وزیر امور خارجه کشورمان درباره قطعنامه پارلمان اروپا گفت: آقای بورل به صراحت به من گفت اینها رفتار احساسی را در پارلمان اروپا داشتند.

امیرعبداللهیان:بورل به من گفت قطعنامه پارلمان اروپا احساسی است

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان یکشنبه شب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در خصوص پرونده مذاکرات هسته ای با بیان اینکه مسیر تبادل پیام‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: اگر دقت کرده باشید در قطعنامه پارلمان اروپا یک بند را آورده بودند که باید از برجام عبور کرده و اعلام کنیم که برجام دیگر اولویت ما نیست؛ چیزی که غربی‌ها در شعارهایشان برای ایجاد تنش در ایران در ایام اغتشاشات به آن اشاره می‌کردند، ولی در پارلمان احساسی اروپا این بند رای نیاورد به دلیل اینکه پیام‌ها در حال تبادل است.

وی افزود: در مسیر توافق گام‌هایی را تعریف کردیم که فکر می‌کنم در آینده نزدیک یکی از این گام‌ها عملیاتی خواهد شد. در عین حال در پاسخ به پیامی که آمریکایی‌ها به صورت مستمر اعلام می‌کنند ما یک چارچوبی را تعریف کرده و براساس آن کار را پیش می‌بریم

وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص قطعنامه پارلمان اروپا گفت: آقای بورل به صراحت به من گفت اینها رفتار احساسی را در پارلمان اروپا داشتند و می‌خواستند نگرانی‌هایشان را در این قالب بیان کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید