۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
کد خبر: 55414846

برای طی کردن فاصله چمخاله تا قلعه رودخان باید به خوبی در مورد شهرها، روستاها و و امکانات مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید.

فاصله چمخاله تا قلعه رودخان

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله چمخاله تا قلعه رودخان باید به خوبی در مورد ویژگی ها و جزئیات مسیر اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این صورت می توانید به راحتی این مسیر را طی کنید و از امکانات مسیر استفاده نمایید. ساحل چمخاله یکی از زیباترین سواحل کشور ایران به شمار می رود که بسیاری از افراد هر ساله از این ساحل بازدید می کنند. شما برای اینکه از ساحل چمخاله به دیگر بخش های شمال کشور بروید، باید به خوبی مسیرهای متنوع را بشناسید. دقت داشته باشید که زمان بررسی مسیر هر یک از شهرها باید جزئیات و ویژگی های مسیر را به خوبی بشناسید. در صورتی که با ویژگی های مسیر آشنایی نداشته باشید نمی توانید به درستی مقصد را پیدا کنید و در زمان مناسب به مقصد برسید.

بررسی جاده چمخاله تا قلعه رودخان

مسافت چمخاله تا قلعه رودخان تنها ۱۱۷ کیلومتر می باشد. در صورتی که بخواهید در مسیر توقف کنید مدت زمان زیادی طول می کشد تا به مقصد برسید. اما اگر سرعت تان ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت باشد و اصلا در جاده توقف نداشته باشید می توانید در عرض یک ساعت به مقصد برسید. بسیاری از افراد در مسیر توقف می کنند و با سرعت کمتری مسیر را طی می نمایند، آنها حدود یک ساعت و نیم باید در مسیر باشند. تابلوهای زیادی در مسیر قرار گرفته اند که باید به خوبی هر یک از آنها را بررسی کنید تا بدانید فاصله هر یک از روستاها و شهرها چقدر است. با بررسی تابلوهای مسیر می توانید امکانات، شهرها، روستاها و دیگر ویژگی های جاده را به خوبی بشناسید.

فاصله چمخاله تا قلعه رودخان

چمخاله تا قلعه رودخان با اتوبوس

شهرها و روستاهای بین فاصله چمخاله تا قلعه رودخان

در مسیر چمخاله تا قلعه رودخان شما می توانید روستاها و شهرهای زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها جاذبه گردشگری خاصی دارند. بنابراین باید به خوبی تمامی شهرها و روستاهای مسیر را بشناسید تا در صورت نیاز در آنها توقف نمایید. زمانی که از چمخاله به سمت قلعه رودخان بروید باید از طریق بلوار جمهوری اسلامی، ساحل را ترک کنید. بعد از ترک کردن ساحل چمخاله می توانید روستاهای زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. در صورتی که علاقه دارید از تمامی روستاها و شهرهای مسیر بازدید کنید باید ویژگی های آنها را بررسی نمایید.

شهر لنگرود یکی از مهمترین شهرهایی می باشد که در فاصله چمخاله تا قلعه رودخان مشاهده خواهید کرد. زمانی که لنگرود را رد می کنید می توانید روستاهای دیوشل، تالش محله، دیزین، لیالستان، نخجیر کلایه، شیخانبر و ... را در اتوبان لاهیجان، لنگرود مشاهده نمایید. هر یک از این روستاها فاصله زیادی با جاده ندارند و شما می توانید به راحتی وارد آنها شوید و از بافت روستاها بازدید کنید. بعد از رد کردن این روستاها به شهر لاهیجان می رسید. لاهیجان جاذبه های گردشگری زیادی دارد، به همین دلیل اگر مایل باشید می توانید در این شهر توقف نمایید. از طریق کمربندی لاهیجان باید از این شهر خارج شوید و به سمت قلعه رودخان بروید.

در مسیر چمخاله تا قلعه رودخان بعد از رد کردن لاهیجان می توانید روستاهای دیگری مانند ده سر، لشکریان، کجیل، کرد محله، بنابندان و ... را مشاهده کنید تا به فومن برسید. بعد از رد کردن فومن از طریق جاده سنگر روستاهای زیادی قرار گرفته اند که هر یک از آنها دارای جاذبه های گردشگری خاصی هستند. بعد از رد کردن این روستاها سرانجام به قلعه رودخان می رسید. در مسیر چمخاله تا قلعه رودخان پیچیدگی زیادی وجود ندارد و مسیر یکسره می باشد. شما به راحتی می توانید در این مسیر رانندگی کنید.

امکانات جاده چمخاله تا قلعه رودخان

در فاصله چمخاله تا قلعه رودخان، شما می توانید امکانات زیادی را مشاهده کنید. از آنجایی که در این مسیر شهرها و روستاهای زیادی قرار گرفته اند شما می توانید هر یک از امکانات مورد نیاز را در مسیرتان مشاهده کنید. در صورتی که خودرو به پر کردن باک نیاز داشته باشد می توانید آن را در پمپ بنزین های مسیر پر کنید. دکه های اغذیه فروشی، سوپرمارکت، فروشگاه های مواد غذایی و ... در مسیر قرار گرفته اند. بنابراین هر یک از وسیله های مورد نیازتان را می توانید از این دکه ها و سوپرمارکت ها خریداری کنید. از آنجایی که مسیر چمخاله تا قلعه رودخان دشواری زیادی ندارد، شما می توانید به راحتی در جاده پارک کنید و از مشاهده طبیعت جاده لذت ببرید.

تصویری دیدنی از قلعه رودخان - قوه قضائیه | خبرگزاری میزان | Mizan Online  News Agency

جاده چمخاله تا قلعه رودخان

فاصله چمخاله تا قلعه رودخان با ماشین و اتوبوس

در صورتی که می خواهید فاصله چمخاله تا قلعه رودخان را با ماشین یا اتوبوس طی کنید باید تمامی نکات مربوط به رانندگی با این دو وسیله را بدانید. اگر اتوبوس های گردشگری را برای سفر خود انتخاب کرده اید باید بدانید که مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. سرعت اتوبوس ها نسبت به ماشین های شخصی کمتر است. به همین دلیل شما مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. سفر با ماشین شخصی آسان تر است. چرا که خودتان می توانید در هر مکانی که مایل هستید توقف نمایید و سرعت خودرو را کنترل کنید. بسیاری از افرادی که نمی توانند با ون های گردشگری و به صورت گروهی سفر کنند، سفر با ماشین شخصی را به ون گردشگری ترجیح می دهند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید