در ویدیو زیر شاهد تصاویر باورنکردنی از بازگرداندن جسد کودک به ساحل توسط تمساح غول‌پیکر و مهربان خواهید بود.

تحویل جسد کودک غرق شده به خانواده اش توسط تمساح عظیم الجثه + فیلم باورنکردنی

به گزارش سلام نو؛ تمساح غول‌پیکر جسد کودکی را که هنگام بازی در کنار رودخانه‌ای در کالیمانتان شرقی اندونزی به داخل آب سقوط کرده و غرق شده بود، بر پشت خود حمل کرد و او را به خانواده‌اش برگرداند.

مردم شهر موآرا جاوا در اندونزی از ظاهر شدن یک تمساح غول‌پیکری که جسد کودکی را که قبلاً غرق شده بود و خانواده‌اش موفق نشد او را پیدا کند، بر پشت خود حمل می‌کرد، شوکه شدند.

این کودک ۴ ساله‌ای که محمد زیاد ویجایا نام دارد، در حین بازی در کنار رودخانه ماهاکام در منطقه کالیمانتان شرقی اندونزی به داخل آب این رودخانه سقوط کرده و غرق شده بود و خانواده اش نتوانسته بود آن را پیدا کند.

در ویدئو منتشر شده از این رویداد می‌بینیم که این تمساح کودک غرق شده را از رودخانه ماهاکام بیرون کشیده و به ساحل انتقال داده است.

بر گزارش شبکه تلویزیونی tvOne اندونزی، در یک ویدئوی تکان دهنده، تمساح در حالی که جسد کودک کوچکی را بر پشت خود به سمت ساحل رودخانه حمل می‌کند، دیده می‌شود.

تمساح بلافاصله پس از مشاهده جسد کودک توسط ساکنان و خانواده او در رودخانه ناپدید شد.

تیم مشترک جستجو و نجات و ساکنان منطقه کالیمانتان بلافاصله نیز جسد کودک را به سرزمین اصلی منتقل کرده‌اند.

گفتنی است که هیچ زخمی در جسد این کودک یافت نشد به جز جای دندان کوچکی از ناحیه کمر که تمساح مجبور بود هنگام برداشتن جسد او از آب رودخانه و حمل آن را وارد کند.

پیش از این، گزارش شده بود که پسر کوچک در حالی که به تنهایی پشت خانه خود در موآرا جاوا مشغول بازی بود در رودخانه مهکام غرق شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید