سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، از تصادف سرویس مدرسه با تریلر در مشهد خبر داد و گفت: یک دانش آموز جان باخت.

تصادف مرگبار سرویس مدرسه با تریلر در مشهد / آمار کشته و مصدومان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: چهار دانش‌آموز سانحه تصادف یک دستگاه تریلر با سرویس مدرسه در مشهد، امروز از بیمارستان طالقانی مشهد مرخص شدند.

سید امیر شوشتری اظهار کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه تریلی با سرویس مدرسه عصر روز گذشته در بلوار پیامبر اعظم (ص) مشهد چهار دانش آموز مصدوم و یک دانش آموز به نام مهدی درودی بر اثر شدت تصادف جان باخت.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه این دانش آموزان در مدرسه استثنایی مقطع ابتدایی به نام زمانیان گوارشکی در ابتدای چاهشک تحصیل می کنند، گفت: خوشبختانه با بهبود حال چهار دانش آموز مصدوم این حادثه به نامهای یاسین صالحی، محمد علیجانی، مهدیار رفاهی و سجاد تیموری که از دیروز تحت نظر و بستری بودند، اکنون همه آنان با حال خوب و مساعد از بیمارستان طالقانی مشهد مرخص شدند.

وی با بیان اینکه خودروی سرویس مدرسه دارای برگه معاینه فنی و بیمه بوده و راننده سرویس کاملاً طبق قانون مشغول فعالیت بود، اظهار کرد: بر حسب نظر افسر فنی، تریلی حمل تیرآهن در این حادثه مقصر بوده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید