اگر از علاقه‌مندان تئاتر، اپرا، باله و موسیقی به‌خصوص از نوع روسی هستید، بازدید از تئاتر بولشوی مسکو را به هیچ وجه از دست ندهید. همچنین، تورهای تئاتر به زبان انگلیسی و روسی در این مکان برگزار می شود که بازدید گردشگران خارجی را از این بنای زیبا آسوده می‌کند.

 تئاتر بولشوی مسکو

سلام نو-سرویس گردشگری: روسیه کشوری سرد و برفی است که دارای جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی و دیدنی بسیاری است که از این جهت سالیانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران از سرتاسر دنیا است. کلان شهر مسکو پایتخت این کشور زیبا است که به پدیده زیبای شب‌های سفید معروف است و افراد بسیاری در این زمان برای دیدن آن راهی مسکو روسیه می‌شوند. علاوه بر این، اگر سفر به مسکو روسیه را در نظر دارید، بهتر است راجع به مناطق گردشگری مسکو روسیه اطلاعات مفیدی به دست آورید. در ادامه همراه ما باشید.

کلیسای جامع مسیح منجی

سفری به مناطق گردشگری مسکو روسیه + عکس

این کلیسای زیبا یکی از مناطق گردشگری مسکو روسیه است که تاریخ، هنر و فرهنگ روسیه را در کنار هم به نمایش بازدیدکنندگان درآورده است و از درهای این کلیسا می‌توانند چشم‌انداز زیبایی از رود مسکو را به نظاره بنشینند. ارتفاع کلی کلیسای جامع مسیح منجی به ۱۰۳ متر می‌رسد و بلندترین کلیسای ارتدکس دنیا محسوب می‌شود. بنای فعلی کلیسا، دومین بنایی است که در این مکان ساخته شده است و بنای اصلی در قرن نوزدهم ساخته شده بود که ساخت آن ۴۰ سال طول کشید. همچنین، بازسازی بنا بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ انجام شده است.

مجسمه یوری گاگارین

سفری به مناطق گردشگری مسکو روسیه + عکس

مجسمه یوری گاگارین از دیگر مناطق گردشگری مسکو روسیه است که یادمانی ۷۰ متری از یوری گاگاری، نخستین فضانورد جهان، است. این مجسمه یادبود مرتفع در خیابان لنین‌اسکای کلان شهر مسکو روسیه قرار دارد. این مجسمه به شکل موشکی از جنس تیتانیوم است که اغلب در حیطه فضانوردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازدید از نماد فضاموردی دیدنی برای گردشگران کاملا رایگان است.

تئاتر بولشوی مسکو

سفری به مناطق گردشگری مسکو روسیه + عکس

تئاتر بولشوی مسکو یکی از زیباترین مناطق گردشگری مسکو روسیه است که از مهم‌ترین سالن‌های تئاتر این منطقه و از افتخارات فرهنگ و هنر روسیه به شمار می‌رود. در طول تاریخ طی اتفاقاتی، ساختمان تئاتر بولشوی سه بار در آتش سوخته است. در پایان قرن ۱۸ میلادی، دسته‌ی نوازندگان تئاتر که تنها شامل ۱۳ نفر بودند و پس از نوسازی و دوبرابر شدن فضای سالن، این تعداد به ۷۰۰ هنرمند رسید. اگر از علاقه‌مندان تئاتر، اپرا، باله و موسیقی به‌خصوص از نوع روسی هستید، بازدید از تئاتر بولشوی مسکو را به هیچ وجه از دست ندهید. همچنین، تورهای تئاتر به زبان انگلیسی و روسی در این مکان برگزار می شود که بازدید گردشگران خارجی را از این بنای زیبا آسوده می‌کند.

قبرستان نوودویچی مسکو

سفری به مناطق گردشگری مسکو روسیه + عکس

شاید با شنیدن نام گورستان حس و حال جالبی پیدا نکنید اما محل دفن اشخاص مهم حزبی، سیاستمداران، نظامیان طراز اول و چهره‌های برجسته علمی، هنری و فرهنگی روسیه است که بازدید از آن گردشگران را با زندگی‌نامه آن‌ها آشنا می‌کند. قبرستان نوودویچی در ابتدا قرار بود مدفن دزدها و رشوه‌خوارهای منطقه شود، اما در دهه ۱۹۳۰ میلادی، نویسندگان، هنرمندان سینما و تئاتر، موسیقی‌دانان و چهره‌های معروف مانند سیرف، یرمولوا، لویتان، روبینشتاین، مایاکوفسکی و تریتیاکف در آنجا دفن شدند. در حال حاضر حدود هفت هزار قبر در محوطه این قبرستان وجود دارد که حدود ۲۳۰ نفر از آنان لقب قهرمانان اتحاد شوروی را دارند که بزرگ‌ترین لقب در رژیم کمونیستی به شمار می‌رفت.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید