هتل آپارتمان پردیس گرگان در روستای زیبای زیارت قرار گرفته است. این روستا حدود ۲۰ دقیقه تا شهر گرگان فاصله دارد اما در روستای زیارت هم می‌توانید از آبشارهای معروف این روستا بازدید کنید. همچنین این هتل فاصله کمی تا جنگل النگدره و ناهارخوران دارد.

معرفی هتل‌ آپارتمان‌های گرگان با قیمت مناسب

هتل آپارتمان شایسته

هتل آپارتمان شایسته که جز هتل های قیمت مناسب گرگان محسوب می‌شود، امکانات و خدمات کاملی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. این هتل دو ستاره که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد، مجدد برای بهبود خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل شایسته در نزدیکی راه آهن و ترمینال مسافربری قرار گرفته و با جنگل النگدره و نهار خوران حدود ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. با رزرو هتل شایسته گرگان می‌توانید از امکانات هتل مانند یخچال، تلویزیون، پارکینگ، حمام، روم سرویس و… بهره مند شوید. رستوران هتل آپارتمان شایسته با ظرفیت ۱۰۰، سه وعده صبحانه، نهار و شام را ارائه می‌دهد، به همین دلیل دیگر نیازی به صرف وقت برای پیدا کردن رستوران در گرگان نخواهید داشت.

هتل آپارتمان اطلس گرگان

یکی دیگر از هتل های اقتصادی و ارزان گرگان، هتل آپارتمان اطلس نام دارد. این هتل که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد، در محیطی آرام و به دور از هیاهوی شهری قرار دارد. در هتل اطلس گرگان ۱۰ واحد اقامتی به صورت سوئیت یک نفره، سوئیت دو نفره، آپارتمان دو خوابه سه تخته و آپارتمان دو خوابه چهار تخته قابل رزرو هستند که با توجه به تعداد نفرات همراهتان می‌توانید یکی از این اتاق های انتخاب کنید. از امکانات هتل آپارتمان اطلس گرگان شامل سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون، پارکینگ، یخچال، مبلمان، امکان پخت و پز و… اشاره کرد.

هتل آپارتمان پردیس گرگان

هتل آپارتمان پردیس گرگان در روستای زیبای زیارت قرار گرفته است. این روستا حدود ۲۰ دقیقه تا شهر گرگان فاصله دارد اما در روستای زیارت هم می‌توانید از آبشارهای معروف این روستا بازدید کنید. همچنین این هتل فاصله کمی تا جنگل النگدره و ناهارخوران دارد. هتل پردیس در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و ۱۶ واحد اقامتی به صورت اتاق‌های دو تخته و سه تخته و سوییت‌های چهار نفره و پنج نفره به مهمانان خود ارائه می‌دهد. از امکانات هتل پردیس می‌توان به سیستم سرمایش و گرمایش، یخچال، تلویزیون، وای فای، مبلمان و… اشاره کرد.

معرفی هتل‌ آپارتمان‌های گرگان با قیمت مناسب

هتل آپارتمان گل نرگس

هتل آپارتمان گل نرگس که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ شروع کرد، جز یکی از هتل های ارزان قیمت گرگان به شمار می‌آید که خدمات و امکانات قابل قبولی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. برای رزرو اتاق های هتل آپارتمان گل نرگس با توجه به تعداد نفرات و تاریخ موردنظر می‌توانید یکی از اتاق‌ های دو تخته و آپارتمان ‌های دو خوابه با ظرفیت چهار و پنج نفر را رزرو کنید. از مزیت های مهم هتل آپارتمان گل نرگس پرسنل مهربان و خوش برخورد این هتل هستند که موجب ساختن خاطرات خوشی در ذهن مسافران می‌شود. هتل گل نرگس در میدان مدرس قرار گرفته که موجب دسترسی نزدیک و راحت به جاهای دیدنی گرگان نظیر سرای تاریخی باقری ها، کاخ موزه گرگان و پارک نهار خوران می‌شود.

هتل زیارت گرگان

اگر به دنبال منطقه ای خوش آب و هوا برای اقامت هستید، ما به شما هتل زیارت گرگان را پیشنهاد می‌کنیم. هتل زیارت در روستای ییلاقی زیارت قرار گرفته و دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری روستا زیارت و جنگل های النگدره‌، نهارخوران و مجموعه بهشت هیرکان دارد. برای رزرو هتل زیارت گرگان می‌توانید از میان ۲۷ واحد اقامتی این هتل یکی از اتاق ‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته و همچنین سوئیت‌ های دو نفره، سه نفره و چهار نفره را انتخاب کنید. هزینه رزرو هتل زیارت گرگان بسیار مناسب است و برای کسانی که گروهی سفر می‌کنند، مقرون به صرفه خواهد بود.

هتل شهاب گرگان

معرفی هتل‌ آپارتمان‌های گرگان با قیمت مناسب

هتل شهاب در بلوار ناهارخوران قرار گرفته و به دلیل موقعیت و چشم اندازی که به شهر دارد، از محبوبیت خاصی در میان گردشگران برخوردار است. هتل شهاب در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و دارای ۴۳ واحد اقامتی به صورت اتاق ‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته معمولی و سه تخته ویژه و سوییت رویال دو خوابه است. هتل شهاب جز هتل های چهار ستاره گرگان به حساب می‌آید و خدمات و امکانات کاملی نظیر خدمات خانه، رستوران، کافی شاپ، وای فای، فضای سبز، پارکینگ، آسانسور و… را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل شهاب قیمت بالاتری نسبت به هتل های بالا دارد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید