فعالان، نمایندگان صنوف و کنشگران صنعت گردشگری ایران در چهل و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا ظرفیت ها، توانمندی ها و جاذبه های گردشگری ایران را به جهانیان معرفی کردند.

معرفی گردشگری ایران به جهانیان در نمایشگاه فیتور اسپانیا

به گزارش سلام نو به نقل از وزارت میراث فرهنگی، پاویون جمهوری اسلامی ایران که با تلاش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با الهام از آثار تاریخی تخت جمشید، آرامگاه حافظ شیراز و نمادهای ایرانی اسلامی در فضایی حدود ۳۰۰ متر با حضور آژانس ها، شرکت های خدمات مسافرتی و فعالان گردشگری کشورمان در محل دائمی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID برپا شد با استقبال گسترده بازدید کنندگان و شرکت کنندگان از سراسر جهان مواجه شد.

نمایندگان ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۳ با ارائه اقلام فرهنگی، تبلیغاتی، برگزاری نشست‌های مختلف با حضور دست‌اندرکاران صنعت گردشگری دیگر کشورها، به معرفی ظرفیت‌های بیشمار ایران در حوزه گردشگری و صنایع وابسته پرداختند.

برگزاری شب ایرانی، دعوت از تور اپراتورها، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، عرضه سوغات و نمایش صنایع دستی، برپایی چایخانه ایرانی و انتشار ویژه نامه تخصصی گردشگری ایران، از جمله برنامه های پاویون ایران در این دوره از نمایشگاه بود.

هدف از حضور در این رویداد بین المللی آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری های ارائه شده در صنعت گردشگری، جمع آوری و تبادل اطلاعات و تجربیات تجاری، حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و آغاز ارتباط با مشتریان جدید، شناسایی و معرفی مقاصد جدید گردشگری، آشنایی با الگوهای کاربردی برندسازی است.

با توجه به موج تبلیغات رسانه های بیگانه برای ایران هراسی در کشورهای غربی، فیتور یکی از نمایشگاه هایی است که می تواند در بازار گردشگری ایران فرصتی برای معرفی و توسعه بیش از پیش گردشگری در ایران باشد.

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات های متعدد و مفید در اختیار آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به‌شمار می‌آید.

چهل و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نمایندگی از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که با شعار "ما گردشگر هستیم به دنیا اهمیت می دهیم" برگزار شد، کنفرانس‌ها و سمینارهایی را به‌ منظور رفع مشکلات و توسعه صنعت گردشگری و تعامل کشورها برگزار کرد.

فیتور امسال از ۱۸ تا ۲۲ ژانویه بیشت و هشت دی تا سوم بهمن ۱۴۰۱ در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برگزار شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید