با توجه به محبوبیت جاده چالوس به علت طبیعت بکر، وفور جاذبه‌های گردشگری و تأسیس رستوران‌های برتر کشور در این منطقه طبیعی است که با ورود به این جاده احساس گرسنگی غالب شود. باشد. اگر شما هم فکر می‌کنید مهم‌ترین جزء یک سفر عالی بخش شکم گردی است و شناخت رستوران‌های معروف قابلیت این را دارد که سفر را لذت‌بخش‌تر کند،

بهترین رستوران های جاده چالوس + آدرس

به گزارش سلام نو، بر هیچ‌کس پوشیده نیست که جاده چالوس یکی از زیباترین و توریست پذیر جاده‌های ایران محسوب می‌شود که به علت جای دادن طبیعت بکر و رستوران‌های متفاوتش همواره در تعطیلات و آخر هفته‌ها میزبان گردشگران زیادی است. این مقاله به‌طور اختصاصی در خصوص بهترین رستوران‌های جاده چالوس نوشته‌شده است، پس اگر عازم شمال هستید این مقاله رهی نو را با دقت مطالعه نمایید. برای اطلاع از جاهای دیدنی چالوس این مطلب را بخوانید.

با توجه به محبوبیت جاده چالوس به علت طبیعت بکر، وفور جاذبه‌های گردشگری و تأسیس رستوران‌های برتر کشور در این منطقه طبیعی است که با ورود به این جاده احساس گرسنگی غالب شود. باشد. اگر شما هم فکر می‌کنید مهم‌ترین جزء یک سفر عالی بخش شکم گردی است و شناخت رستوران‌های معروف قابلیت این را دارد که سفر را لذت‌بخش‌تر کند.

در ادامه به جهت شناخت محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های جاده چالوس ما را همراهی کنید.

رستوران میرزایی

رستوران میرزایی یکی از معروف‌ترین رستوران جاده چالوس است که در آن انواع کباب‌ها باکیفیت مطلوب به گردشگران ارائه می‌شود. برخورد مناسب کارکنان و استفاده از مواد اولیه باکیفیت از جمله دلایلی است که اغلب گردشگران رستوران میرزایی را برای سرو یک وعده غذایی انتخاب می‌کنند. هم‌چنین در رستوران میرزایی علاوه بر سرو سه وعده غذایی اصلی بخش کوچکی به‌عنوان کافی‌شاپ برای سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد وجود دارد.

آدرس رستوران میرزایی چالوس: کرج – کیلومتر 7 جاده چالوس

بهترین رستوران های جاده چالوس + آدرس

رستوران ارکیده

از جمله بهترین رستوران‌های جاده چالوس می‌توان به رستوران ارکیده اشاره کرد. در منوی غذایی این رستوران می‌توان انواع کباب‌ها، انواع غذاهایی ایرانی، غذاهای محلی، پیش‌غذاها را باکیفیت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت مناسب مشاهده کرد. فارغ از دکوراسیون زیبای رستوران ارکیده از دیگر بخش‌های جذاب آن می‌توان به وجود یک کافی‌شاپ مجهز اشاره کرد.

آدرس رستوران ارکیده جاده چالوس: کرج – کیلومتر 12 جاده چالوس

رستوران لاله کهن

یکی دیگر از بی‌نظیرترین رستوران‌های جاده چالوس که علاوه بر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن می‌توان دیزی یافت، رستوران لاله کهن است. فضای زیبا و نزدیک به رودخانه این رستوران مزیتی است که اغلب گردشگران را مشتاق رفتن به این رستوران می‌کند.

آدرس رستوران لاله کهن چالوس: کرج – کیلومتر 5 جاده چالوس

منبع:رهی نو

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید