کرمانشاه از زیباترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می‌رود با ما همراه باشید و درباره محبوب‌ترین بومگردی‌ها و هتل‌های کرمانشاه بیشتر بدانید.

محبوب‌ترین بومگردی‌ها و هتل‌های کرمانشاه

سلام نو _ سرویس گردشگری: کرمانشاه هتل‌های خوب و مناسب همین طور بوم‌گردی‌های با کیفیت زیادی برای اقامت دارد به همین جهت نگران نباشید با هر بودجه یا سلیقه‌ای که باشید می‌توانید هتل و بومگردی مناسب در این شهر پیدا کنید.

چند اقامتگاه بومگردی درخور توجه و محبوب در کرمانشاه

خانه روستایی چشمه مارو پاوه

اقامتگاه بوم گردی چشمه مارو در شهرستان پاوه و روستای داریان در سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرد. این خانه روستایی دو طبقه و دو سوئیت با چشم انداز به سمت کوه‌های سرسبز داریان دارد و جمعا ۲۰ نفر می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. سوئیت‌های هر دوطبقه یک اتاق خواب، پذیرایی، بهار خواب، آشپزخانه با تمامی لوازم مورد نیاز آشپزی دارند. پارکینگ غیر مسقف، راهنمای تور، اینترنت وای فای رایگان، سفره خانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی (کولر، بخاری گازی، بخاری برقی) هم امکاناتی است که در این اقامتگاه در اختیار مسافران قرار گرفته است. همین ویژگی‌ها سبب شده این محل یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی کرمانشاه باشد.

اقامتگاه بومگردی سابات

اقامتگاه بوم گردی سابات یکی از بهترین اقامتگاه های کرمانشاه است که در روستای کانی کُچکینه شهر روانسر قرار دارد.

محبوب‌ترین بومگردی‌ها و هتل‌های کرمانشاه

این اقامتگاه زیبا و سنتی در میان باغستان‌های بادام منطقه اورامانات ساخته شده است. پنج اتاق این مجموعه ظرفیت پذیرایی از ۶۰ مهمان را دارد. فضای اقامتگاه به شکلی است که مناسب برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کوچک و دورهمی‌های شبانه است. نزدیکی به چشمه‌های جوشان، تپه ماهورها، باغ‌های بادام، گردو و توت سبب شده توانسته همه ساله تعداد زیادی گردشگران خارجی و داخلی به این روستا و اقامتگاه جذب شوند.

اقامتگاه بومگردی ساتیار از بهترین هتل های کرمانشاه

اقامتگاه بوم گردی ساتیار پاوه یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی کرمانشاه است که در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. این اقامتگاه دو طبقه و چهار اتاق دارد. از ویژگی‌های خاص این اقامتگاه نداشتن تخت، تلویزیون و یخچال در اتاق‌ها است تا حس زندگی سنتی به مهمانان القا شود. از آنجایی که این بنا در مسیر شیب دار ساخته شده است لازم است برای رسیدن به آن ۳۰ پله را طی کنید. هر چند که کمی سخت به نظر می‌رسد ولی زیبایی منطقه و دوری از هیاهوی جامعه امروزی، آرامشی به مهمانان می‌دهد که سبب شده این اقامتگاه متقاضیان زیادی برای اقامت داشته باشد.

محبوب‌ترین بومگردی‌ها و هتل‌های کرمانشاه

اقامتگاه بوم گردی عمارت بامگاه کرمانشاه

از مزایای موقعیت مکانی مناسب عمارت بامگاه می‌توان به نزدیکی و دسترسی آسان به اماکن گردشگری و تاریخی نظیر مسجد جامع، موزه تاریخی زاگرس، تکیه بیگلر بیگی، کاروانسرای توکلی، مسجد عماد الدوله و بازار سنتی کرمانشاه اشاره کرد.

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت بامگاه کرمانشاه در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد. این اقامتگاه یک عمارت سنتی متعلق به دوران قاجار بوده که در ۳ طبقه زیرزمین، همکف و اول بنا شده‌است و دارای ۹ باب اتاق جهت پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد.

محبوب‌ترین هتل‌های کرمانشاه

هتل لاله بیستون کرمانشاه

هتل بین‌المللی لاله بیستون بهترین هتل کرمانشاه در بین هتل های ۵ ستاره و لوکس می‌باشد که در فاصله ۲۵ کیلومتری از شهر و در محوطه داخلی سایت جهانی بیستون قرار دارد. هتل لاله بیستون جزو هتل‌های سنتی کرمانشاه محسوب می‌شود زیرا با معماری چهار ایوانی در کاروانسرای تاریخی عباسی واقع شده است. کاروانسرای عباسی که در مسیر قدیمی کرمانشاه به همدان در دوران صفویه ساخته شده بود در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت و به عنوان هتلی سنتی فعالیت خود را با نام هتل لاله بیستون آغاز نمود.

محبوب‌ترین بومگردی‌ها و هتل‌های کرمانشاه

این هتل دارای ۲۰ واحد اقامتی زیبا با فضایی سنتی و دلنشین می‌باشد و میهمانان آن می‌توانند از آثار تاریخی و جاذبه‌هایی همچون کاخ نیمه تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروانسرای صفوی، کتیبه بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه هرکول، طاق بستان و غار شکارچیان به راحتی بازدید نمایند.

رستوران هتل لاله بیستون با نام شیرین یکی از بهترین رستوران‌های این منطقه محسوب می‌شود که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی را در فضایی خاص و زیبا ارائه می‌دهد.

آدرس هتل لاله بیستون: کرمانشاه، بیستون، محوطه داخلی سایت جهانی بیستون، کاروانسرای عباسی.

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل ۵ ستاره پارسیان که به عنوان بهترین هتل پنج ستاره کرمانشاه نیز شناخته می‌شود یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های غرب ایران به شمار می‌رود. این هتل لوکس در ۹ طبقه بنا با ۱۰۰ واحد اقامتی شیک در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئی‌ های یک خوابه و رویال در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نمود و دارای خدمات و امکانات کامل و مدرن می‌باشد.

موقعیت مکانی خوب هتل پارسیان کرمانشاه موجب شده است مهمانان این هتل دسترسی آسانی به مرکز شهر، فرودگاه و اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری مانند طاق بستان، تکیه بیگلر بیگی، درخت رحمت و … داشته باشند.

محبوب‌ترین بومگردی‌ها و هتل‌های کرمانشاه

رستوران این هتل در طبقه نهم و با نما و چشم‌انداز زیبایی از شهر واقع شده است و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، محلی، دریایی و فست فود را سرو می‌نماید.

آدرس هتل پارسیان: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید