چابهار این روزها یکی از پرمسافرترین مقاصد گردشگری ایران است. به همین بهانه نگاهی به هزینه اقامت در چابهار و هتل‌های نزدیک به مراکز گردشگری چابهار داشتیم.

هزینه سفر به چابهار برای ۴ شب + لیست هتل‌های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی این هفته؛ برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی به چابهار و اقامت در هتل شاهان مبلغ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان و ۴ شب اقامت مبلغ ۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل لیپار برای همین نوع سفر و ۳ شب اقامت مبلغ ۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت ۴ شب اقامت مبلغ ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی چابهار ( دی ماه ۱۴۰۱)

هتل

درجه هتل

مدت اقامت

قیمت (هرنفر / تومان)

شاهان

۳

۲ شب

۳,۵۵۰,۰۰۰

شاهان

۳

۳ شب

۳,۹۰۰,۰۰۰

شاهان

۳

۴ شب

۴,۲۵۰,۰۰۰

آذین

۳

۲ شب

۳,۷۵۰,۰۰۰

آذین

۳

۳ شب

۴,۲۰۰,۰۰۰

آذین

۳

۴ شب

۴,۶۵۰,۰۰۰

لاله

۳

۲ شب

۳,۸۰۰,۰۰۰

لاله

۳

۳ شب

۴,۲۵۰,۰۰۰

لاله

۳

۴ شب

۴,۷۵۰,۰۰۰

لیپار

۵

۲ شب

۵,۰۰۰,۰۰۰

لیپار

۵

۳ شب

۶,۰۰۰,۰۰۰

لیپار

۵

۴ شب

۷,۰۰۰,۰۰۰

در ادامه با هم نگاهی داریم به هتل‌هایی با بهترین دسترسی به جاذبه‌های گردشگری چابهار.

هتل لاله، بهترین هتل ۴ ستاره چابهار

اغلب مسافرانی که اقامت در هتل لاله چابهار را تجربه کرده اند، موقعیت مکانی و سپس، آرامش و راحتی آن را مهم ترین نقاط قوت هتل دانسته اند. این هتل ۴ ستاره در سال ۱۳۸۶ به بهره برداری رسید و به منظور ارتقا سطح خدمات و آسایش و رفاه بیشتر مسافران، در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. هتل لاله چابهار، در فاصله بسیار کمی از ساحل مکران دریای عمان و پارک الغدیر چابهار قرار گرفته و در آن انواع امکانات رفاهی لازم برای تجربه اقامتی دلچسب و راحت فراهم شده است. اگر با هدف تفریحی حسابی در آب های چابهار راهی این شهر خواهید شد، رزرو این هتل را از دست ندهید.

آدرس: چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر

هتل فردوس، هتلی نوساز چابهار

اگر دسته ‎جمعی به چابهار سفر می کنید و نیمی از هم سفرهایتان عاشق خرید و نیمی دیگر عاشق دریا و ساحل هستند، هتل فردوس گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. این هتل بین المللی، که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است، از هتل های نسبتا تازه ساخت چابهار به حساب می آید و ۷۹ اتاق برای استقبال از مسافران دارد. از مهم ترین مزایایی که خیلی ها را به رزرو هتل فردوس چابهار ترغیب می کند، نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به ساحل دریای عمان است. علاوه بر موقعیت مکانی عالی، این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی را هم به گردشگران عرضه می کند و خاطره اقامت در آن تا مدت ها در ذهنتان خواهند ماند.

آدرس: چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت

هزینه سفر به چابهار برای ۴ شب + لیست هتل‌های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری

هتل ونوس چابهار، همسایه ساحل

علاوه بر موقعیت مکانی عالی، تمیزی اتاق ها و آرامش و راحتی آن ها، از جمله مهم ترین دلایلی هستند که بسیاری از مسافران را به رزرو هتل ونوس چابهار ترغیب می کنند. این هتل ۳ ستاره، در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۵ انجام شده است. هتل ونوس چابهار، امکانات خیلی خوبی را در حد یک هتل میان رده در اختیار مسافران قرار می دهد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، گزینه ایده آل برای تجربه سفری اقتصادی به چابهار محسوب می شود. لازم به ذکر است که اغلب اتاق های هتل چشم اندازی رو به دریا و ساحل دارند و اقامتی رویایی دلنشین را برای شما رقم می زنند.

آدرس: چابهار، بلوار شهید ریگی، دانشگاه علوم دریانوردی چابهار

هتل آپارتمان شوهاز، اقتصادی و جذاب

اگر ترجیح می دهید در زمان سفرتان به چابهار در یکی از هتل آپارتمان های این شهر اقامت داشته باشید، هتل شوهاز را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل آپارتمان در سال ۹۷ افتتاح شده است و دسترسی بسیار خوبی به ساحل دریای عمان و بازار سنتی بلوکان دارد. شوهاز ۳۰ واحد اقامتی دارد که تمامی آن ها به امکانات پخت وپز مجهز هستند؛ در نتیجه، می توانید غذاهای دلخواهتان را داخل هتل طبخ کنید و با چشمپوشی از غذاخوردن در رستوران های چابهار، هزینه های سفرتان را کاهش دهید. از دیگر مزیت های رزرو این هتل آپارتمان، می توان به چشم انداز دریا در بعضی از اتاق ها اشاره کرد.

آدرس: چابهار، بلوار امام خمینی، چهارراه یخ سازی، تقاطع جمهوری

هزینه سفر به چابهار برای ۴ شب + لیست هتل‌های نزدیک به جاذبه‌های گردشگری

هتل لیپار، بهترین هتل چابهار

اگر چه هتل لیپار چابهار کمی دور از شهر قرار گرفته، اما همین مسئله چنان آرامش و سکوتی به این هتل بخشیده است که نتوانستیم نام آن را در فهرست بهترین هتل های چابهار ذکر نکنیم. این هتل ۵ ستاره، لوکس ترین و مجلل ترین هتل چابهار به شمار می اید و در آن انواع امکانات رفاهی اعم از فضای سبز، کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن بدنسازی و بیلیارد و... برای تجربه اقامتی دلنشین و بی دغدغه فراهم شده است. برای تجربه سفری خاطره انگیز و به یادماندنی به چابهار، رزرو هتل لیپار را از دست ندهید.

چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید