بیست‌وپنجمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران با حضور مهدی نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد. مراسم IMI-۱۰۰ در مرکز همایش‌های صداوسیما، میزبان بسیاری از مدیران شرکت‌های داخلی، از جمله مدیرعامل شرکت تابان آتی پرداز بود.

تاپ در فهرست شرکت‌های برتر ایرانی با رویکرد رشد سریع

بیست‌وپنجمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران با حضور مهدی نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، روز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ برگزار شد. مراسم IMI-۱۰۰ در مرکز همایش‌های صداوسیما، میزبان بسیاری از مدیران شرکت‌های داخلی، از جمله مدیرعامل شرکت تابان آتی پرداز بود. در این همایش از مجموعه تاپ به پاس رشد سریع و تلاش بالای این مجموعه در ارتقای حوزه فین‌تک ایران تقدیر شد. به‌همین منظور نام تاپ در فهرست ۱۰۰ شرکت‌های برتر ایرانی با رویکرد رشد سریع قرار گرفت.

تأثیرگذاری در رونق اقتصادی ایران، افزایش سودآوری، کمک به اشتغال‌زایی و به‌کارگیری سرمایه در جهت رشد سریع از مهم‌ترین عواملی است که در این گردهمایی، شرکت‌های برتر ایرانی را از سایر مجموعه‌ها متمایز می‌کرد.

شرکت تابان آتی پرداز که با نام تجاری تاپ در میان ایرانیان شناخته می‌شود، با تمرکز بر مهم‌ترین شاخص‌های اقتصادی، قدمی مهم برای رشد بیشتر حوزه فین‌تک در ایران برداشته است. افزایش هرچه بیشتر بهره‌وری، کمک به ارتقای رفاه کاربران ایرانی و حضور مؤثر در رشد اشتغال‌زایی را می‌توان از اهداف اصلی این مجموعه دانست. 

به‌همین منظور، تاپ در سال‌های فعالیت خود با به‌کارگیری هدفمند سرمایه‌های انسانی و مالی توانسته است که با سرعت قابل توجهی به اهداف خود نزدیک شود و شناخت درستی از نیاز کاربر ایرانی پیدا کند. 

تقدیر از تاپ به پاس رشد سریع، گواهی بر این ادعا محسوب می‌شود.

در سوپر اپلیکیشن تاپ اصلی‌ترین خدمات خودرو همچون استعلام و پرداخت خلافی، استعلام و پرداخت عوارضی، بیمه‌های بدنه و شخص ثالث، تعمیرگاه و کارواش در محل و… پوشش داده شده است. همچنین انواع سرویس‌‎های کارت‌به‌کارت، سلامت، گردشگری، خرید شارژ و اینترنت، بازار سرمایه، استعلام وضعیت گذرنامه و… در این اپلیکیشن ارائه می‌شود. 

بنابراین سوپر اپلیکیشن تاپ با بیش از ۷۰ سرویس کاربردی، می‌تواند جایگزین بسیاری از برنامه‌ها در تلفن‌های همراه کاربران باشد. بدون شک پوشش حجم بالایی از خدمات مورد نیاز کاربر امروز فقط در یک اپلیکیشن، یکی از دلایل قرار گرفتن نام تاپ در میان ۱۰۰ شرکت‌های برتر ایرانی است.


این موفقیت ارزنده می‌تواند گامی بلند در مسیر اهداف شرکت تابان آتی پرداز باشد. امید است که شاهد درخشش هرچه بیشتر تاپ در حوزه فین‌تک باشیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید