بخشی از کرمانشاه گردی به رستوران‌های آن ختم می‌شود، با ما همراه باشید و بدانید متفاوت‌ترین رستوران‌ها در کرمانشاه کجاست.

متفاوت‌ترین رستوران‌ها در کرمانشاه کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: در سفر به کرمانشاه شما به یکی از شکم‌گردی‌های هیجان‌انگیز زندگی خود دعوت می‌شود، این دیار پر از رستوران‌های متفاوت و متنوع است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

چند رستوران متفاوت در کرمانشاه

رستوران شایلی

یکی از معروف‌ترین غذاخوری‌های شهر کرمانشاه رستوران شایلی است که هم محلی‌ها آن‌را می‌پسندند و هم مسافران. شایلی رستوران و کافی‌شاپی پنج ستاره‌ است؛ پس اگر به‌دنبال یک گزینه‌ی لوکس و با امکانات باشید، انتخاب درستی است.

رستوران بام شایلی هم طراحی جذابی دارد و فضای سبز عمودی فضای دلچسبی ایجاد کرده است. برخورد کارکنان در رستوران شایلی حرفه‌ای و دوستانه است و غذاهای خوش‌مزه‌ای سرو می‌شود. منوی شایلی شامل غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است. سالادبار و سرویس بهداشتی هم دارد. بعد از صرف غذا می‌توانید به کافی‌شاپ شایلی سر بزنید و نوشیدنی و دسر میل کنید.

شایلی از ۱۲ تا ۱۵ برای ناهار و از ۱۹ تا ۲۲ برای شام باز است.

نشانی: کرمانشاه، رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان

تلفن: ۰۸۳۳۷۲۶۳۰۴۰

متفاوت‌ترین رستوران‌ها در کرمانشاه کجاست؟

رستوران سنتی هتل جمشید

رستوران سنتی هتل جمشید یک انتخاب‌ عالی برای خوردن غذای لذیذ در کرمانشاه است. خورش خلال، دنده کباب یا غذاهای ایرانی دیگر،‌ انتخاب با شما است. ما که پیشنهاد می‌کنیم غذاهای محلی کرمانشاه را از دست ندهید که در شهر دیگری چنین کباب و خلالی پیدا نمی‌شود.

از ۷ صبح برای صرف صبحانه، از ۱۲ ظهر برای ناهار و از ساعت ۱۸ برای شام می‌توانید روی جمشید حساب کنید. هتل جمشید چهار ستاره است و علاوه بر رستوران، کافی‌شاپ دارد. پس نگران دسر بعد از صرف غذا هم نباشید.

نشانی: کرمانشاه، میدان طاق بستان

تلفن: ۰۸۳۴۲۹۶۰۰۲

رستوران بامگاه عمارت

اگر می‌خواهید جایی را پیدا کنید که علاوه بر تماشای جاهای دیدنی و تاریخی بتوانید غذای مناسب هم بخورید، این رستوران را از دست ندهید. بامگاه عمارت علاوه بر یک رستوران با کیفیت در کرمانشاه، یک اقامت بوم‌گردی تاریخی هم محسوب می‌شود که خاطره شیرینی را برایتان رقم خواهد زد. عمارت در دوران قاجار ساخته شده است. محیط رستوران کاملاً تاریخی است و علاوه بر اینکه غذا میل می‌کنید، گویی سفری هم در دل قاجار خواهید داشت.

متفاوت‌ترین رستوران‌ها در کرمانشاه کجاست؟

این سفر تاریخی با تجربه غذاهای ایرانی، به‌ خصوص انواع کباب و البته دنده‌کباب خوشمزه، تکمیل می‌شود. بعد از آن هم می‌توانید در کنار سماور زغالی، خودتان را به یک چای دبش دعوت کنید و این خاطره‌سازی را تکمیل کنید.

آدرس رستوران بامگاه عمارت: کرمانشاه جلوخان، رو به‌ روی مسجد جامع، کوچه شهید انتظاری، پلاک ۵۲

شماره تلفن رستوران بامگاه عمارت: ۰۸۳۳۷۲۱۳۷۹۴

رستوران ارگ

کرمانشاه رستوران‌های بی‌شماری دارد که غذاهای خوشمزه‌ای، پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. با این حال، کمتر رستورانی را در کرمانشاه سراغ داریم که نمایی تماشایی به اطراف این شهر زیبا داشته باشد. رستوران ارگ در طبقه یازدهم مجتمع تجاری ارگ، بنا شده است. به همین دلیل انصافاً باید گفت نام ارگ برازنده این رستوران است. در این رستوران از غذاهای خوشمزه بین‌المللی گرفته تا خوراکی‌های محلی کرمانشاهی به مشتریان عرضه می‌شود.

رستوران ارگ به‌لحاظ مسافت نیز به بسیاری از مراکز خرید کرمانشاه نزدیک است. به‌لطف این فاصله کم می‌توانید در کنار پاساژگردی، غذای اشرافی رستوران ارگ کرمانشاه را هم نوش جان کنید.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق (کاشانی)، طبقه یازدهم مجتمع تجاری ارگ.

تلفن: ۰۸۳۳۷۲۹۹۴۱۰

متفاوت‌ترین رستوران‌ها در کرمانشاه کجاست؟

کرمانشاه و رستوران‌های متفاوت و خاص آن

کافه استانبول

کافه استانبول توانسته با عرضه خوراکی‌های خوشمزه و خوش‌قیمت، لقب یکی از ارزان ترین رستوران های کرمانشاه را از آن خود کند. در این کافه غذاهای خوش‌رنگ‌ولعابی پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. در بین تمامی این غذاها که یکی از دیگری خوشمزه‌تر هستند، سالاد سزار کافه استانبول کرمانشاه را پیشنهاد می‌کنیم. سوپ روز، بورک گوشت، پیده، کنوفه استانبولی، سرویس چای ترکی و غذاهای فست‌فودی در منوی کافه استانبول کرمانشاه خودنمایی می‌کنند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان بهمن، سی‌متری اول، شماره ۲۲.

تلفن: ۰۹۱۲۸۶۳۶۵۵۸

دیزی سرای نو کرمانشاه

کرمانشاه بازاری بزرگ و قدیمی دارد. در این بازار، دیزی سرای نو کرمانشاه خودنمایی می‌کند. این دیزی‌سرا غذای دیگری به غیر از دیزی طبخ نمی‌کند. با این حال دیزی‌های سری نو کرمانشاه به‌‎اندازه‌ای خوشمزه است که هوس غذای دیگری هم به سرتان نمی‌زند.

این دیزی‌ها با گوشت تازه گوسفند پخته می‌شود. سرآشپز این دیزی‌سرا با رویی گشاده و اخلاقی پسندیده از مشتریان پذیرایی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر برای خرید سوغاتی، راهی بازار بزرگ کرمانشاه شدید، حتماً سری به دیزی سرای نو کرمانشاه بزنید و یکی از خوشمزه‌ترین دیزی‌های عمرتان را نوش جان کنید.

متفاوت‌ترین رستوران‌ها در کرمانشاه کجاست؟

دیزی سرای نو کرمانشاه در مکان بسیار خوش‌مسیری قرار دارد. به همین دلیل اگر با خرید بلیط اتوبوس کرمانشاه راه این دیار را در پیش گرفته‌اید، از پایانه مسافربری می‌توانید مستقیماً به بازار بزرگ کرمانشاه بروید. پس از گشت‌وگذار در این بازار نیز خودتان را مهمان دیزی‌های دیزی‌ سرای نو کرمانشاه کنید.

کله‌ پزی امیری

کله‌پاچه از آن دسته غذاهایی است که طرف‌داران خاص خودش را دارد. به همین دلیل اگر در سفر به کرمانشاه هوس کله‌پاچه به سرتان زد، راه کله‌ پزی امیری را در پیش بگیرید. همان‌ گونه که انتظار دارید، در این مکان فقط کله‌پاچه پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. با این حال کله‌ پزی امیری با عرضه کله‌پاچه‌های خوشمزه توانسته اسم‌ورسمی در کرمانشاه به دست بیاورد. طرف‌داران کله‌پاچه به‌خوبی می‌دانند که خوردن این خوراکی خوشمزه، در وعده صبحانه حسابی می‌چسبد. درهای کله پزی امیری از صبح خروس‌خوان تا خاموشی ستاره‌ها به روی مشتریان باز است.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق، خیابان هلال‌احمر.

تلفن: ۰۸۳۳۷۲۷۳۳۸۰۸

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید