ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: تانک‌های جنگی تغییر بزرگی را ایجاد خواهند کرد و کمک می‌کنند تا اوکراینی‌ها جلوی حملات روس‌ها را بگیرند.

ناتو: باید برای حملات جدید روسیه آماده شویم / مسکو از ایران و کره شمالی تسلیحات بیشتری دریافت می کند

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی رادیو ۴ گفت: تانک‌های جنگی تغییر بزرگی را ایجاد خواهند کرد و کمک می‌کنند تا اوکراینی‌ها جلوی حملات روس‌ها را بگیرند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، وی افزود: این تانک‌ها همچنین به اوکراینی‌ها کمک خواهند کرد تا سرزمین‌های خود را بازپس بگیرند و تعداد سرزمین‌های بیشتری را آزاد کنند و در این جنگ پیروز شوند. ما همه می‌دانیم که روسیه قصد دارد حملات جدیدی را انجام دهد.

دبیرکل ناتو در ادامه ادعاهای خود گفت: روسیه سرعت تولید مهمات خود را افزایش می‌دهد و از ایران و کره شمالی تسلیحات بیشتری دریافت خواهد کرد. روسیه همچنین بیش از ۲۰۰ هزار سرباز اضافی را برای حملات جدیدش مستقر کرده است.

ینس استولتنبرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا متحدان ناتو و شرکا “کمک‌های هوایی” را برای کی‌یف در نظر دارند، گفت: در حال حاضر تمرکز اصلی دفاع هوایی است و متحدان سیستم‌های دفاع هوایی زیادی را به اوکراین تحویل داده‌اند.

استولتنبرگ در مصاحبه دیگری با تلویزیون اسکای نیوز باری دیگر از اقدام انگلیس، آلمان و سایر متحدان جهت ارسال تانک‌های جنگی به اوکراین استقبال کرد.

وی بدون ذکر تاریخ دقیق تحویل این تانک‌ها گفت: مدت زمانی طول می‌کشد تا نیروهای اوکراینی آموزش ببینند. من مطمئن هستم که این کار به زودی انجام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    سربازان روس انگیزه ای برای نبرد با اوکراین ندارند ، پوتین اوضاع خیطی دارد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید