این هتل که ۱۳۶ باب اتاق دارد، دارای امکاناتی چون سالن بیلیارد، دارت، اسنوکر، ایت بال و … است. هتل پارس همچنین دارای یکی از بهترین رستوران‌های شهر، یعنی رستوران کارون است که می‌توانید در آن غذاهای خوشمزه جنوبی را امتحان کنید.

آشنایی با بهترین هتل‌های اهواز

به گزارش سلام نو،‌اهواز مرکز استان خوزستان است. استانی که از نظر تاریخی و گردشگری اهمیت بسیار زیادی دارد و پنجمین استان پرجمعیت کشور محسوب می‌شود.

این شهر که هفتمین شهر پرجمعیت ایران است، محل قرارگیری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب که بزرگترین تولیدکننده نفت ایران به شمار می‌آید نیز است.

علاوه بر این، رودخانه کارون، پرآب‌ترین رودخانه ایران نیز از میان این شهر می‌گذرد.

هتل پارس

هتل پارس تنها هتل پنج ستاره شهر اهواز است که در سال ۱۳۴۷ تأسیس شده و در سال ۱۳۵۲ به بهره‌برداری رسیده است.

این هتل با ۱۰۱۲۹ متر مربع مساحت، ۵ طبقه دارد و در کنار رود کارون و پل سفید اهواز قرار گرفته است. به همین خاطر تعدادی از اتاق‌های آن رو به رود کارون است و منظره زیبایی از آن را به نمایش می‌گذارد

این هتل که ۱۳۶ باب اتاق دارد، دارای امکاناتی چون سالن بیلیارد، دارت، اسنوکر، ایت بال و … است. هتل پارس همچنین دارای یکی از بهترین رستوران‌های شهر، یعنی رستوران کارون است که می‌توانید در آن غذاهای خوشمزه جنوبی را امتحان کنید.

هتل نیشکر

هتل توسعه نیشکر اهواز حدود سال ۱۳۷۵ بنا شده است. این هتل با رستوران، سالن چند منظوره و ۵۱ باب اتاق مجهز، هتلی ۴ ستاره در اهواز است که سرویس دهی و امکانات مناسبی برای اقامت دارد.

این هتل که در سال ۱۳۹۰ بازسازی شده است، در منطقه مرکزی اهواز، نزدیک به دانشگاه آزاد قرار دارد و دسترسی آسانی به مراکز مهم شهر دارد.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران ۱۳۰ نفری، استخر سرپوشیده، ترانسفر فرودگاه و … اشاره کرد.

هتل اکسین

هتل اکسین اهواز یکی از هتل‌های خوب ۳ ستاره اهواز است که در مرکز شهر و نزدیک به مراکز خرید و تفریحی قرار گرفته است. هتل اکسین امکان استفاده از فضای پارک مقابل درب هتل را به عنوان پارکینگ فراهم کرده است و با ارائه امکانات رفاهی خوب و درخور مسافران توانسته اقامتی خوش و آرام را برای مهمانان خود مهیا کند.

این هتل در بلوار پاسداران اهواز واقع شده است.

هتل نادری

هتل نادری یکی از هتل‌های وابسته به گروه هتل‌های نادری و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر اهواز است که توسط حسن نادری در سال ۱۳۴۲ تاسیس شده.

این هتل قدیمی و زیبای سه ستاره دارای ۱۱۵ باب اتاق است و در نزدیکی رود کارون و پل سفید واقع شده است.

منبع:فلایتیو

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید