اقامت ارزان اما با کیفیت یکی از مهم‌ترین دغدغه مسافران در روزگاری است که هزینه سفر افزایش عجیبی داشته است. این دغدغه در شهر محبوبی مثل رشت بیشتر هم می‌شود.

سه پیشنهاد اقتصادی برای اقامت در رشت

سلام نو سرویس گردشگری: اقامت ارزان اما با کیفیت یکی از مهم‌ترین دغدغه مسافران در روزگاری است که هزینه سفر افزایش عجیبی داشته است. این دغدغه در شهر محبوبی مثل رشت بیشتر هم می‌شود.

بسیاری وقتی به شهر رشت، شهر زندگی و بارن، سفر می‌کنند دوست دارند در هتل اقامت کنند اما هزینه زیادی ندهد و خدماتی معقول و مناسب دریافت کنند. برای رسیدن به این هدف با سلام نو همراه شوید.

چند توصیه برای رزرو هتلی با قیمت مناسب

فراموش نکنید که یک اقامت خوب نیاز به توجه و بررسی کامل دراد پس اگر می خواهید اقامتی خوب در یک هتل مناسب داشته باشید وقت بگذارید و در انتخاب هتل نهایت دقت را داشته باشید. با تکرار این اصول در هر سفر، تصمیم گیری راحت تر و مناسب تری را تجربه خواهید کرد و سفر لذت بخش تری را برای خود رقم خواهید زد.

  • قبل از انتخاب و رزرو هتل سایتها تخفیف را بررسی کنید
  • هزینه خود را از قبل مشخص کنید.
  • به دنبال تبلیغات و اسم های تجاری بزرگ نباشید.
  • هتل را با توجه به موقعیت مکانی انتخاب کنید.
  • زمان مناسبی رابرای سفر انتخاب کنید.
  • انتظاراتتان را با بودجه خود تطبیق دهید.
  • اگر هزینه هتل‌ها زیاد است به سمت انتخاب هتل آپارتمان بروید.

هتل پامچال رشت؛ موقعیت مکانی عالی

هتل پامچال رشت از هتل‌های باسابقه و قدیمی شهر رشت است که در سال ۱۳۴۳ تاسیس شد. هتل ۳ ستاره پامچال رشت با ۲۹ اتاق در دو طبقه در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی خود را به پایان رساند و خدمات اقامتی خوبی را در فضای مدرن و با اتاق‌های تمیز در بین هتل‌های شهر رشت به مسافران ارائه می‌دهد.

سه پیشنهاد اقتصادی برای اقامت در رشت

در زمان اقامت خود در هتل پامچال رشت می‌توانید از امکاناتی مانند رستوران ایرانی، اینترنت، و کافی‌شاپ، استفاده کنید. همچنین با اتاق‌ها و سوئیت‌های یک تا پنج نفره، این هتل برای اقامت‌های تنهایی و خانوادگی مناسب است. علاوه بر امکانات مناسب و خدمات رفاهی هتل پامچال رشت، کارکنان و پرسنل خوش‌برخورد هتل تلاش می‌کنند تا اقامتی آرام و راحت را برای مهمانان فراهم کنند.

از هتل پامچال رشت با ۱۵ دقیقه رانندگی می‌توانید برای گشت و گذار در شهر رشت، به بازار رشت، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، و بقعه متبرک سلیمان بروید. اگر از علاقه‌مندان به خرید هم هستید، با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به مجتمع فرهنگی تجاری آدینه، از مدرن‌ترین مراکز تجاری شهر رشت با برندهای جهانی، دسترسی خواهید داشت. برای صرف غذا در خارج از هتل هم می‌توانید به رستوران محرم در ۴۰۰ متری هتل پامچال رشت سر بزنید. ایستگاه اتوبوس هم در چند قدمی هتل قرار دارد.

هتل آپارتمان صبوری رشت؛ شیک و مناسب

هتل آپارتمان صبوری رشت، هتلی سه ستاره در قلب شهر زیبا و سرسبز رشت است. این هتل در سال ۱۳۹۴ در ۷ طبقه افتتاح شده و شامل آپارتمان و سوئیت‌های وی آی پی است. هر کدام از این واحدها نیز امکانات کاملی دارند و پنجره اتاق برخی از آنها رو به پارک کودک شهید گلستانی است. اکثر اتاق‌ها مشرف به فضای سبز و پارک کشاورز هستند.

سه پیشنهاد اقتصادی برای اقامت در رشت

با رزرو هتل آپارتمان صبوری رشت در یک چشم به هم زدن میتوانید به جاهای دیدنی، ترمینال مسافربری و فرودگاه رشت برسید. آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی، باغ پرندگان، موزه تمبر و عمارت کلاه فرنگی در ۱۵ الی ۲۰ دقیقه‌ای هتل قرار گرفته‌اند. منوی رستوران این هتل تنوع زیادی دارد و به جز آن هتل امکانات خوبی را به مهمانانش ارائه می‌کند. فضای سبز برای پیاده روی، خشکشویی، خدمات تهیه بلیط و آکواریوم آب شیرین در لابی از جمله امکانات هتل آپارتمان صبوری است. اگر دلتان بخواهد بیرون از هتل غذا میل کنید، رستوران محرم در نزدیکی هتل پیشنهاد خود پرسنل است. همچنین هتل یک کافه بام با ویوی دل انگیز دارد که سفرتان را تکمیل کند. این هتل آپارتمان از جمله بهترین گزینه‌های اقتصادی برای اقامت در رشت است.

هتل اردیبهشت و هتل پردیس رشت؛ بسیار اقتصادی و ساده

هتل اردیبهشت رشت در سال ۱۳۴۷ فعالیت خود را در شمال کشور آغاز کرد. این هتل در دو طبقه بنا شده، فاقد آسانسور است. ورودی هتل نیز دارای پله است و برای پذیرایی از مهمانان گرامی دارای ۲۰ باب اتاق است.

سه پیشنهاد اقتصادی برای اقامت در رشت

هتل اردیبهشت در فاصله ۸۰۰ متری تا مجموعه میدان شهرداری واقع شده‌است. فاصله ۴ کیلومتری هتل دو ستاره اردیبهشت رشت تا آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی و عمارت کلاه فرنگی که از اماکن تاریخی و گردشگری رشت به شمار می‌رود، از دیگر ویژگی‌های موقعیت مکانی این هتل به شمار می‌رود.

گزینه بعدی هتل پردیس است. هتل پردیس رشت دارای چهار طبقه و جمعاً ۶۰ باب اتاق است که با امکانات مناسب آماده میزبانی از گردشگران است. هتل پردیس از هتل‌های با سابقه در استان سر سبز گیلان است که در سال ۱۳۶۴ شروع به فعالیت کرد. هتل دو ستاره پردیس رشت جهت افزایش راندمان کاری طی سال‌های متمادی نوسازی شده و با ارائه خدمات با کیفیت، سعی در جلب رضایت گردشگران داشته‌است.

سه پیشنهاد اقتصادی برای اقامت در رشت

هتل پردیس رشت در نبش بلوار آزادی رشت قرار گرفته و به همین دلیل تا آرامگاه‌ میرزا کوچک خان‌ جنگلی رشت ۸ دقیقه، ترمینال مسافربری رشت ۹ دقیقه،‌ فرودگاه رشت ۱۹ دقیقه،‌ باغ پرندگان آستارا ۲۴ دقیقه و تا بندر انزلی ۴۳ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

چند نکته درباره رزرو هتل در شهر رشت

برای اینکه در هنگام رزرو هتل رشت بتوانید انتخاب درستی داشته باشید لازم است به موارد زیر دقت داشته باشید:

تنوع اتاق های هتل توجه به انواع اتاق های هتل، سطح امکانات و خدمات هر یک از اتاق ها، وسعت اتاق و چشم انداز آن می‌تواند به شما کمک کند تا انتخابی مناسب تر داشته باشید. برای این کار می توانید عکس های هتل را با دقت بیشتری بررسی کنید.

امکانات هتل اگر وجود امکاناتی به خصوص در هتل مانند داشتن استخر، ترانسفر و.. برای شما اهمیت دارد، بهتر است پیش از رزرو هتل به این موارد در لیست امکانات و خدمات هتل توجه نمایید.

نظرات مسافران قبلی هتل زمانی که به بررسی نظرات مهمانان یک هتل می‌پردازید، می‌توانید دقیق‌ترین اطلاعات را در مورد نقاط قوت و ضعف آن هتل پیدا کنید.

موقعیت مکانی هتل موقعیت مکانی هتل بسته به هدف سفر شما می‌تواند اهمیت داشته باشد. چنانچه برای سفر کاری هتل رزرو می‌کنید، دسترسی هتل به مرکز شهر و مراکز مهم اهمیت دارد. اگر سفر شما تفریحی است، نزدیکی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بسته به اولویت شما مهم خواهد بود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید