سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که خشم آمریکابه این دلیل است که سپاه از ارکان اساسی قدرت ملی ایران، تحقیر کننده رژیم آپارتاید صهیونیستی و برهم زننده راهبردهای سلطه‌طلبانه آمریکا در منطقه است.

کنعانی: خشم آمریکا از سپاه به این دلیل است که از ارکان اساسی قدرت ملی ایران است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ناصر کنعانی روز چهارشنبه در رشته توییتی، با بیان اینکه اقدامات خصمانه رژیم آمریکا علیه ملت ایران از شمارش بیرون است، نوشت: ابعاد مختلف و متنوع ظلم و جنایات دولت‌های آمریکا علیه مردم ایران، به‌ خوبی کذب و سیاسی بودن ژست‌های حقوق بشری مقامات واشنگتن و استفاده ابزاری از آن را نشان می‌دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: طراحی کودتا، حمایت همه‌جانبه از متجاوز در جنگ تحمیلی ۸ ساله، سرنگونی عامدانه هواپیمای مسافربری، اجرای جنگ ترکیبی، حمایت از منافقین تروریست و تحریم و فشار حداکثری علیه ملت ایران، تنها نمونه‌هایی از جنایات بی شمار رژیم آمریکا علیه ملت ایران است.

کنعانی خاطرنشان کرد: دلیل خشم آمریکا از سپاه و ترویج دروغ و اتهام بی‌اساس علیه آن نیز روشن است؛ سپاه از ارکان اساسی قدرت ملی ایران، تحقیر کننده رژیم آپارتاید صهیونیستی و برهم زننده راهبردهای سلطه‌طلبانه آمریکا در منطقه است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید