اقامت در هتل آن هم در دیاری تاریخی نظیر کرمانشاه بدون شک تجربه‌ای بی‌بدیل است، با ما همراه باشید و بدانید ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمانشاه کجاست.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمانشاه کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: کرمانشاه یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران است و از پرجاذبه‌ترین مناطق کشور به شمار می‌آید. اگر به هر بهانه‌ای یا هر دلیلی راهی کرمانشاه می‌شوید، با دیدنی‌ها و جاذبه‌های کم‌نظیری که چشم هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌کند، روبه‌رو خواهید شد.

هتل‌های ارزان و مقرون به صرفه در کرمانشاه

برای آن دسته از افرادی که به دنبال سفری کم هزینه و اقامتی اقتصادی هستند، هتل‌های ارزان کرمانشاه را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل‌ها از قیمت مناسب و امکانات خوبی برخوردارند و می‌توانند اقامت خوشی را برای گردشگران و مسافران خود فراهم نمایند.

هتل رسالت

هتل رسالت یکی از بهترین هتل های کرمانشاه است که در میدان فردوسی این شهر قرار دارد. این هتل که در سال ۱۳۵۰ ساخته شد با پنج طبقه و هتل سه ستاره رسالت در میدان فردوسی کرمانشاه قرار دارد.

با داشتن ۶۰ واحد اقامتی مجهز و تمیز و فاصله کم با مناطق گردشگری و تفریحی کرمانشاه، هتل رسالت مورد استقبال گردشگران در سفر به کرمانشاه است. فاصله کم از فرودگاه، طاق بستان، کتیبه بیستون و مرکز شهر هم باعث متمایز شدن این هتل است.

آدرس هتل رسالت کرمانشاه

کرمانشاه، میدان فردوسی

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمانشاه کجاست؟

هتل ارم پاوه

شاید نام بردن از هتل ارم پاوه در لیست بهترین هتل های کرمانشاه کمی عجیب باشد ولی پاوه یکی از شهرهای دیدنی استان کرمانشاه است که در سفر به شهر کرمانشاه باید آن را در برنامه سفرتان بگنجانید.

هتل ارم با هشت طبقه و ۳۳ واحد اقامتی روی ارتفاعات شهر زیبای پاوه قرار گرفته و رستوران آن در بالاترین طبقه، چشم اندازی بی نظیر دارد. دسترسی آسان به بازارچه مرزی شهر، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری نظیر روستای خانقاه (۱۴ دقیقه)، روستای شمشیر (۲۴ دقیقه)، غار قوری قلعه (۳۸ دقیقه)، غار سنگی حسین کوه کن (۳۱ دقیقه) و سد داریان (۳۹ دقیقه) از ویژگی‌های این هتل سه ستاره است

آدرس هتل ارم پاوه

پاوه، سه راه ارشاد، خیابان آرامگاه

هتل سینا کرمانشاه

هتل ۲ ستاره ممتاز سینا با ساختمانی ۲ طبقه و ۲۶ اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و فمیلی روم چهار نفره در سال ۱۳۵۸ افتتاح و در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل نیز در مرکز شهر و در فاصله کمی از مراکز مهم و اماکن دیدنی واقع شده است و با توجه به قیمت مناسب و خدمات و امکانات خوب یکی از هتل‌های ارزان کرمانشاه به شمار می‌رود.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمانشاه کجاست؟

روم سرویس، فضای سبز، صندوق امانات، خدمات تور، پارکینگ، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، رستوران و خدمات خانه‌داری از مهمترین امکانات هتل سینا کرمانشاه می‌باشند.

آدرس هتل سینا: کرمانشاه، بلوار جمهوری اسلامی، پائین تر از بیمارستان امام خمینی.

هتل آپارتمان‌های خوب و ارزان در کرمانشاه

برای گردشگرانی که به صورت خانوادگی و یا گروهی و تعداد بالا سفر می‌کنند و به دنبال محل اقامتی راحت و و بزرگ با خدمات مختلف مانند امکان پخت و پز و … هستند، هتل آپارتمان‌های کرمانشاه بهترین گزینه به شمار می‌روند. این اماکن اقامتی به عنوان بهترین هتل کرمانشاه برای سفرهای خانوادگی محسوب می‌شوند.

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه با مساحتی بالغ بر ۱۲۵۰ متر مربع در ۵ طبقه در سال ۱۳۹۳ در یکی از مناطق خوب کرمانشاه افتتاح شد. این هتل آپارتمان سه ستاره دارای ۲۸ واحد اقامتی است. هتل کوروش انواع اتاق دو تخته، سه تخته، آپارتمان‌های دو خوابه دو، چهار و پنج نفره دارد.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمانشاه کجاست؟

هتل آپارتمان کوروش به عنوان نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه موقعیت مکانی خوب و دسترسی مناسبی به مرکز شهر و اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری دارد و از امکانات و خدمات بروزی مانند رستوران، استخر، جکوزی، پارکینگ، آژانس مسافرتی و … بهره می‌برد.

آدرس هتل آپارتمان کوروش: کرمانشاه، خیابان ۲۲ بهمن، بلوار گلریزان، نبش کوچه حسینی، پلاک ۴۴.

هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه

این هتل آپارتمان تازه تاسیس در ساختمانی ۸ طبقه و با ۲۴ واحد اقامتی است . هتل پاتاق در قالب سوئیت‌های یک خوابه و دو خوابه شیک و زیبا در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است. از مزایای هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه می‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله طاق بستان، سراب نیلوفر، باغ گلها، پارک کوهستان اشاره نمود.

این هتل آپارتمان رستوران ندارد. اما امکانات پخت و پز و آشپزخانه در واحدهای آن برای رفاه حال بیشتر مسافران در نظر گرفته شده است. مهمانان هتل آپارتمان پاتاق کرمانشاه می‌توانند دسترسی خوبی به اماکنی مانند تکیه معاون الملک، تکیه بیگلر بیگی، مسجد عماد الدوله و بازار سنتی کرمانشاه داشته باشند.

آدرس هتل آپارتمان پاتاق: کرمانشاه، بلوار ۲۲ بهمن، بلوار آل آقا، کوی ۲۰۳، پلاک ۱۲.

ارزان‌ترین هتل‌ها در کرمانشاه کجاست؟

هتل آپارتمان لیژان

یکی دیگر از هتل های سه ستاره کرمانشاه هتل آپارتمان لیژان است که به عنوان یک هتل میان‌رده از امکانات قابل قبولی برخوردار بوده و واحدهای اقامتی تمیز و مجهزی دارد. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۸۵ در چهارراه مدرس، خیابان مطهری شرقی کرمانشاه افتتاح شد و مهمانان هتل دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری همچون طاق بستان، تکیه معاون الملک، پل کهنه، موزه پارینه سنگی زاگرس و بازار سنتی کرمانشاه دارد.

این هتل دارای لابی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری و… بوده و واحدها به امکاناتی چون حمام، یخچال، تلویزیون، چای‌ساز مجهز هستند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید