سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از شهادت دو مامور پلیس حین اجرای ماموریت گشت زنی در بامداد امروز خبر داد.

۲ پلیس در سیستان و بلوچستان شهید شدند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله ناجوانمردانه اشرار به گشت انتظامی و شهادت دو پلیس خبر داد.

سردار محمد قنبری اظهار کرد: در ساعت ۲ بامداد امروز سه شنبه مورخه سوم بهمن ماه عوامل گشتی کلانتری مرکزی شهرستان بمپور حین اجرای ماموریت گشت زنی و تامین امنیت مردم در ورودی شهر متاسفانه مورد حمله ناجوانمردانه اشرار کوردل قرار گرفتند که با پاسخ مامورین مواجه شدند.

وی اظهار داشت؛ اشرار از خدا بی خبر پس از درگیری سریعا از محل متواری و در این درگیری دو نفر از عوامل گشت پلیس بنامان سرگرد " مختار مومنی " و ستوانسوم " ابوذر امیدوار " به درجه رفیع شهادت نائل و استواریکم میلاد عبداللهی نیز مجروح گردید که سریعا تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت این دو پلیس فداکار و جانفدای راه امنیت را به محضر امت حزب الله، خانواده محترم آنان و همرزمان خود تبریک و تسلیت گفت و همچنین اضافه نمود که با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان شناسایی و دستگیری این اشرار فورا آاغاز شد و با سرنخ های به دست آمده در کمترین زمان ممکن دستگیر و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید