چنانچه مشکلات شدید پزشکی شما را وادار به تعویض تشک کرده و به دنبال تشک طبی باکیفیت هستید، سعی کنید از تشک های طبی لاتکس یا هیبریدی استفاده کنید.

۱۱ ترفند برای جلوگیری از خرید تشک تخت خواب بدرد نخور و تقلبی

خرده فروشان کالای خواب تخفیف های عمیقی را در روزهای مختلف سال ارائه می دهند، که می تواند زمان خوبی برای کنار گذاشتن تشک تخت خواب قدیمی باشد. در اینجا هشت نکته در راهنمای خرید تشک از متخصصان در مورد اینکه هنگام خرید در مورد چه چیز هایی بپرسید و از چه دام‌هایی باید اجتناب کنید را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

۱- آنچه داخل تشک است را نادیده نگیرید

تشک مانند یک جعبه بسته است و اگر ندانید که داخل آن چیست، در حقیقت کورکورانه خرید می کنید. به توصیفات مبهم مانند فوم عالی یا کویل های فنری با کیفیت بسنده نکنید. به دنبال مموری فوم یا فوم لاتکس طبیعی با چگالی مناسب باشید. اگر تشک فنری می خرید، کویل ها باید ضخامت حدود ۱۳ تا ۱۵ داشته باشند. اعداد به تنهایی دوام را تضمین نمی کنند، اما به شما ایده می دهند. همچنین برای هر ویژگی برجسته‌شده، بپرسید: این ویژگی چه فایده ای برای من دارد؟ به آنچه که سطح فروش نمی‌گوید توجه کنید. به عنوان مثال، اگر فروشنده تشک تعداد سیم پیچ‌های زیادی اعلام می‌کند اما چیزی در مورد جنس و ضخامت آنها نمی‌گوید، مشکوک باشید.

۲- از قیمت های ارزان دوری کنید

از قدیم گفتن هر چقدر پول دهید، همان اندازه آش دریافت می کنید. آزمایش ها و نتیجه گفتگو با خریداران نشان می دهد که افرادی که برای تشک بیش از ۶ میلیون تومان هزینه می کنند، مدلهایی با فوم باکیفیت تر و با چگالی بهتر خریداری کرده اند که علاوه بر ظاهر مناسب، راحتی بیشتری برای افراد فراهم می‌کنند.

در نتیجه اگر به عنوان مثال برای کمر درد خود به دنبال تشک های طبی میگردید، یک تشک ۲ میلیون تومانی قطعا آن چیزی که شما می‌خواهید، نیست!

۱۱ ترفند برای جلوگیری از خرید تشک تخت خواب بدرد نخور و تقلبی

۳- به نظرات مشتریان اعتماد نکنید

راحتی تشک بیشتر ذهنی است. اگر خریداری از تشکی که راحت نیست، شکایت کند، تمام معنی آن این است که تشک برای او احساس ناراحتی ایجاد می کند و نه لزوما برای شما. این بررسی بینش کمی در مورد آنچه که برای شما انجام خواهد داد ارائه می‌دهد. اما نظرات آنلاین می تواند به شما در سنجش اطلاعات عینی کمک کند. البته که تعداد نظرات بالا برای یک مدل تشک می تواند در تصمیم گیری شما تاثیر مثبت بگذارد. اما در این نظرسنجی ها بیشتر به دنبال نظرات در مورد سایز، ضخامت، جنس رویه و طول عمر تشک باشید.

در نهایت مراقب فروشگاه های اینترنتی که تمامی نظرات مثبت و هم شکل است باشید، چرا که ممکن است این نظرات به صورت فیک و توسط فروشنده درج شده باشند.

۴- به هر فروشگاهی مراجعه نکنید

یک فروشنده خوب کالا و محصولات تخت خواب اطلاعات دقیقی را ارائه می دهد و در صورت اشتباه در تحویل، آن را برطرف می‌کند. بنابراین به‌جای دویدن به نزدیک‌ترین فروشگاه با یک بنر بزرگ رنگی، به دنبال فروشندگانی باشید که در ارائه صادقانه مشاوره و معرفی محصولات، امتحان خود را پس داده باشند. در حقیقت این فروشگاه است که تشک را به شما می فروشد، نه کارخانه. در نتیجه با تحقیقات و پرس و جوی اولیه، یک فروشگاه آنلاین خوب را پیدا کنید.

۵- در جستجوی بهترین تشک برای کمردرد بیشتر دقت کنید

صرف نظر از آنچه برخی خرده فروشان تبلیغ می کنند، هیچ تشک طبی عالی برای کمردرد وجود ندارد که بتواند برای تمامی افراد مناسب باشد. کمر درد در اشکال و اندازه های مختلف ظاهر می شود. تشکی که برای یک نفر خوب است ممکن است برای دیگری خوب نباشد. یک مطالعه لانست در سال ۲۰۰۳ گزارش داد که شرکت‌کنندگانی که روی تشک‌های «متوسط سفت» می‌خوابیدند نسبت به کسانی که روی تشک‌های «سفت» می‌خوابیدند کمردرد کمتری داشتند. در این مورد وزن شما و حالت خواب شما در انتخاب تشک طبی مناسب موثر است.

۶- از گارانتی انتظار زیادی نداشته باشید

گارانتی ۱۰ ساله یک تشک خوب و مدرن را برای یک دهه تضمین نمی کند و اغلب بر این باورند که این فقط عیوب یک سازنده را پوشش می‌دهد. چنین ضمانت نامه هایی ممکن است شامل از بین رفتن هسته تشک مانند شکستن فنر ها در انواع فنری باشد که معمولاً در سال اول اتفاق می‌افتند.

۷- عجله نکنید

به جای اینکه بعد از ساعات کاری به فروشگاه بروید، آخر هفته ای که وقت کافی دارید و سرحال هستید، به فکر خرید تشک باشید. از این گذشته، هنگام تست تشک در فروشگاه، یک تشک پر شده با پارچه بی کیفیت می تواند احساس خوبی داشته باشد اگر شما خسته باشید. هنگامی که گزینه های خود را در نظر گرفتید، به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در موقعیت هایی که می خوابید دراز بکشید، توجه داشته باشید که آیا ستون فقرات شما در یک راستا قرار دارند و فشار باسن و شانه های شما توسط تشک خنثی می شود یا نه.

ران رودزین، مدیر عامل شرکت Saatva در رابطه با انتخاب تشک گفت: "این فقط به احساس شما در هنگام دراز کشیدن مربوط نمی شود. حتی وقتی از خواب بیدار می شوید باید احساس خوبی داشته باشید". در نتیجه اگر فروشگاه تشک یک دوره آزمایشی داشت، از آن استفاده کنید.

۱۱ ترفند برای جلوگیری از خرید تشک تخت خواب بدرد نخور و تقلبی

۸- فقط به این دلیل که یک فروشگاه در حال حراج است خرید نکنید

وقتی فروشنده قول تخفیف یک روزه را می دهد، هوشیاری خود را حفظ کنید. اگر در مورد تشک مطمئن نیستید، آن را نخرید. این فروشهای ویژه ممکن است چند روز ادامه داشته باشند و یا فروشنده قبول کند بعد از مدتی که از تخفیف گذشت، تشک را با همان تخفیف به شما عرضه کند. پس در تخفیفات ویژه عجله نکنید تا در دام تشکهای بی‌کیفیت نیفتید.

۹- ادعاهای مبهم در مورد کیفیت

فروشندگان کالای خواب، چه در سایت شرکت و چه در فروشگاه حضوری، کلمه باکیفیت را دوست دارند و از آن برای توصیف انواع اجزاء، از فوم گرفته تا تشک های فنری استفاده می کنند. همین امر در مورد اصطلاحات طبیعی، پیشرفته و با کارایی بالا نیز صدق می کند. باور کنید اطلاعات گمراه کننده زیادی در آنجا وجود دارد. بنابراین باید برای جزئیات بیشتر فشار دهید: تشک دقیقا از چه چیزی ساخته شده است؟ در مورد تعداد لایه ها، چگالی فوم ها و تعداد و گیج (ضخامت) کویل ها بپرسید.

۱۰- وعده "انحصاری" که نیست

فروشگاه‌های بزرگ کالای خواب اغلب به داشتن یک تخت با برند انحصاری خود افتخار میکنند. اما اغلب شبیه این مدل تشک از برند های دیگر موجود است که ممکن است قیمت بهتری داشته باشند این تغییرات جزئی در طراحی و نام مدل، خرید و مقایسه را سخت می کند. بنابراین مشخصات سایت برند را مطالعه کنید تا با پیشنهادات و اجزای اصلی آن آشنا شوید. سپس از این جزئیات برای مشاهده مدل های مشابه در فروشگاه‌های دیگر نیز استفاده کنید.

۱۱- ارائه محصولات رایگان

خواه بالش باشد یا ملحفه و یا یک زیر تشک قابل تنظیم، ارائه هر چیز رایگانی در قبال خرید تشک واقعا رایگان نیست. آنها اغلب اقلامی هستند که برای مشتری ارزش بالا و برای فروشنده هزینه کمی دارند. در مورد قیمت های هر کالا به صورت جداگانه تحقیق کنید.

چنانچه مشکلات شدید پزشکی شما را وادار به تعویض تشک کرده و به دنبال تشک طبی باکیفیت هستید، سعی کنید از تشک های طبی لاتکس یا هیبریدی استفاده کنید. مدل های خارجی این نمونه های ارتوپدی تشک را می‌توانید در فروشگاه کالای خواب ژرمن کالا خریداری کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید