۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 55414498

حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان، از صدور حکم قصاص قاتل شهید سروانی خبر داد و گفت: شهید سروانی شامگاه ۲۵ شهریور به شهادت رسید.

قاتل شهید سروانی قصاص می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

حیدر آسیابی اظهار داشت: شهید سراوانی از ماموران انتظامی استان گلستان بود که شامگاه ۲۵ شهریور هنگام تلاش برای پایان دادن به نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان رامیان، به شهادت رسید.

ستوان دوم علی سراوانی شامگاه جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در درگیری با اشرار مسلح در یکی از روستاهای رامیان به شهادت رسید، این شهید مظلوم در حالی در راه امنیت مردم لباس سرخ شهادت بر تن کرد که کمتر از دو سال از آغاز زندگی مشترک او می‌گذشت و از وی یک فرزند دختر سه ماهه به یادگار مانده است.

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تیراندازی تعدادی افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و ستوان علی سراوانی که به همراه دو مامور دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت و به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید