سی مو آل یکی از کامل ترین وبسایت برای خرید اینترنتی محصولات و قطعات کامپیوتر است. امروزه خرید اینترنتی قطعات کامپیوتر برای عموم خیلی راحت تر از قبل شده چرا که اطمینان به یک برند مورد اعتماد برای خرید می تواند خیلی مسیر شما را هموار کند.

تجربیات خرید از فروشگاه سی مو آل

هدف اصلی فروشگاه سی مو آل ((Simoal.com جلب رضایت مشتریان در تامین و ارسال سریع محصول است، از آنجایی که قطعات کامپیوتری و لپ تاپ؛ قطعاتی ظریف و حساس هستند و لازم به ذکر است که سی مو آل یکی از برند هایی است که کارشناسان فروش آن در تمامی مراحل خرید در کمال صداقت بهترین راهنمایی را به شما ارائه می دهند. در نتیجه همین مشاوره و پرسش پاسخ های مخاطبان از کارشناسان تیم سی مو آل توانسته است لقب بهترین فروشگاه اینترنتی را در زمینه فروش محصولات کمپانی ام اس آی را دریافت کند.

طی آمار و تماس هایی که پشتیبان های تیم سی مو آل با مشتریان قدیمیشان و حتی کسانی که یکبار از این فروشگاه خرید کردند داشتند برخی نظراتی را که از تمامی لحاظ این فروشگاه را نقد و بررسی کرده بودند را انتخاب کرده ایم و امروز قصد داریم در کنار هم چند مورد از این نظرات را بررسی کنیم تا کسانی که هنوز این فروشگاه را نمی شناسند یا سردرگم هستند که از سی مو آل خرید کنند یا خیر، بتوانند تصمیم درستی بگیرند.

تجربه خرید مشتریان از سی مو آل

تجربیات خرید از فروشگاه سی مو آل

محمدرضا سخایی خریدار لپ تاپ اداری ام اس آی: بنده با پرس و جوی زیادی به فروشگاه اینترنتی سی مو آل رسیدم که می تونم بگم یکی از بهترین خرید های اینترنتیم بود چرا که من جزو کسایی بودم که در ابتدا هیچ آشنایی با کانفیگ های مختلف نداشتم و حتی نمی دونستم دقیقا چه چیزی مناسب کار و فعالیت من هست که بعد از پرسش و پاسخ های زیاد و مشاوره با کارشناس های خوب سی مو آل تونستم یه انتخاب خوب داشته باشم و حتی یه هارد داشتم که نیاز به تعمیر داشت و بچه های تیم سی مو آل من رو به واحد همکارشون برای تعمیر ارجاع دادن و رفتارشون خیلی و خوب و صمیمانه بود.

ثمین مرادی خریدار قلم نوری پاربلو: من از طریق همکلاسی های دانشگاهم با فروشگاه سی مو آل آشنا شدم و در ابتدا قرار بود اصلا قلم نوری برند دیگه ای رو تهیه کنم چون اصلا استاد های ما به ما دقیقا نمی گفتن که بهتره چه چیزی بخریم و خب من دانشجو هستم و قطعا اقتصادی بودن کالا برام اهمیت ویژه ای داشت که با یکی از کارشناساشون به نام آقای اتابکی صحبت کردم و بهم برند پاربلو رو پیشنهاد دادن و الان هم باهاش کار می کنم و پول در میارم.

علی پرندک خریدار آل این وان ام اس آی: حقیقتا من تو فروشگاه اینترنتی دیگه ای قصد داشتم یه کیس اسمبل شده بخرم اما اونقدر قیمت ها رو بالا گفتن که پشیمون شدم و با زیر و رو کردن سایت سی مو آل و دیدن نماد اعتماد معتبرشون و صحبت با دوستان اهل تکنولوژی تصمیم گرفتم که کلا کالای مقصودم رو عوض کنم و از این فروشگاه اینترنتی آل این وان بخرم که بنظرم خیلی مزایا برام به همراه داشت. هم اینکه محصولات ام اس آی فوق العاده هستن و هم اینکه تونستم از سی مو آل محصولی با گارانتی اصلی بخرم و خیلی ازشون راضی بودم و سایتشون خیلی راحت کاربر رو به صفحه پرداخت هدایت میکرد و اصلا طراحی بصری سختی نداشت. من این فروشگاه اینترنتی رو به چند تا از دوستانمم معرفی کردم.

طاها شهبازی خریدار مانیتور ام اس آی: من یه مانیتور ام اس آی ازشون خریدم ولی درست بعد اینکه سفارشم رو ثبت کردم نظرم عوض شد و یه مدل دیگه خواستم که خداروشکر پشتیبان های سایت تونستن مشکلم رو رفع کنن و خیلی صمیمانه باهام رفتار کردن و واقعا کیف کردم از این همه مشتری مداری.

حسین سامانی خریدار قلم نوری هویون: رشته من دیجیتال پینت بود و تقریبا آشنایی کامل تو دسته محصولات قلم نوری داشتم و خب فروشگاه اینترنتی سی مو آل جزو سایت هایی بود که خیلی خوب تونسته تو زمینه قلم نوری عمل کنه و به عنوان کسی که خیلی از قلم نوری میدونم تو سایت خیلی خوب نقد و بررسی برای هر محصول انجام داده بودن و برام خیلی جالب بود.

زهرا خدایاری خریدار لپ تاپ گیمینگ ام اس آی: بنده طراح گرافیک هستم و برام خیلی مهم بود که چیزی بگیرم که هم قابل حمل باشه و هم موقع رندرینگ کم نیاره و اذیتم نکنه و کانفیگی داشته باشه که بتونم تا چند سال ازش استفاده کنم. بعد از تحقیق و جستجو و صد البته مشاوره خوب دوستان خوب تیم سی مو آل تونستم بهترین لپ تاپی که می شد رو بخرم و چیزی که منو شگفت زده کرد قیمت خیلی پایین ترشون نسبت به جاهای دیگه بود که بعد از پرس و جو فهمیدم خودشون وارد کننده هستن و تمامی کارهاشون گارانتی معتبر داره.

تضمین قیمت، کیفیت و پشتیبانی

اگر اولین بار است که قصد خرید از فروشگاه سی مو آل رو دارید به شما اطمینان میدهیم که قطعا در سی مو آل قیمت محصولات مناسب بوده، تمامی اجناس با کیفیت بالا در اختیار شما قرار میگیرد و تیم پشتیبانی آنلاین و تلفنی به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهد بود.

امیدواریم تمامی این نظرات توانسته باشه شما را با فروشگاه اینترنتی سی مو آل آشنا سازد و تمامی سوالات ذهن شما را پاسخ داده باشد.

آدرس سایت: https://simoal.com/

ایمیل: info@simoal.com

تلفن: ۰۲۱۶۶۰۷۲۵۹۸

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید