تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل نساجی با یک بازی بیشتر به فاصله دو امتیازی پرسپولیس در صدر جدول رسید.

جدول لیگ برتر فوتبال پس از پیروزی استقلال مقابل ملوان
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل نساجی با یک بازی بیشتر به فاصله دو امتیازی پرسپولیس در صدر جدول رسید.

در روز اول از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) دو دیدار برگزار شد که پنج گل در آنها به ثمر رسید و در این بین چهار گل سهم استقلالی‌ها بود.

استقلال‌، شکست سنگینی را به ملوان تحمیل کرد تا پس از باخت هفته پیش‌ مقابل سپاهان در اصفهان، تا حدودی شرایط خود را در جدول رده‌بندی روبه‌راه کند و از بحران خارج شود. استقلال با برد امروز ۳۰ امتیازی شد و موقتاً بالاتر از گل‌گهر در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

چهار گل استقلال در حالی مقابل ملوان به ثمر رسید که شاگردان مازیار زارع در پنج هفته گذشته موفق شده بودند دروازه‌شان را مقابل حریفان بسته نگه دارند، اما به یکباره مقابل شاگردان ساپینتو چهار بار توپ از خط دروازه‌شان عبور کرد.

در دیگر دیدار امروز سپاهان در قائمشهر، توانست پیروزی مهمی را به دست بیاورد و با یک گل تیم حمید مطهری را مغلوب کرد. امید نورافکن این هفته عصای دست مورایس شد و گل سه امتیازی را مقابل نساجی به ثمر رساند تا سپاهان ۳۳ امتیازی شود و با یک بازی بیشتر در فاصله دو امتیازی پرسپولیس در جدول قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید