سرهنگ محمد خبازی فرمانده انتظامی شهرستان دلگان، از تیراندازی خونین فرد مسلح در یک گیم‌نت خبر داد و گفت: ۲ نفر کشته شدند.

جزئیات و علت تیراندازی در شهرستان دلگان /  ۶ نفر کشته و زخمی شدند!

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان دلگان گفت: تیراندازی فردی مسلح در یک مغازه گیم نت در این شهرستان منجر به کشته و زخمی شدن ۶ نفر شد.

سرهنگ محمد خبازی در توضیح این حادثه گفت؛ ساعت ۱۹:۴۰ شب جاری فردی مسلح به کلاش و با سرو صورت بسته وارد مغازه گیم نت در خیابان نبی اکرم این شهرستان شده و قصد گرو بردن یک نفر از افراد حاضر در مغازه بنام " سجاد رئوفی " را کرده که با مقاومت وی و همراه وی بنام عبدالرضا بامری مواجه می شود.

وی افزود: متاسفانه این فرد مسلح اقدام به تیراندازی به سوی آنان در این واحد صنفی می‌کند که دو نفر به قتل و متصدی مغازه و سه نفر دیگر از مراجعان که نوجوان بوده نیز مجروح شده‌اند.

سرهنگ خبازی در ادامه بیان کرد: مجروحان سریع در مرکز درمانی منتقل شدند وتحت درمان قرار گرفته‌اند و وضعیت عمومی آنان مساعد است.

این مقام انتظامی همچنین افزود: فرد مسلح بلافاصله پس از ارتکاب عمل وحشیانه با یک دستگاه خودروی پژوپارس و به همراه همدستش از محل متواری شده است.

وی افزود: احتمالا انگیزه این مجرم، شخصی است و اقدامات شناسایی و دستگیری آنان آغاز شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید