در این مقاله قصد داریم به معرفی ۵ وبسایت رایگان برای دانلود عکس اشاره کنیم که هرکدام از آنها شما را از هر منبعی بی نیاز خواهد کرد.

معرفی ۵ وبسایت برای دانلود رایگان عکس

اگر در زمینه ی تولید محتوا فعالیت می کنید قطعا یکی از چالش های شما یافتن عکس های باکیفیت است. بسیاری از افرادی که در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ و شاخه های مربوط به آن، مانند طراحی سایت، سئو و اینستاگرام مارکتینگ فعالیت می کنند روزانه به دنبال یک بانک عکس با موضوعات مختلف هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۵ وبسایت رایگان برای دانلود عکس اشاره کنیم که هرکدام از آنها شما را از هر منبعی بی نیاز خواهد کرد.

وبسایت canva

این وبسایت تمام نیاز های شما را در زمینه ی یافتن عکس برای وبسایت، اینستاگرام وغیره بر طرف می کند. ما در کاروو وِبز چالش زیادی برای یافتن عکس مناسب برای  طراحی سایت در اصفهان و کسب و کار های متنوع این استان داشتیم. این وبسایت به شما هم در طراحی های خود ایده می دهد و هم منابع زیادی برای دانلود رایگان دارد. شما با استفاده از امکانات این وبسایت می توانید خودتان هم طراحی های جذابی ایجاد کنید. کارت ویزیت، لوگو، قالب های استوری و بنر وبسایت و ایده های جذاب بسیاری در این وبسایت وجود دارد.

وبسایت freepik

اگر به دنبال عکس های با کیفیت بالا و منحصر به فرد هستید، وبسایت فری پیک نیاز های شما را برطرف می کند. ما در کاروو وبز هر موقع نیاز به عکس برای مقالات خود داریم به سراغ این وبسایت می رویم. امکان ندارد موضوعی را سرچ کنید و عکس مرتبط با آن را در این وبسایت نیابید. کیفیت این عکس ها بسیار زیاد است و اگر قصد دارید در وبسایت خود از آن ها استفاده کنید، حتما بهینه سازی عکس را به دقت انجام دهید.

وبسایت unsplash

این وبسایت هم منبعی فوق العاده از عکس های جذاب و با کیفیت است. در این وبسایت می توانید برای موضوعی که راجع به آن قصد دارید تولید محتوا کنید، عکس پیدا کرده و دانلود کنید.

وبسایت dribble

این وبسایت پر است از عکس های گرافیکی . در واقع این وبسایت برای این ایجاد شده است که گرافیک دیزاینر ها طراحی های خود را در آن بارگذاری کنند و کارفرماهایی که قصد استخدام طراح گرافیک را دارند، با بررسی نمونه کار ها فرد مورد نظر خود را پیدا کنند. اما این وبسایت برای ما که بدنبال طرح های جذاب و رایگان نیز هستیم می تواند بسیار مفید باشد.

وبسایت pixabay

این سایت یک منبع فوق العاده از عکس های با کیفیت است. . طراحی این سایت تمیز و کاربردی است و بنابراین، گشتن بین بیش از ۷۸۰ هزار تصویر، وکتور و ایلاستریشن آن، کار چندان سختی نخواهد بود. شما می‌توانید بر اساس نوع رسانه، جهت عکس، رنگ و اندازه آن جستجوی خود را انجام دهید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید