اهواز هتل ها و اقامتگاه های زیادی دارد از جمله ۲ هتل ۴ ستاره، ۶ هتل ۳ ستاره، ۴ هتل ۲ ستاره، ۱ هتل ۱ ستاره می باشد اما فقط یک هتل ۵ ستاره دارد که از گروه هتل های پارس است و برای رزرو این هتل باید زودتر از هتل های دیگر اقدام کنید. همچنین شهر اهواز اقامتگاه های زیبایی در اطراف شهر تاسیس کرده که شما می توانید در آن سفری متفاوت را تجربه کنید.

بهترین گزینه اقامت در اهواز با توجه به بودجه شما

به گزارش سلام نو، اهواز شهری برای شب زنده داران است این شهر بهترین مقصد گردشگری برای کسانی است که گردش در شب را به روز ترجیح می دهند . همانطور که می دانید اهواز در جنوب کشور قرار دارد و به دلیل گرمای زیاد سفر به این شهر در تابستان کمتر از فصل های دیگر است و معمولا اواخر زمستان بهترین زمان سفر به اهواز است چون در این فصل ها زمانی که در اکثر نقاط ایران برف و یخبندان است در اهواز هوا بهاری بهاریست. اگر فقط قصد رزرو هتل‌های پنج ستاره را دارید ، قبل از سفر به اهواز باید هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید زیرا هتل پارس، تنها هتل پنج ستاره‌ی شهر است، و رزرو آن برای زمان های پر سفر امکان پذیر نیست.اما اگر ستاره‌های هتل برایتان اهمیت خاصی ندارد، مشکلی از بابت اقامت در اهواز نخواهید داشت. شهر اهواز تعداد زیادی هتل‌های چهار، سه و دو ستاره دارد که به راحتی قابل رزرو هستند.البته اقامت‌گاه‌های سنتی نیز به تازگی در اطراف شهر تاسیس شده اند.

انتخاب هتل در اهواز برای کسانی که محدودیت بودجه ندارند

اگر محدودیت بودجه ندارید و میخواهید علاوه بر گشت و گذار در شهر در هتل خود هم یک اقامت بی نظیر را تجربه کنید بهتر است هتل پارس را انتخاب کنید.

هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز تنها هتل ۵ ستاره این شهر بزرگ و زیباست که در سال ۱۳۵۲ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی جدی قرار گرفت. ساختمان این هتل شامل ۵ طبقه و ۱۳۴ واحد اقامتی است. تجهیزات و امکانات هتل پارس اهواز شامل: رستوران مرکزی کاروان، رستوران فصلی در محوطه استخر، روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران چشم انداز، سالن اجتماعات چند منظوره، سالن کنفرانس، کافی شاپ، کافی نت، استخر روباز، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، آرایشگاه مردانه، گالری هنری، خدمات ویژه معلولین وبیزینس سنتر می شود. در حال حاضر هتل پارس از بهترین و پرطرفدارترین هتل های اهواز به شمار می رود. قرار گرفتن این هتل در نزدیکی رود کارون و پل مشهور اهواز که به پل سفید مشهور است موقعیت مکانی ایده آلی به این هتل داده است. اگر به دنبال یک سفر کاری در اهواز هستید یا میخواهید یک اقامت بی دغدغه و مرفه را تجربه کنید هتل ۵ ستاره پارس اهواز انتخاب خوبی خواهد بود.

انتخاب هتل در اهواز برای بودجه های متوسط

اگر بودجه شما میزان متوسطی دارد و می خواهید با هزینه ی کمتری نسبت به هتل ۵ ستاره در هتلی مقرون به صرفه تر ولی با امکانات در حد هتل ۵ ستاره اقامت داشته باشید میتوانید هتل نیشکر را نیز بررسی کنید.

هتل نیشکر اهواز

هتل نیشکر اهواز حدود سال ۱۳۷۵ ساخته شده است و در سال ۱۳۹۰ بازسازی شد. امکانات رفاهی این هتل عبارت است از استخر سرپوشیده و مجهز به آب گرم، ترانسفر فرودگاه، سالن همایش و کنفرانس همراه با سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته و همچنین رستورانی با بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی. این هتل در نزدیکی میدان کارگر و دانشگاه آزاد افتتاح شده است و به مناطق دیدنی شهر دسترسی بسیار خوبی دارد، از این هتل با ماشین ۱۰ دقیقه ای به پل سفید که اولین پل معلق ایران است میرسید.

انتخاب هتل برای کسانی قصد ماندن در هتل ندارند (با بودجه کم)

اگر بودجه شما کم است و زیاد قصد ماندن در هتل و استفاده از امکانات هتل را ندارید ما هتل هایی مقرون به صرفه را به شما پیشنهاد میکنیم.

مهمانسرای کاخ

مهمانسرای کاخ از دو اتاق چهار تخته تشکیل شده که مجهز به یخچال، تلوزیون، بخاری و کولر گازی می‌باشند. سرویس بهداشتی مشترک با سایر مهمان ها در بیرون از اتاقها موجود است. همچنین آشپزخانه مهمانسرا به صورت مشترک و ۲۴ ساعته در خدمت مسافرین است. فضای سبز و اینترنت رایگان نیز از امکانات این اقامتگاه میباشد. مهمانسرای کاخ در مرکز شهر و در نزدیکی رود کارون واقع شده است.

هتل آپارتمان ایرانیکا

هتل آپارتمان ۳ ستاره ایرانیکا اهواز در سال ۱۳۹۴ در بلوار پاسداران افتتاح گردیده است. این هتل در ۶ طبقه بنا دارای ۳۶ واحد اقامتی مناسب و مجهز به امکانات رفاهی است. هتل آپارتمان ۳ ستاره ایرانیکا در مرکز شهر واقع شده و به بسیاری از اداره‌ها و شرکت‌ها نزدیک است، همچنین فاصله‌ی این هتل آپارتمان تا مکان‌های مهمی مثل بازار عبدالحمید، بنای معین‌التجار، کلیسای سورت مسروپ، آرامگاه علی ابن مهزیار، بازار کاوه ۱۱ دقیقه است و تا لشکرآباد (بازار فلافل اهواز) ۱۸ دقیقه و تا رود کارون ۲۲ دقیقه است. هتل آپارتمان ایرانیکا هزینه کمی دریافت میکند به همین دلیل گزینه ی بسیار مناسبی برای مسافرین میباشد.

اقامتگاه ها و اجاره آپارتمان در اهواز

اهواز دارای هتل های زیادی است.از مهمانسرا وهتل ۱ ستاره گرفته تا هتل ۵ ستاره با امکانات کانل همچنین به تازگی اقامت‌ گاه‌های سنتی نیز در اطراف شهر تاسیس شده اند و مناسب مسافرانی‌اند که تمایل دارند تجربه ای متفاوت را تجربه کنند. و آما ویلا و سوئیت های بسیاری برای رزرو در شهر اهواز وجود دارد که دیگر شامل امکانات هتل نیست و معایب و محاسن خود را دارد و بسته به نظر شما و انتظاراتتون برای اقامت در اهواز میتوانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط کافیست کف انتظارات خود از اقامتتان کیش و سقف بودجه مورد نظر شما مشخص باشد. آن وقت می توانید به راحتی بهترین گزینه مناسب را پیدا کنید.

چند نکته نهایی

اگر کیفیت رستوارن ها و غذاها هتل خیلی برای شما مهم است:

هتل پارس، هتل نادری، هتل پرشیا، هتل ایران، هتل اکسین،هتل مسافر آرامش، هتل باغ معین، هتل تختی، هتل سومیا و هتل نیشکر از هتل هایی هستند که دارای رستوران اند و غذاهای با کیفیتی ارائه میدهند.

اگر نزدیکی به رود کارون برای شما مهم است:

هتل پارس، هتل نادری، هتل آپارتمان هدیه، هتل پرشیا، هتل ایران، هتل باغ معین، هتل تختی، هتل سومیا و مهمانسرای کاخ در نزدیکی رود کارون هستند.

اگر میخواهید به مراکز خرید اهواز نزدیک باشید:

هتل نادری و هتل مسافر آرامش اهواز را به شما پیشنهاد میکنیم.

اگر میخواهید امکانات هتل کامل باشد:

هتل پارس، هتل نادری، هتل آپارتمان ایرانیکا، مسافر آرامش و نیشکر را به شما پیشنهاد میکنیم.

اگر میخواهید به دانشگاه و ادارات نزدیک باشید:

هتل آپارتمان ایرانیکا، هتل اکسین و نیشکر در نزدیکی دانشگاه و ادارات قرار دارند.

اگر میخواهید به بافت تاریخی و بازارهای شهر نزدیک باشید:

هتل پارس، هتل نادری، هتل پرشیا، هتل اکسین، مسافر آرامش، هتل باغ معین، هتل تختی، هتل سومیا و نیشکر را به شما پیشنهاد میکنیم.

اگر سرویس دهی و تمیزی اتاق ها خیلی برای شما مهم است:

هتل پارس و نیشکر را به شما پیشنهاد میکنیم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید