امتحان کردن غذاهای محلی کرمانشاه در رستوران‌های خوب آن تجربه‌ای درخورد توجه است، با ما همراه باشید و درباره ۴ رستورانی که هر مسافری در کرمانشاه باید برود بدانید.

۴ رستورانی که هر مسافری در کرمانشاه باید برود!

سلام نو _ سرویس گردشگری: اگر از گروه گردشگران شکم‌گرد باشید و رستوران‌گردی یکی از خوشی‌های سفرتان باشد، پیدا کردن بهترین رستوران‌های شهر یا کشور مقصد اهمیت زیادی برایتان دارد و حتما پیش از سفر به قدر کافی در این باره پرس‌وجو خواهید کرد. اینکه بهترین و معروف‌ترین خوردنی‌های یک شهر کدام‌ها هستند و کدام رستوران‌ها خوردنی‌های محلی را با بهترین کیفیت عرضه می‌کنند، اطلاعاتی هستند که گردشگران دوست دارند پیش از سفر درباره‌شان بدانند. در ادامه به تعدادی از رستوران‌های با کیفیت که هر مسافری در کرمانشاه باید برود می‌پردازیم.

رستوران سوری، تجربه صرف غذا در بناهای تاریخی

رستوران سوری

رستوران سوری هم یکی دیگر از بهترین رستوران های کرمانشاه است که هر شب موسیقی زنده دارد. این رستوران در یکی از خانه‌های تاریخی شهر بنا شده که به دوران قجری باز می‌گردد. فضای بیرونی رستوران در شب‌های خنک بهار و تابستان فضای شاد و دلپذیری را برای میهمانان فراهم می‌آورد. به علاوه ظرفیت این رستوران حدود ۱۵۰ نفر است. این یعنی اگر تصمیم دارید جشن‌های کوچک‌ خود را در یک رستوران برگزاری کنید، رستوران سوری بهترین گزینه برای شماست.

۴ رستورانی که هر مسافری در کرمانشاه باید برود!

در میان آیتم‌های منوی رستوران سوری چلو ماهیچه آن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. طرفداران این غذا می‌گویند گوشت ماهیچه در دهان‌تان آب می‌شود و پلوی با کیفیت و خوش عطر با روغن کرمانشاهی طبخ شده. از چلو ماهیچه که بگذریم، شیشلیک و جوجه سوری هم طرفداران زیادی دارند. به علاوه عاشقان ماهی همگی اعتقاد دارند ماهی سوری یکی از بهترین ماهی‌هایی است که در زندگی خود خورده‌اند. پس اگر به دنبال یک شب شاد و هیجان انگیز به همراه غذاهای خوشمزه هستید حتما سری به رستوران سوری بزنید.

آدرس رستوران سوری: کرمانشاه، خیابان گمرک، جنب سرباز خانه شهری، کوچه فصیحی، پلاک ۱۲۷

شماره تلفن رستوران سوری: ۰۹۳۵۸۵۷۱۵۵۷

رستوران بامگاه عمارت

تصور کنید به کرمانشاه رفته‌اید و می‌خواهید جاهای تاریخی و دیدنی شهر را ببینید. البته باید به فکر اقامت و غذای خود هم باشید. بهترین گزینه برای شما این است که جایی را پیدا کنید که بتوانید همه این‌ها را با هم داشته باشید. رستوران بامگاه عمارت یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه است که در عین حال یک اقامت‌گاه بوم‌گردی تاریخی هم محسوب می‌شود.

۴ رستورانی که هر مسافری در کرمانشاه باید برود!

عمارت این اقامت‌گاه در دوران قاجار ساخته شده و ظرفیت ۲۶ میهمان را دارد. البته کافه و رستوران بامگاه عمارت هم آماده سرو غذا به این میهمانان، مسافران و شهروندان است. محیط این رستوران کاملا تاریخی است. حتی می‌توان گفت بامگاه عمارت همان حال‌وهوای قجری خود را حفظ کرده است.

غذاهایی که در بامگاه عمارت سرو می‌شوند، همگی غذاهای ایرانی هستند. انواع کباب‌ها و البته دنده کباب از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران بوده اما کنار آن زرشک پلو و خورشت خلال هم مشتریان خاص خود را دارد. بعد از غذا هم می‌توانید در کنار سماور قدیمی بنشینید و چای خوشمزه ذغالی نوش جان کنید. چه از این بهتر؟

آدرس رستوران بامگاه عمارت: کرمانشاه جلوخان، روبه‌روی مسجد جامع، کوچه شهید انتظاری، پلاک ۵۲

شماره تلفن رستوران بامگاه عمارت: ۰۸۳۳۷۲۱۳۷۹۴

رستوران شایلی، محیطی مناسب برای دورهمی

بی‌دلیل نیست که رستوران شایلی یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه محسوب می‌شود. این رستوران با محیطی شیک و با فضاهای مختلف آماده پذیرایی از میهمانان با سلایق مختلف است. برای مثال اگر می‌خواهید به همراه دوستان جشن تولد کوچکی برگزار کنید، می توانید از کافی‌شاپ طبقه بالا استفاده کنید.

۴ رستورانی که هر مسافری در کرمانشاه باید برود!

یا اگر جمعی از اقوام را برای صرف شام به رستوران دعوت کرده‌اید، میزهای محوطه بهترین جا برای شما هستند. به هر حال تمام بخش‌های این رستوران در نهایت شیکی و نظم طراحی شده‌اند و از انتخاب رستوران شایلی پشیمان نخواهید شد.

غذاهایی که در رستوران شایلی سرو می‌شود هم برای همه سلیقه‌ها آماده شده‌اند. از غذاهای فرنگی مانند استیک تا غذاهای دریایی مانند میگو و سالمون، حتی سخت‌پسندترین مشتریان هم عاشق غذاهای شایلی خواهند شد. البته منوی رستوران شامل غذاهای معمول بهترین رستوران های کرمانشاه مانند خورشت خلال و دنده کباب هم می‌شود. این غذاها با بهترین کیفیت و در ظروفی زیبا برای مشتریان سرو می‌شوند. نهایتا انتخاب رستوران شایلی برای داشتن یک ناهار یا شام شیک می‌تواند روز خوبی را برای شما و هم‌سفرانتان رقم بزند.

آدرس رستوران شایلی: میدان رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان

شماره تلفن رستوران شایلی: ۰۸۳۳۷۲۶۳۰۴۰

دنده‌کباب حیدری، امتحان کردن دنده کباب اصل کرمانشاه

یکی از رستوران‌های معروف کرمانشاه که حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است، رستوران دنده‌کباب حیدری است. اگر می‌خواهید بهترین دنده‌کباب را در کرمانشاه تجربه کنید، رستوران دنده‌کباب حیدری بهترین جایی است که می‌تواند برای همیشه طعم خوشمزه دنده‌کباب را زیر زبانتان باقی بگذارد.

۴ رستورانی که هر مسافری در کرمانشاه باید برود!

رستوران حیدری، نه‌ تنها در کرمانشاه بلکه در کل ایران معروف است. در کرمانشاه، رستوران دنده‌کباب زیادی وجود دارد اما حیدری چیز دیگری است. اینجا با یک دکه کوچک در کنار طاق بستان شروع به کار کرد و حالا بعد از چند سال، تبدیل به یک رستوران نقلی شده است. یک پرس دنده‌کباب می‌تواند دو نفر را به‌ طور کامل سیر کند. این دنده‌کباب در رستوران حیدری چنان مزه و طعمی دارد که به جرأت می‌توان گفت تا به حال مانند آن را تجربه نکردید. به معنای واقعی کلمه، کباب در دهانتان آب می‌شود. اینجا آن‌قدر در بین کرمانشاهی‌ها و گردشگران طرفداران زیادی دارد که به‌ سختی جایی برای نشستن پیدا خواهید کرد.

آدرس رستوران: ۹ کیلومتری کرمانشاه، مجاور طاق بستان

تلفن: ۰۸۳۳۴۲۷۷۲۷۷

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید