۰ است.

آدرس: سنندج، انتهای خیابان تکیه وچمن

رستوران سنتی خان سنندج

رستوران سنتی خان، دکوراسیونی کاملاً سنتی دارد و انواع غذاهای ایرانی و سنتی در آنجا طبخ میشود. موسیقی کردی و فضای سنتی این رستوران گوشه ای از فرهنگ کردها را به نمایش میگذارد و برای گردشگران بسیار جالب است. ساعات کاری این زستوران از ۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰ است.

آدرس: سنندج، میدان انقلاب، بازار طلافروشان

کافه رستوران پیزل (وگان) سنندج

برای کسانی که گیاهخوار هستند یا کسانی که میخواهند غذاها و نوشیدنیهای گیاهی را امتحان کنند، پیزل انتخاب بسیار خوبی است؛ زیرا تمام خوراکیهایی که در این کافه رستوران سرو میشوند، گیاهی هستند. پیزل از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و ۱۷ تا ۲۱ به صورت بیرون بر سفارشات مشتریان را دریافت و برای آنها ارسال میکند.

رستوران ایتالیای دایان

رستوران ایتالیای دایان با مکانی متفاوت، کیفیتی متمایز، قیمتی مناسب و اینترنت رایگان در خدمت همشهری ها و میهمانان عزیز هست.

بهترین رستوران‌های کردستان کجاست؟

رستوران ایتالیایی هفت دریا

رستوران ایتالیایی هفت دریا همان طور که از نامش پیداست، به جهت ارائه غذاهای ایتالیایی نظیر پیتزا، پاستا، پنه و انواع سالادها و دسرهای خوشمزه در بلوار سید قطب شهر سنندج محبوب شده است.

فست فود توکا

فست فود توکا، یکی از معروف ترین رستوران های شهر سنندج در زمینه ارائه مرغ سوخاری، پیتزا و همبرگر هست.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید