محمدمهدی احمدی مدافع چپ باشگاه پرسپولیس فرصت زیادی برای بازی کردن در این فصل پیدا نکرده است و خبرهایی مبنی بر جدایی این بازیکن در نیم فصل به گوش میرسد.

جدایی این بازیکن ملی پوش پرسپولیس حتمی شد؟

به گزارش سلام نو؛ محمدمهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس که در تابستان امسال به این تیم پیوست، خیلی توسط یحیی گل محمدی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. احمدی که جزو استعدادهای خوب فوتبال ایران به حساب می‌آید، عضوی از تیم ملی امید است و حتی قبل از جام جهانی هم توسط کیروش به اردوی تیم ملی دعوت شد و چند روزی را کنار بازیکنان بزرگسال تمرین کرد.

پرسپولیس در پست احمدی، بازیکنانی مثل علی نعمتی و وحید امیری را در اختیار دارد و فرصت زیادی به این بازیکن آینده دار نمی‌رسد. بعد از قطعی شدن جدایی پاکدل و سیامک نعمتی از پرسپولیس، عده‌ای می‌گفتند نفر بعدی که در لیست مازاد قرار می‌گیرد، محمد مهدی احمدی است. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده و این بازیکن در جمع پرسپولیسی ها باقی مانده است.

با این حال با توجه به اینکه به این بازیکن بازی نمی‌رسد، ممکن است طی روزهای آینده باشگاه پرسپولیس با جدایی احمدی موافقت کند و یا به صورت قرضی او را به تیم دیگری دهد. گفتنی است این بازیکن با چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری مواجه شده و احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید