اگر به دنبال اقامتی متفاوت در رشت هستید و به جای مرکز شهر دوست دارید اطراف رشت را امتحان کنید با هم همراه شوید و ۳ بومگردی متفاوت از رشت را بشناسید.

اقامتگاه بوم گردی فاندرکتام رشت

سلام نو سرویس گردشگری: اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی از آن گزینه‌هایی است که چند سالی است حسابی مورد توجه مسافران قرار گرفته است. این اقامتگاه‌های کیفیت هتل‌های لوکس را ندارند، اما گرم، صمیمی، راحت و دلپذیر هستند و تجربه اقامتی بومی و محلی را برای شما به یادگار می‌گذرند.

از دیگر ویژگی‌های این اقامتگاه‌ها می‌توان به تنوع بیشتر، مناطق محلی‌تر، غذاهای محلی و البته رفت و آمد با مسافران و مردم محلی اشاره کرد. ویژگی‌هایی که برخی از مسافران آن را دوست دارند. در ادامه با هم نگاهی به برخی از بهترین اقامتگاه‌های بومگردی رشت داریم. توجه داشته باشید این اقامتگاه‌های در حوزه شهر و شهرستان رشت هستند و مثل هتل در دل شهر رشت نیستند. با سلام نو همراه شوید.

اقامتگاه بوم گردی فاندرکتام رشت

اقامتگاه بوم گردی فاندرکتام از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه اول شامل یک اتاق ۳۰ متری با گنجایش ۶ نفر و در طبقه دوم فقط یک اتاق حدود۴۰ متری با گنجایش ۸ نفر قرار دارند، نکته جالب درباره طبقه دوم این است که دور تا دور اتاق تراس ( تراس ۳۶۰ درجه ) ساخته شده است.

گردشگران می توانند با نشستن در تراس تمام مناظر زیبای و چشم نواز اطراف را تماشا کنند و از اقامت خود در این روستا نهایت لذت را ببرند. جالب است بدانید که به دلیل حفظ معماری سنتی و انتقال حس نوستالژیک، اتاق های اقامتگاه فاندر کتام فاقد تخت، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی هستند. برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر گردشگران، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت عمومی در محوطه اقامتگاه فراهم شده است.

بد نیست بدانید که فقط اتاق طبقه اول دارای سرویس بهداشتی و حمام خصوصی است. همچنین اقامتگاه بوم گردی فاندر کتام با داشتن این دو اتاق در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۱۵ مسافر را دارد. بهتر است بدانید که یخچال به صورت عمومی در قسمت مدیریت اقامتگاه قرار دارد که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان فراهم شده است. این اقامتگاه نیم ساعت تا مرکز شهر رشت فاصله دارد.

اقامتگاه بوم گردی گیلاکو رشت

بوم گردی گیلاکو در گیلان، خشکبیخار، روستای فرشم بالا محله قرار دارد. این بوم گردی که به سبک خانه‌های بومی گیلان ساخته شده، دارای سقفی شیروانی و نمایی چوبی بوده و ظرفیت حدودی سیزده نفر را دارد. اقامتگاه اقامتگاه گیلاکو در منطقه ای زیبا و در مزرعه ای با حیوانات رنگارنگ محلی و امکانات رفاهی مناسب برای مسافران واقع شده است.

۳ اقامتگاه بومگردی متفاوت در رشت؛ از رشت سنتی تا کلبه سوئیسی!

این اقامتگاه دارای یک اتاق زیر شیروانی در طبقه سوم به ظرفیت سه نفر نفر با سیستم سرمایشی کولر ایستاده، دو اتاق در طبقه دوم به ظرفیت چهار و شش نفر با سیستم سرمایشی پنکه و یک سالن بزرگ در طبقه همکف به ظرفیت دوازده نفر با سیستم سرمایشی کولر آبی است که این سالن در حال حاظر قابل استفاده نمی باشد. در این خانه بومی ۲ سرویس بهداشتی و حمام در سالن و ایوان بصورت مشترک برای مسافران تعبیه شده است. در طبقه همکف این بوم گردی و در کنار سالن، یک آشپزخانه وجود دارد که در آن انواع غذاهای سنتی و محلی گیلان طبخ می شود .آشپزخانه در اختیار مهمان نمی باشد.جاذبه های گردشگری این شهرستان می توان به حمام تاریخی ملک، پارک شهر خشکبیجار، پیست کارتینگ گیلان و مرداب جکتاج که محل تجمع پرندگان است، اشاره کرد.

ویلا سوئیسی کولمه رشت

ویلا چوبی سوئیسی دوخوابه کولمه یک در منطقه سقلکسار استان گیلان واقع شده است. این ویلا برای اقامت هشت تا دوازده نفر مناسب است.

۳ اقامتگاه بومگردی متفاوت در رشت؛ از رشت سنتی تا کلبه سوئیسی!

مجموعه کولمه شامل دو دستگاه ویلا VIP و دو ویلا آپارتمانی است که در محوطه ای ۴۰۰۰ متری و بسیار زیبا و دلنشین قرار گرفته اند.

مسیر دسترسی به کلبه ها آسفالت بوده و پارک ماشین داخل محوطه اقامتگاه امکان پذیر است.

این کلبه ها در نزدیکی دریاچه زیبای سقالکسار و موزه میراث روستایی و با دسترسی نیم ساعته به ماسوله، ماسال و قلعه رودخان واقع شده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید