اگر دنبال بهترین و لوکس‌ترین هتل شهر رشت هستید و می‌خواهید اقامتی راحت و آسوده در این شهر داشته باشید با ما همراه شوید و هتل کادوس رشت را بیشتر بشناسید.

بهترین و تنها هتل پنج ستاره رشت کجاست؟

سلام نو سرویس گردشگری: اقامت یکی از مهم‌ترین مسائل در هر سفری است. فرقی ندارد یک سفر خارجی باشد یا یک سفر داخلی، یک سفر کوتاه باشد یا یک سفر چند هفته‌ای؛ مسئله اقامت همیشه از اولین مسائلی است که در هر سفری مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش سلام نو، وقتی به شهر رشت، شهر زندگی و بارن، سفر می‌کنید اقامت در آن هم مسئله مهمی است. شما برای اقامت در رشت سه گزینه عمومی در پیش رو دارید؛ اقامت در بومگردی، اقامت در آپارتمان و اقامت در هتل.

اگر دنبال اقامت در نقطه مناسب رشت، با دسترسی خوب، امکانات مناسب و خدمات حرفه‌ای و به موقع هستید قطعا اقامت در هتل برای شما بهترین گزینه است. حالا احتمالا سوال شما این است که بهترین هتل رشت کجاست؟

هتل کادوس؛ بهترین هتل رشت و الماس درخشان شهر

هتل پنج ستاره کادوس رشت در سال ۱۳۶۲ افتتاح شده است و نه تنها بهترین هتل رشت است، بلکه یکی از پرطرفدارترین هتل ‌های شمال کشور به شمار می‌آید. این هتل مجلل و باشکوه معماری جذابی داشته که از دور نیز نمایان است. نورپردازی ماهرانه هتل کادوس سبب دوچندان شدن زیبایی آن شده و در شب‌ مانند الماسی می‌درخشد. این هتل در سال ۱۳۹۱ بازسازی و نوسازی شد و امکانات جدیدی به آن افزوده شد.

هر چند در این سال‌ها هتل‌های جدیدی در رشت گشوده شده، اما هنوز یکی از لوکس‌ ترین هتل ‌های رشت هتل کادوس بوده که دارای چهار طبقه است و در مجموع ۹۶ اتاق برای پذیرایی از میهمانانش دارد.

موقعیت مکان مطلوب و دسترسی هتل کادوس جاذبه‌های گردشگری رشت

هتل کادوس رشت از لحاظ موقعیت قرارگیری در شهر، دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی دارد. کاربرانی که با خودروی شخصی به رشت سفر کرده باشند، می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ هتل استفاده نمایند. امکان پارک ۱۰۰ خودرو در این پارکینگ مهیا است. همچنین امکان بهره مندی از تاکسی سرویس هم جهت رفت و آمد در سطح شهر وجود دارد. در ادامه به فاصله هتل کادوس رشت تا برخی از اماکن مهم شهری اشاره شده است.

فاصله هتل کادوس رشت تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله هتل کادوس رشت تا پارک سبزه میدان (۳ کیلومتر و ۴۲۳ متر)

فاصله تا موزه رشت (۳ کیلومتر و ۶۶۵ متر)

فاصله تا آرامگاه میرزا کوچک خان (۳ کیلومتر و ۳۲ متر)

فاصله تا چشمه چشماگل (۳ کیلومتر و ۶ متر)

فاصله تا عمارت کلاه فرنگی (۱ کیلومتر و ۹۹۵ متر)

فاصله تا باغ قدیمی محتشم (۱ کیلومتر و ۵۷۸ متر)

فاصله تا پارک جنگلی امام زاده هاشم (۲۸ کیلومتر و ۶۵۶ متر)

فاصله تا خانه میرزا کوچک خان جنگلی (۳ کیلومتر و ۸۲۶ متر)

امکانات هتل کادوس چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم هتل کادوس یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های گیلان بوده و به همین جهت امکانات به‌روز و تجهیزات مدرنی دارد. نمونه این امکانات و خدمات سالن پذیرایی مجلل، باغ سرسبز، استخر روباز، زمین تنیس، سفره خانه‌ سنتی زیبا، کافی‌شاپ‌های دنج، رستوران سنتی و فرنگی، پارکینگ روباز، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، اینترنت رایگان، کافی نت، خدمات برای معلولین، لاندری، روم سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، فکس، نمازخانه، سالن اجتماعات، فضای سبز، مسیر پیاده روی، سالن همایش، تالار عروسی، فست فودی، اتاق عقد، صرافی، اجاره ماشین با راننده، فروشگاه و غرفه است.

بهترین و تنها هتل پنج ستاره رشت کجاست؟

امکانات اقامتی هتل که شامل انواع اتاق های :

اتاق یک نفره ظرفیت استاندارد ۱ نفر ظرفیت نفر اضافه ندارد

اتاق دو نفره ظرفیت استاندارد ۲ نفر این اتاق قابلیت اضافه نمودن ۱ نفر اضافه را دارد.

اتاق سه نفره ظرفیت استاندارد ۳ نفر این اتاق قابلیت اضافه نمودن ۱ نفر اضافه را دارد.

سوئیت کوچک ظرفیت استاندارد ۲ نفر این اتاق قابلیت اضافه نمودن ۱ نفر اضافه را دارد.

سوئیت ماه عسل ظرفیت استاندارد ۲ نفر ظرفیت نفر اضافه ندارد

سوئیت ۳ نفره ظرفیت استاندارد ۳ نفر این اتاق قابلیت اضافه نمودن ۱ نفر اضافه را دارد.

آپارتمان ظرفیت استاندارد ۵ نفر این اتاق قابلیت اضافه نمودن ۲ نفر اضافه را دارد.

سوئیت ۴ نفره ظرفیت استاندارد ۴ نفر این اتاق قابلیت اضافه نمودن ۱ نفر اضافه را دارد.

سوئیت رویال ظرفیت استاندارد ۴ نفر این اتاق قابلیت اضافه نمودن ۱ نفر اضافه را دارد.

امکانات داخل اتاق ها :

– صندوق امانات (Safe Box) شخصی داخل اتاق

– سیستم برقی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق

– سیستم کنترل روشنایی بر روی سرتختی

– تلویزیون

– اینترنت پرسرعت ADSL

– کانال های ماهواره ای

– یخچال (مینی بار)

– چای ساز

– اتاق نشیمن (در سوئیت ها)

– سیستم پیشرفته تهویه مطبوع با کنترلر داخلی

– نشانگر دیجیتالی وضعیت مزاحم نشوید و اتاق نظافت لازم دارد

– جکوزی و سونای خشک (در سوئیت های رویال)

– حمام و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز به سشوار، آینه اصلاح و کلیه ملزومات بهداشتی و آرایشی

قیمت و هزینه اتاق؛ گران یا ارزان؟

ازجمله اتاق‌ های هتل کادوس رشت می‌توان به اتاق‌های دو نفره اشاره کرد. این اتاق‌ها به ظرفیت دو نفر بوده و تمام امکانات لازم اعم از تخت دو نفره راحت، آینه، حمام و مبلمان شیک برای اقامتی بی‌دغدغه را دارند. از دیگر اتاق ‌های هتل کادوس اتاق سه تخته است که مساحت آن ۱۵ مترمربع بوده و چشم انداز رو به خیابان یا پشت به خیابان دارد. از امکانات داخلی این اتاق‌ها می‌توان مبلمان، یخچال، حمام، سرویس فرنگی، پنجره دوجداره، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، سشوار، میز کار، کارت هوشمند، جالباسی، دستگاه چای ساز، چیلر، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع را نام برد.

بهترین و تنها هتل پنج ستاره رشت کجاست؟

برخی معتقدند با توجه به امکاناات و کیفیت هتل کادوس هزینه اقامت در آن زیاد است، برخی نیز فکر می‌کنند این هتل زیبا ارزش هزینه‌ کردن دارد؛ چراکه دارای موقعیت جغرافیایی عالی، محیطی بسیار لاکچری و امکانات و تجهیزات ایده‌آل است. اگر می‌خواهید اقامتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی داشته باشید به قیمت هتل کادوس فکر نکنید. جدا از این صحبت‌ها، باید بدانید که قیمت هتل کادوس رشت کاملاً بستگی به نوع اتاقی که انتخاب می‌کنید دارد. هزینه شما با توجه به زمان رزرو و نوع اتاق می‌توان از شبی 1 و نیم میلیون تومان تا شبی 4 و نیم میلیون تومان (قیمت‌های سال 1401) متغیر باشد.

چند نکته درباره رزرو هتل در شهر رشت

توجه داشته باشید که اگر از هتل‌ها رشت توقع هتل‌های لوکس تهران، اصفهان یا حتی شیراز را دارید سخت در اشتباه هستید. حتی هتل کادوس که تنها هتل 5 ستاره رشت است با رقبای خود در شهرهای بزرگ‌تر فاصله زیادی دارد.

در نهایت برای اینکه در هنگام رزرو هتل رشت بتوانید انتخاب درستی داشته باشید لازم است به موارد زیر دقت داشته باشید:

تنوع اتاق های هتل توجه به انواع اتاق های هتل، سطح امکانات و خدمات هر یک از اتاق ها، وسعت اتاق و چشم انداز آن می‌تواند به شما کمک کند تا انتخابی مناسب تر داشته باشید. برای این کار می توانید عکس های هتل را با دقت بیشتری بررسی کنید.

امکانات هتل اگر وجود امکاناتی به خصوص در هتل مانند داشتن استخر، ترانسفر و.. برای شما اهمیت دارد، بهتر است پیش از رزرو هتل به این موارد در لیست امکانات و خدمات هتل توجه نمایید.

نظرات مسافران قبلی هتل زمانی که به بررسی نظرات مهمانان یک هتل می‌پردازید، می‌توانید دقیق‌ترین اطلاعات را در مورد نقاط قوت و ضعف آن هتل پیدا کنید.

موقعیت مکانی هتل موقعیت مکانی هتل بسته به هدف سفر شما می‌تواند اهمیت داشته باشد. چنانچه برای سفر کاری هتل رزرو می‌کنید، دسترسی هتل به مرکز شهر و مراکز مهم اهمیت دارد. اگر سفر شما تفریحی است، نزدیکی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بسته به اولویت شما مهم خواهد بود.

کد خبرنگار: ۹
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ابوالفضل IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    2 0
    هتل کادوس بهترین هتل در رشت هستش به خونه ی ما نزدیک هستش
    • مجید IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      3 2
      آفرین به تو
  • آیت پورغلامی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    5 0
    باتوجه به پتانسیل گردشگردی درگیلان و هتلهای خوب و قیمت مناسب اگرهتل کادوس مجانی هم باشه یه سری مسافرن ترجی میدن در چادرو پارکهابخوابن ولی حاضر نیستن برن یه جای گرم و خوب
  • محمدرضا جعفری پور IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    0 0
    اونهایی که پول دارند میرند خارج از کشور ما میزبان بقیه هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید