۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸
کد خبر: 55414729

اقامتگاه بوم گردی عمو قدرت در روستای قلعه چه در مینودشت استان گلستان، واقع شده است.

آشنایی با بومگردی عمو قدرت

سلام نو-سرویس گردشگری: این اقامتگاه دارای ۱۳ باب اتاق و سوئیت با ظرفیت ۹۵ دنفر میباشد که سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای اتاق ها مشترک و برای سوئیت ها نیز به صورت کاملا اختصاصی در حیاط خانه واقع گردیده است. غذاهای محلی و مجلسی عموقدرت در میان مردم بومی و مسافران این منطقه طرفداران بسیار زیادی دارد. این اقامتگاه در ارتفاعات جنگل های بکر و آرام گلستان قرار داشته که محیطی بسیار بی نظیر برای گردشگران و عاشقان طبیعت و جنگل ابر فراهم نموده است. واقع شدن اقامتگاه در یک منطقه کوهستانی و جنگلی در ارتفاعات جنگل های گلستان در میان ابرهای بارانی ، زیبایی خیره کننده ای را به این منطقه بخشیده است.

 توریست های داخلی و خارجی با اقامت در سوئیت های سنتی و بسیار تمیز اقامتگاه میتوانند از سایر جاذبه های گردشگری استان مثل آبشار لوه، آبشار شیرآباد، چشمه گل رامیان ، گورستان خالدنبی، برج قابوس و آبشار کبود وال بازدید و سفر خاطره انگیزی را رقم بزنند.

از تور های جانبی اقامتگاه نیز میتوان به تور دوچرخه سواری، کوه نوردی، پاراگلایدر، پارک ملی گلستان، بازدید از گورستان خالد نبی، سوارکاری، بازدید از برج قابوس و اجرای مراسم کنسرت زنده در پایان هفته به صورت دائم اشاره نمود.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید