کرمانشاه به واسطه قدمتی که دارد پر از جاذبه‌های مهم گردشگری است و اقامت در آن هیجان انگیز، پس با ما همراه باشید و درباره دو تا از بهترین هتل‌های کرمانشاه بدانید.

دو تا از بهترین هتل‌های کرمانشاه

سلام نو _ سرویس گردشگری: بهترین هتل های کرمانشاه با امکانات کامل در این شهر غربی کشور، خدمات رفاهی و اقامتی را برای مسافران تور کرمانشاه ارائه می دهند. علاقه مندان سفر به کرمانشاه و تماشای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی می‌توانند برای اقامت، یکی از هتل های این شهر را انتخاب کنند. کرمانشاه یک شهر زیبا در یک منطقه کوهستانی در غرب کشور است که جاهای دیدنی آن در تمام جهان شهرت دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید به کرمانشاه سفر کنید و نیاز دارید که با دو تا از بهترین هتل های این شهر آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هتل پارسیان کرمانشاه، از بهترین‌ها

هتل پارسیان کرمانشاه یکی از هتل‌های زیبا مجموعه هتل‌های پارسیان است در سال ۱۳۸۹ در مساحتی ۳۱۸۰۰ مترمربعی و با ۱۰۰ باب واحد اقامتی مختلف از اتاق‌های یک تخته معمولی تا سوئیت‌های رویال لوکس، افتتاح و حدود یک سال بعد در سال ۱۳۹۰ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

دو تا از بهترین هتل‌های کرمانشاه

جالب است بدانید هتل پارسیان کرمانشاه که با ایجاد امکانات به روز و خدمات مطابق با اصول مهمانداری دنیا توانسته ۵ ستاره را کسب کند، تنها هتل ۵ ستاره کرمانشاه و غرب کشور است. از بدو ورود به هتل پارسیان می‌توان متوجه شد که چرا این هتل تنها هتل ۵ ستاره غرب کشور است. محوطه زیبای هتل با انواع درختان و گل‌ها تزیین شده و فضای آرامبخشی را برای پیاده روی و قدم زدن ایجاد کرده است. پارکینگ آن فضای نسبتا بزرگی دارد و حدود ۳۰۰ خودرو در آن امکان پارک رایگان دارند.

رستوران هتل با انواع غذاهای خوشزه ایرانی و بین المللی در محیطی زیبا و دل انگیز در خدمت میهمانان است. نمای بیرونی هتل نشان از امکانات لوکس و مدرن داخل هتل دارد که اقامت میهمانان را به تجربه‌ای خاطره انگیز تبدیل خواهد کرد. هتل پارسیان نه تنها با ستاره‌های روی دوشش از دیگر هتل‌های کرمانشاه متمایز شده بلکه به خاطر موقعیت بسیار خوبش جزو محبوب‌ترین هتل‌های کرمانشاه است. موقعیت این هتل در مرکز شهر دسترسی میهمانان را به بسیاری از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی کرمانشاه آسان کرده است.

دو تا از بهترین هتل‌های کرمانشاه

اتاق‌های هتل پارسیان با رنگ قرمز تزیین شده و فضای گرم و صمیمی به خود گرفته‌اند. پنجره اتاق‌ها نسبتا بزرگ بوده و نور کافی را به داخل اتاق هدایت می‌کند. تمامی پنجره اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه رو به محوطه زیبا هتل و خیابان‌های کرمانشاه باز می‌شود اما بهترین منظره را اتاق‌های طبقات بالایی هتل دارند که می‌توان نیمی از شهر را با یک نگاه دید. تمامی اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای انواع امکانات و خدمات هستند تا میهمانان اقامت راحتی را داشته باشند. از جمله امکانات و خدمات داخل اتاق‌های هتل پارسیان می‌توان به خدمات روم سرویس، صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، تلفن، صندوق امانات، تلویزیون، و مینی بار( با هزینه) اشاره کرد.

در اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه چای ساز و تجهیزات پخت و پز قرار گرفته تا میهمانان در صورت تمایل خوراک و نوشیدنی مورد علاقه خود را تهیه کنند. میهمانان امکان اتصال به اینترنت را در داخل اتاق و لابی خواهند داشت. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها از نوع فرنگی است اما بین طبقات سرویس بهداشتی ایرانی نیز قرار گرفته است.

دو تا از بهترین هتل‌های کرمانشاه

حمام داخل اتاق‌های هتل پارسیان کرمانشاه مجهز به لوازم بهداشتی مورد نیاز میهمانان مانند حوله و مسواک است. هتل پارسیان کرمانشاه از معدود هتل‌هایی است که فضایی را به عنوان استخر و جکوزی برای میهمانان خودایجاد کرده است. هتل ۹ طبقه پارسیان برای آسایش میهمانان، بین طبقات آسانسور قرار داده است.

جالب است بدانید هتل پارسیان کرمانشاه فروشگاه و حتی آرایشگاه مختص خود را دارد و به عبارتی مسئولین هتل امکاناتی را ایجاد کرده‌اند که میهمانان نیازی به بیرون رفتن از هتل نداشته باشند مگر اینکه به بازدید جاذبه‌های کرمانشاه بروند. دیگر خدمات و امکانت موجود در هتل پارسیان کرمانشاه عبارتند از: کتابخانه، خدمات بیدارباش، خدمات باربری، دستگاه خودپرداز، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری و خدمات لاندری( خشک شویی).

لاله بیستون، اقامت در بهتری بنای تاریخی کرمانشاه

در مسیر قدیمی کرمانشاه به همدان و در دامنه کوه بیستون یکی از بهترین هتل های کرمانشاه به نام هتل بیستون لاله قرار دارد. این هتل زیبا در واقع اثری تاریخی مربوط به دوران صفوی است که به شکل چهار ایوانی ساخته شده. ۲۰ واحد پذیرایی موجود در هتل می‌توانند پذیرای ۱۰۰ میهمان باشند.

دو تا از بهترین هتل‌های کرمانشاه

با وجود ظاهر سنتی هتل، جدیدترین امکانات از جمله کافی شاپ و رستوران سنتی با غذاهای ایرانی و فرنگی، لم کده، رستوران تابستانی، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، سالن همایش، نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع دستی محلی، فروشگاه تجهیزات و لوازم صخره نوردی در این هتل وجود دارد.

از هتل لاله تا غار قوری قلعه دو ساعت سه دقیقه، تا طاق بستان ۳۶ دقیقه، تا سراب نیلوفر ۵۷ دقیقه، تا موزه مردم شناسی ۳۹ دقیقه، تا تکیه معاون الملک ۴۷ دقیقه، تا موزه پارینه سنگی زاگرس ۳۸ دقیقه، تا نقش برجسته هرکول ۱۳ دقیقه، تا تکیه بیگلر بیگی ۳۹ دقیقه، تا تالاب هشیلان یک ساعت و ۱۵ دقیقه و تا مسجد شافعی ۳۹ دقیقه راه است.

آدرس هتل لاله بیستون کرمانشاه

کرمانشاه سایت جهانی بیستون (کاروانسرای عباسی)

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید