چابهار یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری این روزهای ایران است. به همین بهانه نگاهی داریم به بهترین هتل‌های این بندر جذاب و گرم ایران.

لیست با کیفیت‌ترین هتل‌های چابهار

انتخاب بهترین هتل چابهار و داشتن اقامتی راحت می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت سفر به چابهار داشته باشد. چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران محسوب می‌شود که دارای آب و هوایی مطبوع، سواحل زیبا، جاذبه‌های گردشگری منحصر بفرد، منطقه آزاد تجاری و مراکز خرید خوبی است و به همین دلیل هر سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می‌باشد. اگر قصد سفر به چابهار و رزرو بهترین هتل چابهار را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

هتل های ۵ ستاره چابهار

به دلیل اینکه منطقه چابهار و زیبایی‌های آن تا این چند سال اخیر برای اکثر افراد ناشناخته بود، زیرساخت‌های صنعت گردشگری در این بهشت گمشده ایران دیرتر از سایر نقاط به بهره برداری رسیده‌اند. از این رو در حال حاضر فقط یک هتل جزو هتل‌های چابهار ۵ ستاره وجود دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

هتل لیپار چابهار

بهترین هتل ۵ ستاره چابهار که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد، هتل لیپار است. نام این هتل از نام دریاچه‌ای زیبا که در این منطقه وجود دارد و جزو یکی از جاذبه‌های گردشگری با ارزش چابهار محسوب می‌شود، گرفته شده است. هتل لیپار در سه طبقه و با ۱۰۷ واحد اقامتی متشکل از اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه چهار نفره در فاصله‌ای نزدیک از دریا قرار دارد. نمای اتاق‌ها به دو صورت رو به دریا و رو به باغ می‌باشد.

لیست با کیفیت‌ترین هتل‌های چابهار

با رزرو هتل لیپار به عنوان بهترین هتل چابهار به دلیل موقعیت مکانی مناسب، می‌توانید دسترسی آسانی به مراکز خرید شهر از جمله مرکز خرید صالحیار، فردوس، تیس و همچنین ساحل زیبا و بکر دریای عمان داشته باشید. منطقه آزاد چابهار و قلعه تاریخی پرتغالی‌ها نیز در فاصله ۲ کیلومتری هتل لیپار قرار دارند. از مهمترین امکانات بهترین هتل ۵ ستاره چابهار می‌توان به رستوران بام، کافی شاپ، چایخانه، سالن ورزشی و … اشاره نمود.

آدرس هتل لیپار: چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار.

 هتل های ۴ ستاره چابهار

برای رزرو بهترین هتل منطقه آزاد چابهار می‌توانید به سراغ هتل‌های چهار ستاره این منطقه بروید. هتل‌های چابهار ۴ ستاره دارای امکانات رفاهی مدرن و با کیفیتی هستند و می‌توانند اقامتی خاطره‌انگیز را برای گردشگران فراهم نمایند. از مهمترین هتل‌های چهار ستاره چابهار می‌توان موارد زیر را نام برد:

هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار جزو بهترین هتل‌های چهار ستاره چابهار می‌باشد که دارای ۲ طبقه و ۳۸ واحد اقامتی است. این هتل در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نمود. و در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقا کیفیت مورد بازسازی قرار گرفت. با بررسی موقعیت هتل‌های چابهار روی نقشه متوجه خواهید شد که این هتل فاصله نزدیکی به دریا دارد. می‌توانید در سفر خود به چابهار اقامتی فراموش نشدنی در ساحل دریای عمان را تجربه نمایید. همچنین هتل لاله دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری منطقه مانند قلعه تیس، گل افشان و … دارد و درمحلی ساکت و فضایی آرامش بخش واقع شده است.

هتل لاله یکی از اعضای گروه هتل‌های لاله می‌باشد. رستوران این هتل  با کیفیت بسیار بالا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و محلی را با بهترین مواد اولیه طبخ و با طعمی لذیذ سرو می‌کند. کافی شاپ، سالن ورزشی، صندوق امانات، استخر، سونا، پارکینگ و فروشگاه صنایع دستی از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند.

آدرس هتل لاله: چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر.

هتل فردوس چابهار

یکی دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره چابهار با ۷۹ واحد اقامتی شیک و زیبا هتل فردوس چابهار است. این هتل نوسازدر سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است و از امکانات رفاهی کامل برخوردار می‌باشد. از مزایای این مجموعه می‌توان دسترسی آسان به دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز خرید چابهار و ساحل دریای عمان را نام برد.

اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های هتل ۴ ستاره فردوس چابهار دارای طراحی زیبا، مبلمان شیک و راحت، اینترنت پر سرعت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس و دیگر امکانات و تجهیزات استاندارد هستند.

آدرس هتل فردوس: چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت.

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار یکی از بهترین هتل‌ها با خدمات و کیفیتی عالی در این منطقه محسوب می‌شود. این هتل با ۵۸ اتاق یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته، سوئیت سه نفره، سوئیت چهار نفره، سوئیت پنج نفره و سوئیت شش نفره و امکانات رفاهی کامل و بروز از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

لیست با کیفیت‌ترین هتل‌های چابهار

هتل چهار ستاره شاهان فاصله کمی تا دریا دارد. همچنین دارای رستوران سنتی و فضای باز، کافی شاپ، پارکینگ، فضای سبز، تاکسی سرویس، پارک کودک، استخر، باشگاه بیلیارد و اتاق ماساژ می‌باشد. اقامت در این هتل می‌تواند خاطره‌ای فراموش نشدنی از سفر به چابهار را برای گردشگران به ارمغان آورد.

آدرس هتل شاهان: چابهار، ابتدای بلوار قدس.

هتل های ۳ ستاره چابهار

هتل‌های چابهار ۳ ستاره گزینه مناسبی برای سفری اقتصادی می‌باشند. افرادی که از بودجه کمتری برخوردارند می‌توانند به دنبال رزرو هتل‌های چابهار با تخفیف باشند. با اقامت در هتل‌های ۳ ستاره چابهار می‌توانید سفری کم هزینه‌تر و اقتصادی را تجربه کنید. موارد زیر جزو بهترین هتل‌های سه ستاره چابهار به شمار می‌روند:

هتل آذین چابهار

هتل آذین چابهار در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نموده است و دارای ۲ طبقه و ۲۲ اتاق دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته و چهار تخته می‌باشد. هتل ۳ ستاره آذین علاوه بر داشتن امکانات مناسب به دلیل قیمت خوب و به صرفه مورد استقبال است. دسترسی راحت به مراکز مهم و دیدنی‌های چابهار مانند بازار آزاد، مسجد جامع تیس و قلعه پرتغالی‌ها از دیگر دلایل محبوبیت هتل آذین است. فاصله فرودگاه تا این هتل ۱۱ دقیقه و فاصله دریا ۱۰ دقیقه می‌باشد.

آدرس هتل آذین: چابهار، بلوار قدس، اسکله شهید بهشتی، ساختمان اداری جدید.

هتل ونوس چابهار

یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره چابهار هتل ونوس چابهار می‌باشد که دارای ۲ طبقه و ۲۷ واحد اقامتی رو به دریا و پشت به دریا است. هتل ساحلی ونوس چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا را به مسافران خود هدیه می‌دهد.

لیست با کیفیت‌ترین هتل‌های چابهار

رستوران و کافی شاپ در فضای باز با منظره و نمای دریا یکی از مزایای خوب این هتل می‌باشد. همچنین دسترسی خوب و موقعیت مکانی مناسب هتل سه ستاره ونوس چابهار  از مزایای آن است. سرویس اتاق، اینترنت، سالن کنفرانس، فضای سبز، رستوران، پارکینگ، امکانات تفریحی آبی، ساحل اختصاصی، پذیرش ۲۴ ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، قایق تفریحی و تور کشتی از دیگر امکانات این هتل هستند.

آدرس هتل ونوس: چابهار، دانشگاه دریانوردی.

برای خیلی از افرادی که قصد سفر به چابهار را دارند، این سوال پیش می‌آید که بهترین هتل چابهار کدام است؟. برای اطلاع از بهترین هتل در چابهار ابتدا به بررسی وضعیت هتل و امکانات و خدمات آن بپردازید. سپس می‌توانید به سراغ نظرات مسافران و گردشگرانی که به این منطقه سفر کرده‌اند، بروید.

برای معرفی بهترین هتل چابهار از نظر مسافران می‌توان هتل‌های لیپار، لاله و فردوس را نام برد. این هتل‌ها به دلیل موقعیت مکانی مناسب، امکانات و خدمات با کیفیت، نزدیکی به دریا و دیگر عوامل مورد تایید اکثر گردشگران و مهمانان قرار گرفته‌اند. در نتیجه جزو بهترین هتل‌های چابهار از نظر مسافران می‌باشند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید