کرمان دیدنی و بی‌همتا است، اقامت در این دیار لذت‌بخش است به همین جهت با ما همراه باشید و درباره چند هتل پرطرفدارتر در کرمان بدانید.

چند هتل پرطرفدارتر در کرمان

سلام نو _ سرویس گردشگری: لذت سفر به شهر زیبا و تاریخی کرمان با اقامت در بهترین هتل ‌های کرمان، برای ما سفری دلچسب و خاطره‌انگیزی به یادگار خواهد گذاشت. در کرمان هتل‌های زیادی فعالیت می‌کنند که در این مقاله پرطرفدارترین هتل‌ های کرمان را معرفی کرده تا بر اساس خواسته و سلیقه خود یکی از بهترین هتل‌ های کرمان را انتخاب کنید.

هتل‌های منحصربه فرد و پرطرفدار در کرمان

هتل پارسیان کپری قلعه گنج

اگر علاقه‌مند به حضور در فضایی سنتی هستید، هتل سنتی کپری قلعه گنج کرمان یک گزینه ایده‌آل به شمار می‌آید. این هتل با ۴ ستاره در سال ۱۳۹۵ توسط گروه هتل‌های پارسیان افتتاح شد. بهترین هتل سنتی کرمان با توجه به معماری جالب خود به هتل توپ هم معروف است. هتل کپری ۶ راهرو دارد. در هر راهرو ۵ اتاق وجود دارد.

اتاق‌ها به صورت یک تخته و دو تخته دبل و توئین قابل رزرو هستند. رستوران هتل با سرو انواع غذاهای سنتی و محلی را هم نباید از دست داد. از مهم‌ترین امکانات این بهترین هتل در کرمان می‌توان به سرو صبحانه و ناهار در اتاق، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات بیدارباش، خشکشویی، کافی‌شاپ و رستوران اشاره کرد.

چند هتل پرطرفدارتر در کرمان

این هتل در شهر قلعه گنج رو به روی دانشگاه پیام نور قرار گرفته و با جاذبه‌های تفریحی متعدد خود همچون کافی‌شاپ کپری، شترسواری، آفرود، چشم انداز زیبا از جنگل، کویر و تپه‌های شنی، موسیقی و رقص محلی و پذیرایی شام در کویر، لحظاتی ناب و خوش را برای شما می‌سازد.

اکوکمپ بوم‌گردی ستاره لوت ایران

اکوکمپ واژه‌ای است که به‌تازگی در سطح جهانی مطرح شده و در ایران نیز به گوش می‌رسد. منظور از اکوکمپ، اقامتگاه‌هایی هستند که در دل مناطق طبیعی قرار دارند. کمپ در طبیعت نیاز به مهارت خاص دارد و باید تجهیزات بسیاری را خریداری کنید. به همین خاطر اقامتگاه‌هایی بزرگ به شکل اکوکمپ در طبیعت ایجاد شدند تا این حس را به مسافران هدیه دهند.

مسافران با پرداخت حداقل هزینه، می‌توانند اکوکمپ را به‌معنای واقعی کلمه تجربه کنند و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشند. اکوکمپ بوم‌گردی ستاره لوت ایران در روستای ملک آباد کرمان و کنار کویر لوت قرار دارد. این اکوکمپ ۳۵ واحد لوکس اقامتی و مجهز را در حد هتل ۴ ستاره در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پس اگر به کمپ‌های کویری علاقه‌مند هستید، حتماً باید اقامت در این اکوکمپ را انتخاب کنید.

چند هتل پرطرفدارتر در کرمان

آدرس: کرمان، روستای ملک‌آباد.

هتل‌های پرطرفدار و چند ستاره کرمان

هتل جهانگردی

اگر اقامت در بهترین هتل کرمان با ۴ ستاره را در نظر دارید، حتما هتل جهانگردی را مورد بررسی قرار دهید. این هتل زیرمجموعه گروه معروف هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است و فعالیت خود را از سال ۱۳۵۴ آغاز کرده است. هم‌چنین هتل جهانگردی کرمان جهت بهبود کیفیت پذیرایی از میهمانان خود در سال ۱۳۸۹ بازسازی شده است.

۵۳ واحد اقامتی این مجموعه شامل اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته است. مهم‌ترین امکانات این واحدها شامل تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، آسانسور، خشکشویی، سالن چند منظوره جهت برگزاری همایش، جشن و جلسات، بانک، استخر، بیلیارد، تنیس، روم سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، رستوران (با ظرفیت ۲۰۰ نفر) و پارکینگ است.

این بهترین هتل در کرمان نیز در بلوار جمهوری اسلامی قرار دارد و دسترسی آسانی به مدرسه گنجعلی خان، مسجد جامع، آرامگاه مشتاقیه، گنبد جبلیه، یخدان مویدی، میدان گنجعلی خان و باغ موزه هرندی دارد.

چند هتل پرطرفدارتر در کرمان

هتل پارس

هتل پارس کرمان با ۵ ستاره در سال ۱۳۸۱ در یکی از بلوارهای اصلی شهر فعالیت خود را آغاز کرد. پارس را می‌توان بهترین هتل کرمان دانست. این هتل ۸ طبقه با ۱۹۶ واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، سوئیت سه نفره با منظره باغ و منظره شهر و سوئیت لوکس با منظره باغ آماده پذیرایی از میهمانان است.

بهترین هتل لوکس کرمان با امکانات رفاهی مجهز به تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، اینترنت، مینی‌بار، سرویس بهداشتی فرنگی، پاور سوئیچ، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، کافی‌نت، صندوق امانات، خانه‌داری ۲۴ ساعته، روم سرویس، نمازخانه، آسانسور، خشکشویی، باشگاه بیلیارد، زمین تنیس، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، آرایشگاه بانوان و آقایان، کافی‌شاپ، رستوران، سالن پذیرایی، فروشگاه، فضای سبز و پارکینگ، پذیرای میهمانان است.

همان طور که گفتیم بهترین هتل ۵ ستاره کرمان با قرار گیری در بلوار جمهوری اسلامی از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. از این رو به راحتی به جاذبه‌های گردشگری شهر همچون میدان گنجعلی خان، مسجد جامع کرمان، یخدان مویدی و گنبد جبلیه دسترسی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال مسافربری در فاصله کوتاهی از شما قرار دارند.

چند هتل پرطرفدارتر در کرمان

خانه مسافر روزهای طلایی کرمان

خانه مسافر روزهای طلایی کرمان، هتلی ۱ ستاره است. این مسافرخانه در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. جالب است بدانید خانه مسافر روزهای طلایی کرمان فقط ۱ طبقه دارد و با ۴ باب اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این مسافرخانه در بافت قدیمی کرمان واقع شده است. به همین خاطر دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی تاریخی این شهر دارد. لازم به ذکر است اگر قصد اقامت در این مسافرخانه را دارید، باید حد انتظارات خود را در حد هتلی ۱ ستاره پایین بیاورید. این هتل جزو ارزان ترین هتل های کرمان به حساب می‌آید.

آدرس: کرمان، خیابان شهدای دارلک، کوچه ۹، درب سوم، سمت چپ.

خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان، برترین مسافرخانه این شهر به حساب می‌آید. از نظر سازمانی، این مسافرخانه دارای کیفیت درجه ۱ یا همان VIP است. خانه مسافر فانوس در خیابان آسیاباد کرمان و بافت قدیمی شهر قرار دارد. به همین خاطر دسترسی ساده‌ای را به جاهای دیدنی تاریخی کرمان فراهم می‌کند. این مسافرخانه ۳ طبقه، با ۵ باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند.

چند هتل پرطرفدارتر در کرمان

در حقیقت باید گفت که این مسافرخانه، نوعی هتل آپارتمان با امکانات کمتر و محدود است. واحدهای اقامتی این مسافرخانه یک خوابه دو نفره، یک خوابه سه نفره، یک خوابه چهار نفره و یک خوابه ۵ نفره هستند.

آدرس: کرمان، خیابان آسیاباد جنوبی غربی ۱۱، اواسط کوچه.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید