شما از این هتل با چند دقیقه پیاده‌روی به رود کارون می‌رسید که فضای بسیار مناسبی برای نشستن و تماشای رودخانه دارد. همچنین شما از هتل پنج ستاره پارس اهواز تا کاروانسرای معین‌التجار، خانه ماپار، موزه هنرهای معاصر اهواز و پل سفید بین پنج تا ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارید.

آشنایی با امکانات هتل پارس؛ تنها هتل ۵ ستاره اهواز

به گزارش سلام نو، سفر به اهواز جذابیت خاص خودش را دارد. تا اسم اهواز که می‌آید رود کارون و پل سفید جلوی چشم نقش می‌بندد. اگر یک بار به اهواز سفر کنید و از یک بومی کمک بخواهید تا جاذبه‌های گردشگری اهواز را به شما معرفی کند، بی‌شک سفری متفاوت و جالبی را تجربه خواهید کرد.

چند روز و شب شما به بهترین شکل در اهواز پر می‌شود. کافی است نگاهی به مکان‌های دیدنی اهواز بیندازید؛ پل سیاه، حمام نفت‌سفید، پل سفید، بازار عبدالحمید، خانه ماپار، سرای معین‌التجار، گورستان سنگی تپه کوهساران و رودخانه کارون فقط چند مکان دیدنی اهواز است.

برای ناهار و مخصوصا شام هم حتما سری به لشکرآباد اهواز سری بزنید که بافت سنتی و عرب‌نشین اهواز است. این منطقه به‌خاطر وجود فلافل‌فروشی‌های بسیار که همگی در یک راسته واقع شده‌اند، با نام بازار فلافل نیز شهرت دارد و از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری اهواز است.

برای اقامت بهترین گزینه در اهواز هتل پارس است. این هتل دارای اتاق‌های زیر است:

آشنایی با امکانات هتل پارس؛ تنها هتل ۵ ستاره اهواز

اتاق‌هایی با چشم‌انداز رود کارون

انواع واحدهای اقامتی هتل پنج ستاره پارس اهواز شامل اتاق‌های یک تخته، دبل ویژه، توئین ویژه، تریپل (سه تخته) و سوئیت دو خوابه است بنابراین دست شما برای انتخاب باز است. در ادامه، سفربازی به معرفی هر یک از ویژگی‌های این واحدها می‌پردازد تا شما زودتر به تصمیم‌گیری برسید.

اولین اتاق برای معرفی به شما، دو تخته تویین ویژه پارس است. این اتاق از هتل پارس اهواز مناسب اقامت ۲ نفر همراه با ارایه صبحانه است. در این اتاق‌ها امکانات مختلفی از جمله تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای ساز، مینی‌بار غیررایگان، چیلر و دوش وجود دارد.

اتاق دو تخته دابل هتل پنج ستاره پارس اهواز نیز برای اقامت ۲ نفر همراه سرو صبحانه تعریف شده است. تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان، چیلر و دوش از جمله امکاناتی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد.

واحد اقامتی بعدی، اتاق دو تخته دابل معمولی برای یک نفر در هتل پارس اهواز است که ویژه اسکان یک نفر همراه با صبحانه است. در این اتاق‌ها سه تخت سینگل وجود دارد. شما با رزرو این نوع از اتاق‌های هتل پارس امکاناتی مانند تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان و چیلر در اختیار خواهید داشت.

سوئیت یک خوابه سه نفره رویال هتل پارس اهواز همان طور که از نامش پیداست برای اقامت سه نفر طراحی شده است و همراه با صبحانه به شما ارایه می‌شود. در این واحدهای اقامتی هتل پنج ستاره پارس یک تخت دابل و یک کاناپه تختخواب‌شو با سرویس اضافه به صورت کف‌خواب به شما تحویل داده می‌شود.

در این سوییت شما از امکاناتی مانند تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان و چیلر بهره‌مند خواهید شد.

آشنایی با امکانات هتل پارس؛ تنها هتل ۵ ستاره اهواز

استخر و رستوران‌هایی جذاب

درباره امکانات هتل پارس اهواز نیز باید گفت این مجموعه دارای امکانات متعددی است که همگی موجب می‌شود تا شما اقامتی متفاوت و خاطره‌انگیزی را در آن تجربه کنید. لابی مجلل، استخر، سالن جلسات، سالن همایش، پارکینگ، رستوران‌های ایرانی و دریایی همگی از جمله امکانات این هتل زیباست.

همچنین، با رزرو هتل پارس اهواز شما در فضای عمومی و داخل واحدهای اقامتی از امکانات و خدمات بسیار مطلوبی بهره‌مند می‌شوید. سالن کنفرانس، سالن همایش، آسانسور، اتاق مهمانی و جلسات کاری، سالن اجتماعات، خدمات خانه‌داری، تلویزیون، رستوران فرنگی، سیستم اطفای حریق، پله اضطراری، پارکینگ روباز و دستگاه واکس کفش فقط گوشه‌ای از امکانات هتل پارس است.

اما از قسمت‌های مهم و هیجان‌انگیز هر هتل رستوران‌های آن است. هتل پارس اهواز از این نظر هم چیزی برای مهمانان خود کم نگذاشته است. کارون و چشم‌انداز عناوین رستوران‌های این هتل است.

با این توضیح که رستوران چشم‌انداز با ظرفیت ۶۰ نفر وعده‌های غذایی ایرانی را ارایه می‌دهد و نوع سرو غذا، انتخابی است. رستوران کارون هتل پارس اهواز نیز در طبقه همکف با ظرفیت ۱۶۰ نفر انواع غذاهای ایرانی، دریایی و سنتی را به‌صورت انتخابی سرو می‌کند.

فاصله هتل پارس تا فرودگاه

با همه این‌ها باید به موقعیت و دسترسی هتل پارس اهواز اشاره کرد. شما از این هتل با چند دقیقه پیاده‌روی به رود کارون می‌رسید که فضای بسیار مناسبی برای نشستن و تماشای رودخانه دارد. همچنین شما از هتل پنج ستاره پارس اهواز تا کاروانسرای معین‌التجار، خانه ماپار، موزه هنرهای معاصر اهواز و پل سفید بین پنج تا ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارید.

با این توضیح که، ایستگاه اتوبوس در چند قدمی هتل پارس قرار دارد و ایستگاه مترو نادری‌شرقی و ایستگاه مترو مصلی در ۲ کیلومتری هتل پارس اهواز در دسترس هستند. همچنین فاصله شما از هتل پارس اهواز تا ایستگاه  قطار سه کیلومتر و تا فرودگاه ۱۱ کیلومتر است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید