سجاد شهباززاده مهاجم تیم استقلال که در تابستان فصل جاری با سر و صدای زیادی از تیم سپاهان جدا و بازیکن استقلال شد حالا در آستانه جدایی از این مجموعه قرار گرفته است!

سجاد شهباززاده از استقلال جدا می شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، در اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال عنوان شد علاوه بر سیاوش یزدانی که از سوی سرمربی استقلال به عنوان بازیکن مازاد اعلام شده سجاد شهباززاده هم جزو همین نفرات به شمار می رود!

بمب نقل و انتقالات

مهاجم شماره ۱۰ استقلال با ۳۳ سال سن در تابستان سال جاری از باشگاه سپاهان جدا شد و با سر و صدای زیادی تحت عنوان بمب نقل و انتقالاتی در دوران مدیریت آجورلو به استقلال پیوست. این در حالی است که پیش از آن گفته می شد او با پرسپولیس هم مذاکره کرده است. با این حال به نظر می رسد پرسپولیس برنده اصلی نخریدن شهباززاده بوده است.

شماره ۱۰ گلی به سر هواداران نزد!

مهاجم ۳۳ ساله با پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ این امیدواری را در دل طرفداران استقلال ایجاد کرد تا این تیم که فصل قبل(لیگ بیست و یکم) که اغلب مهاجمان داخلی اش کم گل می‌زدند ضعف گلزنی خط حمله استقلال را پوشش بدهد اما شرایط برعکس شد!

شماره ۱۰ بدون یک بازی ۹۰ دقیقه ای!

سجاد شهباززاده در طول مسابقات این فصل استقلال در لیگ برتر از مجموع ۱۶ مسابقه ای که این تیم برگزار کرده تنها در ۱۲ مسابقه برای این تیم به میدان رفته است! نکته جالب توجه این است که سجاد شهباززاده هرگز نتوانست در طول این مدت یک بازی ۹۰ دقیقه ای را برای استقلال به پایان برساند!

۱۲ حضور ۳۱ دقیقه ای!

مجموع دقایق حضور این بازیکن در ترکیب استقلال ۳۷۲ دقیقه است! یعنی در هر مسابقه به طور میانگین ۳۱ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است!

فقط ۴ بازی فیکس بود!

شهباززاده فقط در ۴ مسابقه استقلال (سپاهان – ملوان – مس کرمان – مس رفسنجان) از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته و در هشت دیدار دیگر از روی نیمکت و به عنوان بازیکن ذخیره به جمع هم‌تیمی‌هایش اضافه شد!

نه گل زد نه گلسازی کرد!

مهاجم اردبیلی استقلال که دو فصل پیش در لیگ بیستم موفق شد با ۲۰ گل زده آقای گل شود در این فصل تاکنون نه تنها گلی برای استقلال به ثمر نرسانده! بلکه پاس گلی هم نداده است و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نکرده که ساپینتو به توانایی‌های این بازیکن دل خوش باشد!

شماره ۱۰ بی آزار!

با توجه به آمار و ارقام برجای مانده از شماره ۱۰ تیم استقلال شاید بتوان گفت سجاد شهباززاده یکی از بی آزارترین شماره ۱۰های تاریخ فوتبال باشگاه استقلال برای رقبای این تیم بود که این شانس را داشت به اندازه ۱۶ دیدار این فصل این شماره را در اختیار داشته باشد!

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید