۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 55414844

برای طی کردن مسیر ماسال از رشت باید به خوبی در مورد ویژگی ها و جزئیات مسیر آگاهی بیشتری به دست آورید.

مسیر ماسال از رشت

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر می خواهید مسیر ماسال از رشت را طی کنید باید به خوبی در مورد جزئیات و ویژگی های مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید. بسیاری از افرادی که به رشت می روند مایل هستند از جاذبه های گردشگری نزدیک به رشت بازدید کنند. شهر ماسال یکی از شهرهای سرسبز استان گیلان به شمار می رود که دیدنی ها و جاذبه های گردشگری زیادی دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد از این شهر و ییلاقات سرسبز آن بازدید می نمایند. از آنجایی که مسیر رشت به ماسال پیچیدگی زیادی ندارد شما به راحتی می توانید در این جاده رانندگی کنید و در زمان مناسبی به ماسال برسید.

بررسی جاده ماسال از رشت

مسافت ماسال از رشت، چندان بالا نیست، به همین دلیل شما در کمترین بازه زمانی می توانید این مسیر را طی کنید و به ماسال برسید. شما از رشت تا ماسال تنها 49 کیلومتر باید طی کنید. از آنجایی که جاده رشت به ماسال یک جاده معمولی می باشد می توانید در تمام فصول به راحتی در این جاده رانندگی کنید. دقت داشته باشید که برای رفتن به این جاده باید به خوبی ویژگی ها و امکاناتی که در جاده وجود دارد را بررسی کنید. در این صورت با آگاهی بیشتری می توانید سفر خود را ادامه دهید. اگر سرعت تان 100 کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از 40 دقیقه به مقصد برسید. اما در صورتی که سرعت تان بالاتر باشد می توانید بعد از 30 دقیقه به ماسال برسید. به دلیل فاصله کم رشت به ماسال، بسیاری از افراد حتما این مسیر را طی می کنند تا از جاذبه های دیدنی ماسال بازدید نمایند.

شهرها و روستاهای مسیر ماسال از رشت

زمانی که مسیر ماسال از رشت را طی می کنید می توانید شهرها و روستاهای زیادی را در مسیر مشاهده نمایید. شهر رشت یکی از شهرهای زیبایی به شمار می رود که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. بنابراین قبل از اینکه از این شهر خارج شوید بهتر است جاذبه های گردشگری شهر را به خوبی بشناسید و از آنها بازدید نمایید. زمانی که از رشت خارج می شوید می توانید روستاهای زیادی را در مسیرتان مشاهده کنید. روستای فشالم، ملاسرا، کلاشم بالا، زیمسار، کلاشم پایین مهمترین روستاهایی هستند که قبل از رسیدن به مرجغل می توانید مورد بازدید قرار دهید.

در مسیر رشت به ماسال می توانید رودخانه شادیران که از مرجغل رد می شود را مورد بازدید قرار دهید. بعد از اینکه رودخانه شادیران را رد می کنید می توانید جاده قدیم طاهرگوراب را مشاهده کنید و وارد این روستا شوید. ولی باید جاده صومعه سرا، بازار جمعه را برای رسیدن به صومعه سرا انتخاب کنید تا بتوانید به ماسال برسید. شهر صومعه سرا یکی از زیباترین شهرهایی می باشد که در مسیر قرار گرفته است. شما می توانید از این شهر بازدید کنید و سپس وارد جاده فومن، آستارا شوید. روستای قصاب سرا، کسما، شارم، زرکام، کلیدبر و ... را مشاهده می نمایید. بعد از اینکه کلیدبر را در می کنید به طاهرگوراب می رسید. بعد از رد کردن طاهر گوراب باید مسیرتان را ادامه دهید تا پس از گذراندن چند روستا به ماسال برسید.

مسیر ماسال از رشت

مسیر رشت تا ماسال

امکانات جاده رشت به ماسال

برای طی کردن مسیر ماسال از رشت باید به خوبی ویژگی ها و امکاناتی که در جاده وجود دارد را مورد بررسی قرار دهید. مرکز اسکان موقت در مسیر شما وجود دارد تا شما بتوانید چند ساعتی را در این مرکز استراحت کنید. دکه های اغذیه فروشی، سوپرمارکت و فروشگاه های زیادی در مسیر هستند که می توانید وسیله های مورد نیاز خود را از این مکان ها بخرید. رستوران های زیادی در مسیر قرار دارند که هر یک از این رستوران ها غذای خوشمزه ای را سرو می کنند. شما می توانید در مسیر خود توقف نمایید و غذای رستوران ها را سرو نمایید. پمپ بنزین در مسیر شما قرار گرفته تا باک بنزین خود را پر کنید. فوریت های پزشکی و امداد خودرو در جاده وجود دارد. شما می توانید در هر یک از بخش های مسیر از این امکانات استفاده کنید تا سفری آسوده و بدون خطر داشته باشید.

جاذبه های گردشگری مسیر ماسال از رشت

برای اینکه از مسیر رشت به ماسال لذت ببرید باید به خوبی جاذبه های گردشگری مسیر را یاد بگیرید و بشناسید. در رشت جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد. بنابراین قبل از اینکه از رشت راه بیفتید می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر بازدید کنید. شما می توانید از رشت تا ماسال، جاذبه های گردشگری زیادی که در شهر صومعه سرا و ... وجود دارد را مورد بازدید قرار دهید. هر یک از جاذبه های گردشگری را از نظر ویژگی هایی که دارند باید بررسی کنید تا بدانید در کدام فصل از آنها بازدید نمایید.

مسیر ماسال از رشت

جاده رشت تا ماسال

جاده ماسال از رشت با اتوبوس و ماشین

شما می توانید مسیر ماسال از رشت را با اتوبوس و ماشین شخصی طی کنید. در صورتی که با ماشین شخصی مسیر را طی کنید می توانید سریعتر به مقصد برسید. شما می توانید با تورهای گردشگری از رشت به ماسال بروید. اتوبوس ها و ون های گردشگری سرعت کمتری دارند و در مسیر شاید توقف طولانی مدت داشته باشند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید