۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
کد خبر: 55415395

موزه کاخ گاوریلا درواژین یکی از موزه‌های جذاب سنپترزبورگ است که ویلایی زیبا در ساحل رود فونتانکا این شهر است.

موزه کاخ گاوریلا

سلام نو-سرویس گردشگری: سنپترزبورگ شهری مشهور به شب‌های سفید، سالیانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان است. اگر قصد دارید در آینده‌ای نزدیک سفری به یکی از کشورهای خارجی برنامه‌ریزی کنید، سفر به سنپترزبورگ کشور روسیه را نیز در نظر بگیرید. این شهر سرد و برفی شامل جاذبه‌های گردشگری، اماکن دیدنی و تاریخی است که گردشگران را با تاریخ پر فراز و نشیب کشور روسیه آشنا می‌کند. سنپترزبورگ دارای موزه‌های بسیاری جذابی است که پیرامون موضوعات مختلفی میزبان بازدیدکنندگان زیادی است. اگر از علاقه‌مندان موزه‌گردی هستید، هنگام گردش در این شهر سری به موزه‌های جذاب سنپترزبورگ بزنید.

موزه الکساندر پوکشین

موزه‌های جذاب سنپترزبورگ!

موزه الکساندر پوکشین یکی از موزه‌های جذاب سنپتربورگ روسیه است که طی سالیان طولانی کامل شده و شامل بیش از ۲۰۰ هزار مصنوعات تاریخی، انواع یادبود، تصویرهای دیدنی و جذاب است. تمامی آثار موزه الکساندر پوکشین مربوط به تاریخ و فرهنگ غنی کشور روسیه در قرن هجدهم و نوزدهم است که در نمایشگاه‌های آن به نمایش درآمده است. این موزه در محل آپارتمان سابق این نویسنده و شاعر معروف روس برگزار شده است. الکساندر پوکشین کسی است که در سن ۳۷ سالگی مانند شخصیت اصلی کتاب‌ مشهورش، یوگنی آنگین، در دوئل به طرز وحشتناکی زخمی شد و با مرگ خود ملت روسیه را در اندوه و سوگ بزرگ فرو برد.

موزه مرکزی نیروی دریایی

موزه‌های جذاب سنپترزبورگ!

موزه مرکزی نیروی دریایی در لیست موزه‌های جذاب سنپترزبورگ قرار دارد که جزء اولین موزه‌های برپا شده این شهر است. موزه مرکزی نیروی دریایی مجموعه‌ای بزرگ شامل دست‌سازه‌ها، مدل‌ها و نقاشی‌هایی از تاریخچه کشتی‌رانی و پیشرفت‌های آن در سنپترزبورگ کشور روسیه است که از بزرگ‌ترین موزه‌های نیروی دریایی کل جهان نیز به شمار می‌رود. مجموعه موزه نیروی دریایی شامل نقاشی‌هایی از هنرمندان معروف، مجسمه‌های کشتی، ابزار راهیابی، تجهیزات نیروی دریایی از قرن ۱۷ الی ۲۰ و بی‌شمار مدل‌های کشتی است.

موزه کاخ گاوریلا درژاوین

موزه‌های جذاب سنپترزبورگ!

موزه کاخ گاوریلا درواژین یکی از موزه‌های جذاب سنپترزبورگ است که ویلایی زیبا در ساحل رود فونتانکا این شهر است که در گذشته به گاوریلا درژاوین، شاعر و سیاستمدار روسی تعلق داشته است. گاوریلا درژاوین که در عصر الکساندر پوشکین زندگی می‌کرد، از نخستین کسانی بود که استعداد بی‌نظیر پوشکین را شناسایی کرد. در روزگاران گذشته کاخ گاوریلا میزبان ملاقات‌های آزادی‌خواهان روسی و نخبگان سیاسی بوده است. دکوراسیون داخلی بنای موزه به اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ تعلق دارد و بعدها به خوبی تحت بازسازی قرار گرفته است. علاوه بر این، در موزه می‌توان شاهد مجموعه‌ای از کتاب‌های عتیقه، دست‌نوشته و نقاشی بود.

موزه پلیس سیاسی روسیه

موزه‌های جذاب سنپترزبورگ!

موزه پلیس سیاسی روسیه از دیگر موزه‌های جذاب سنپترزبورگ کشور روسیه است که به بررسی فعالیت‌های پلیس سیاسی قبل و بعد از انقلاب روسیه و همچنین در طول آن می‌پردازد. موزه پلیس سیاسی روسیه یکی از معدود مکان‌هایی در کشور روسیه به شمار می‌رود که اشیای تاریخی سازمان اطلاعات را در معرض دید عموم قرار داده‌اند. در موزه جذاب پلیس سیاسی روسیه می‌توان از ماموریت‌های ‌کاگ‌ب یا همان سرویس اطلاعات و امنیت اتحاد جماهیر شوروی در مرزهای مختلف کشور و برنامه‌های جاسوسی آن در سرزمین‌های بیگانه بیشتر آموخت. اگر به کارگاه بازی علاقه دارید، بازدید از موزه برایتان بسیار جذاب خواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید